A CRM értékesítést támogató ereje - stratégiaváltás és ügyfélközpontú CRM a Raiffeisen Banknál

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Balassa Eszter
További közreműködők: Kopcsay Dr. László
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:CRM
Bankmarketing
CRM stratégia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/7647

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg7647
005 20221011150149.0
008 161123suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Balassa Eszter 
245 1 2 |a A CRM értékesítést támogató ereje - stratégiaváltás és ügyfélközpontú CRM a Raiffeisen Banknál  |c Balassa Eszter  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a CRM 
695 |a Bankmarketing 
695 |a CRM stratégia 
700 1 |a Kopcsay Dr. László  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/7647/1/Szakdolgozat_BALASSA%20ESZTER_C599M7%20%281%29.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/7647/2/Titkos%C3%ADt%C3%A1si%20k%C3%A9relem_Balassa%20Eszter_C599M7.pdf  |z Dokumentum-elérés