Vásárlási preferenciák az internetes fogyasztásban
Saved in:
Main Author: | Szekeres Dániel |
---|---|
Other Authors: | Eszes Dr. István |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Online vásárlás Vásárlási preferenciák Online marketing Marketing kommunikáció E-kereskedelem Online fogyasztás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/7700 |
Similar Items
Az e-commerce világa az internetes vásárlási szokások
: Kudrjavcev Sándor
: Kudrjavcev Sándor
A fogászati turizmus szerepe a nemzetközi és a magyar turisztikai fogyasztásban az angol küldő piac és a magyar fogadó piac szempontjából
: Antal Ildikó
: Antal Ildikó
Helyszínválasztási preferenciák az esküvőszervezésben Magyarországon
: Gaál Beatrix
: Gaál Beatrix
Internetes vásárlási szokások, E-marketing és ezek változása a vírushelyzet alatt
: Vandornyik Szabolcs
: Vandornyik Szabolcs
Fogyasztói preferenciák vizsgálata az online és offline tánctanfolyamok körében
: Kőrösi Dániel
: Kőrösi Dániel
Az online szállásfoglalással kapcsolatos fogyasztói preferenciák
: Küsz Anna
: Küsz Anna
Pálinkafogyasztási preferenciák a nők körében
: Totth Gedeon, et al.
Published: (2012)
: Totth Gedeon, et al.
Published: (2012)
Az általános iskola választást befolyásoló szülői preferenciák
: Tóthné Balogh Krisztina
Published: (2012)
: Tóthné Balogh Krisztina
Published: (2012)
A karórákkal kapcsolatos vásárlói preferenciák vizsgálata
: Ráti Gábor
: Ráti Gábor
Szabadulószoba látogatói szokások és preferenciák vizsgálata
: Bakró Richárd
: Bakró Richárd
Preferenciák a magyarok süteményfogyasztási szokásaiban mennyiség vagy minőség
: Kiss Brigitta
: Kiss Brigitta
Az MBTI Személyiségtípusok és Fogyasztói Preferenciák Összefüggéseinek Elemzése
: Balogh Eszter
: Balogh Eszter
Fogyasztói magatartás - preferenciák vizsgálata a magyar jégkrémpiacon
: Korpos Dávid
: Korpos Dávid
Fogyasztói preferenciák vizsgálata a funkcionális élelmiszerek piacán
: Oszlánszki Zsófia
: Oszlánszki Zsófia
Parfümvásárlási preferenciák és a Superz márka megítélése
: Halmi Petra
: Halmi Petra
Az internetes bankolás
: Kovács Petra
: Kovács Petra
Az Internetes kereskedelem
: Molnár Márton Bence
: Molnár Márton Bence
Az e-kereskedelem helyzetének értékelése a COVID-19 járvány után, a hazai internetes vásárlási szokások alapján
: Balog Patrik
: Balog Patrik
Online-offline vásárlási szokások az élelmiszer kereskedelemben Fogyasztói preferenciák a járványhelyzet után
: Farouq Sadaf
: Farouq Sadaf
Internet Valuták
: Major Attila László
: Major Attila László
Csatorna preferenciák a nagyértékű elektronikai cikkek vásárlási folyamatában a vásárlói attitűddel összefüggésben a hazai vásárlók körében. CHANNEL PREFERENCES IN THE HIGH-VALUE ELECTRONIC DEVICE PURCHASE DECISION PROCESS REGARDING THE PURCHASE ATTITUDEAMONG DOMESTIC BUYERS
: Taralik Krisztina, et al.
Published: (2022)
: Taralik Krisztina, et al.
Published: (2022)
Youth marketing, avagy social média preferenciák az FMCG piacon
: Domonkos Lívia
: Domonkos Lívia
Autóvásárlási preferenciák Magyarországon, és vélemények az elektromos hajtásmóddal kapcsolatban.
: Mayer Rudolf
: Mayer Rudolf
Szálláshelyi preferenciák vizsgálata a turizmusban - Generációk szálláshely preferenciái
: Dér Zsófia
: Dér Zsófia
Fogyasztói preferenciák a megtakarítások és a befektetések területén
: Mudra Ágnes
: Mudra Ágnes
Fogyasztói preferenciák vizsgálata hazai és külföldi kávézóláncok esetében
: Szihalmi Ádám
: Szihalmi Ádám
Generációs különbségek a munkaerőpiacon – A munkavállalói preferenciák változása
: Berkó Szilvia
: Berkó Szilvia
Értékrend változás a művészetben - 21.századi művészeti preferenciák
: Vojczek Vivien
: Vojczek Vivien
Repülős és buszos utazások közötti választási preferenciák elemzése
: Kőröshegyi Kinga
: Kőröshegyi Kinga
Az internet hatása turizmusra
: Molnár Nóra
: Molnár Nóra
A vegánság, a LOHAS életstílus és az étkezőhelyi preferenciák vizsgálata
: Dobrocsányi Diána
: Dobrocsányi Diána
Internet üzleti alkalmazása
: Neuhauser Bence
: Neuhauser Bence
Internet of Things Önvezető járművek a logisztikában /
: Szentgyörgyi Dávid
: Szentgyörgyi Dávid
A természetes kozmetikumok helyzete Magyarországon, és az ezzel kapcsolatos preferenciák vizsgálata
: Jenei Éva
: Jenei Éva
A földrajzi és társadalmi korlátok eltűnése az internetes kapcsolatokban, az internetes kommunikáció átalakulása
: Czakó Sebestyén
: Czakó Sebestyén
Zeneipari változások az internet korában
: Szentgyörgyi Tímea
: Szentgyörgyi Tímea
Similar Items
-
Az e-commerce világa az internetes vásárlási szokások
: Kudrjavcev Sándor -
A fogászati turizmus szerepe a nemzetközi és a magyar turisztikai fogyasztásban az angol küldő piac és a magyar fogadó piac szempontjából
: Antal Ildikó -
Helyszínválasztási preferenciák az esküvőszervezésben Magyarországon
: Gaál Beatrix -
Internetes vásárlási szokások, E-marketing és ezek változása a vírushelyzet alatt
: Vandornyik Szabolcs -
Fogyasztói preferenciák vizsgálata az online és offline tánctanfolyamok körében
: Kőrösi Dániel