A közösségi média szerepe a vállalatok márkaépítésre irányuló marketingkommunikációjában és public relations tevékenységében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Árpád Sándor Levente
További közreműködők: Szeles Dr. Péter
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Marketingkommunikáció
Közösségi média
Public Relations
Márkaépítés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/7662

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg7662
005 20210325153623.0
008 161124suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Árpád Sándor Levente 
245 1 2 |a A közösségi média szerepe a vállalatok márkaépítésre irányuló marketingkommunikációjában és public relations tevékenységében  |c Árpád Sándor Levente  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Marketingkommunikáció  
695 |a Közösségi média  
695 |a Public Relations 
695 |a Márkaépítés 
700 1 |a Szeles Dr. Péter  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/7662/1/Szakdolgozat_%C3%81rp%C3%A1d_S%C3%A1ndor_Levente_A_k%C3%B6z%C3%B6ss%C3%A9gi_m%C3%A9dia_szerepe_a_v%C3%A1llalatok_m%C3%A1rka%C3%A9p%C3%ADt%C3%A9sre_ir%C3%A1nyul%C3%B3_marketingkommunik%C3%A1ci%C3%B3j%C3%A1ban_%C3%A9s_Public_Relations_tev%C3%A9kenys%C3%A9g%C3%A9ben.pdf  |z Dokumentum-elérés