A közösségi média szerepe a vállalatok márkaépítésre irányuló marketingkommunikációjában és public relations tevékenységében
Elmentve itt :
Szerző: | Árpád Sándor Levente |
---|---|
További közreműködők: | Szeles Dr. Péter |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Marketingkommunikáció Közösségi média Public Relations Márkaépítés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/7662 |
Hasonló tételek
A közösségi média és reklámok hasznossága az online térben működő vállalatok marketingkommunikációjában
: Németh Flóra
: Németh Flóra
Közösségi média marketing és szerepe a Pro-Fish horgászbolt marketingkommunikációjában
: Gergely Nikolett
: Gergely Nikolett
Online public relations
: Kuthy Ákos
: Kuthy Ákos
Public Relation Activity
: Peng Mengyu
: Peng Mengyu
A Facebook jelentősége a vállalatok marketingkommunikációjában
: Vasas István
: Vasas István
The Impact of Social Media Platforms on BMW's Public Relations Strategy
: Gulmaliyev Ilham
: Gulmaliyev Ilham
Online Public Relations Kihasználatlan lehetőség
: Ganter Klára
: Ganter Klára
Kapcsolat-menedzsment public relations aspektusból
: Varga Viktória
: Varga Viktória
An exploratory study of the effect of social media on the Public Relations practices in the Lingerie Industry
: Reisch Petra Anna
: Reisch Petra Anna
Az influenszerek szerepe a közösségi médiában és a Deichmann marketingkommunikációjában
: Lacza Ágnes
: Lacza Ágnes
Az imázs szerepe a public relations-ben a Magyar Telekom imázsa
: Budai Nóra
Megjelent: (2009)
: Budai Nóra
Megjelent: (2009)
A víziközmű-szolgáltatók public relations tevékenysége
: Angyal Mirjam Lilla
: Angyal Mirjam Lilla
A közösségi média szerepe a 4M Dance Company tevékenységében
: Farkas Bálint
: Farkas Bálint
Public relations egy egészségügyi intézmény szolgálatában
: Karancsi Ágnes
: Karancsi Ágnes
Public relations szerepe, lehetőségei a felsőoktatási intézmények iskolarendszerű felnőttképzésében
: Fazekas Imola
Megjelent: (2009)
: Fazekas Imola
Megjelent: (2009)
A közösségi média szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a magyarországi mikro-, kis- és középvállalati szektor marketingkommunikációjában
: Báló Júlia
: Báló Júlia
A mesterséges intelligencia szerepe luxusmárkák marketingkommunikációjában
: Ujhelyi Orsolya Ágnes
: Ujhelyi Orsolya Ágnes
A public relations szakma iránti bizalom Magyarországon
: Kovács Gabriella
: Kovács Gabriella
A public relations helye, szerepe és feladata a magyar egészségügyben
: Harangozó Csenge
: Harangozó Csenge
A digitális média hatása a reklámfilmekre a Vodafone marketingkommunikációjában
: Pál Ágota
: Pál Ágota
Az új média stratégiai alkalmazása a haszonjármű márkák marketingkommunikációjában
: Tormássy Attila
: Tormássy Attila
A kultúra szerepe egy multinacionális cég marketingkommunikációjában
: Hangonyi Anna
: Hangonyi Anna
A tartalommarketing és a public relations kapcsolatának vizsgálata
: Bezdány Gréta
: Bezdány Gréta
A Public Relations Gyakorlata a Magyar Kereskedelmi Bankszektorban
: Wéber Soma Bence
: Wéber Soma Bence
A Public Relations nagyobb területei a magyarországi egészségügyben
: Liscsinszky Ágnes
: Liscsinszky Ágnes
Apple Inc.'s Public Relations in the Digital Age A Comprehensive Assessment of Online and Offline
: Yozkalach Aytug
: Yozkalach Aytug
A Public Relations jelentősége az autóiparban A Peugeot 5008 modell magyarországi bevezetése
: Horváth Ádám
: Horváth Ádám
A Public Relations megvalósulása a sportban A magyar kajak-kenu szövetség PR- programja
: Nagy Rita
: Nagy Rita
A teljesítmény-elvű vezetés és a public relations értéke
: Durányik Nóra
Megjelent: (2008)
: Durányik Nóra
Megjelent: (2008)
Kultúrafinanszírozás, színházi marketing és public relations a Pinceszínház példáján
: Balla Noémi Borbála
: Balla Noémi Borbála
A public relations menedzsment funkciói egy építőipari vállalkozás gyakorlatában
: Fejesné schubert Andrea
: Fejesné schubert Andrea
A belső Public Relations tevékenység a Budapesti Közlekedési Zrt.-nél
: Bródi Emília
: Bródi Emília
A stratégiai menedzsment és a public relations médián belüli megjelenése
: Hernádi Kata
: Hernádi Kata
A belső Public Relations tevékenység a Budapesti Közlekedési Zrt.-nél
: Bródi Emília
: Bródi Emília
Híresség szerepe egy tradicionális magyar cég új márkáinak marketingkommunikációjában
: Kaspár Norbert
: Kaspár Norbert
A digitalizáció és a közösségi média szerepe a vállalatok életében
: Kováts Patrícia
: Kováts Patrícia
A Public Relations története, megjelenési formái és hatása a mindenkori társadalmunkra
: Jámbor Zoltán
: Jámbor Zoltán
A különböző méretű vállalatok azonos célcsoportra irányuló PR tevékenységének összehasonlítása
: Dévényi Viktória
: Dévényi Viktória
Az online és közösségi médiatevékenységek szerepe a szállodák marketing tevékenységében
: Jakab Gergely
: Jakab Gergely
Tudatosság és fenntarthatóság megjelenése az Auchan marketingkommunikációjában
: Bartus Réka
: Bartus Réka
Hasonló tételek
-
A közösségi média és reklámok hasznossága az online térben működő vállalatok marketingkommunikációjában
: Németh Flóra -
Közösségi média marketing és szerepe a Pro-Fish horgászbolt marketingkommunikációjában
: Gergely Nikolett -
Online public relations
: Kuthy Ákos -
Public Relation Activity
: Peng Mengyu -
A Facebook jelentősége a vállalatok marketingkommunikációjában
: Vasas István