A Harmónia Termál Hotel ***superior 2017-es marketingterve
Saved in:
Main Author: | Esztergályos Bence |
---|---|
Other Authors: | Hamburger Béla |
Kulcsszavak: | Marketingterv SWOT analízis versenytárselemzés Sárvár turizmus marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/7706 |
Similar Items
Harmónia folyamatban A fenntarthatóság és a környezeti ellenálló képesség feltárása
: Szécsi Enikő
: Szécsi Enikő
Szálláshelyek bevételgazdálkodása - T62 Hotel *** Superior
: Dénes Eszter
: Dénes Eszter
Az Atom Hotel Budapest Marketingterve
: Fleischer Áron
: Fleischer Áron
Demjéni Termál Völgy turisztikai imázsának vizsgálata
: Sándor Fanni
: Sándor Fanni
A Harmónia Day Spa fenntarthatósága Budapest XI.kerületében
: Virág Violetta
: Virág Violetta
Oxygen Wellness - Az egészségmegőrzés és a testi-lelki harmónia központja
: Guzmics Rebeka
: Guzmics Rebeka
A Hotel Silver **** superior szolgáltatásainak bemutatása és elemzése
: Fejes Vivien
: Fejes Vivien
Cserkeszőlő Termál- és Gyógyfürdő fejlesztés, mint turisztikai nagyprojekt hatásvizsgálata
: Sárközi Bettina
: Sárközi Bettina
Eger Castle Spa, Wein & Wellness Hotel ****superior Megvalósíthatósági Tanulmánya
: Kuli Szimonetta
: Kuli Szimonetta
Az Avalon Resort & SPA*****Superior és a Hotel Ózon & Luxury Villas****superior bemutatása a covid időszakra való reagálásuk fényében
: Eppel Márton
: Eppel Márton
It and Net service marketingterv
: Verbóczki Viktor
: Verbóczki Viktor
LádaVasút marketingterve
: Czibor Zotlán
: Czibor Zotlán
A Radisson Blu Béke Hotel **** Superior Front Office tevékenységének elemzése
: Balázs Lili
: Balázs Lili
Gyógy- és wellness turizmus a Kehida Termál Gyógy- és Élményfürdő Hotelben
: Szabó Zsanett
: Szabó Zsanett
Rendezvények és a gasztronómia kapcsolata a Donautica Étterem & Hotel****Superior szemszögéből
: Varga Dóra
: Varga Dóra
A gyulai Elizatbeth Hotel ****superior tevékenységének bemutatása, gazdálkodásának és adóterheinek elemzése
: Németh Bálint
: Németh Bálint
A The Three Corners Hotel Anna *** Superior szálloda Front Office tevékenységének elemzése
: Surányi Liza
: Surányi Liza
Három hetes gyógykúra szervezése Hévízre, a Hotel Europa Fit**** superior szállodába
: Mocsai Bianka
: Mocsai Bianka
A balatonfüredi Hotel Golden Lake Resort **** Superior szálloda marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Vas Nóra Anna
: Vas Nóra Anna
Egy városismereti játék marketingterve
: Orbánné Karaszi Georgina
: Orbánné Karaszi Georgina
Családbarát és wellness szolgáltatások összefüggéseinek kutatása az Aquaticum Debrecen Termál & Wellness Hotelben
: Vasas Eszter
: Vasas Eszter
Gyógy- és egészségturizmus a Kis-Duna menti, Ráckevei Aqua Land Termál és Élményfürdőben
: Kovács Regina
: Kovács Regina
A kommunikáció, attitűd és a recepciós tevékenység a Thermal Hotel Visegrád**** Superior szállodában
: Kapitány Kármen
: Kapitány Kármen
A ChargeIt! Szolgáltató Bt. Marketingterve
: Tóth Viktor
: Tóth Viktor
A Broadway Dance Center marketingterve
: Csáki Adrienn
: Csáki Adrienn
A RadnaiArt online marketingterve
: Radnai Adrián
: Radnai Adrián
"Budapest Especially 4 U" marketingterv
: Füleky Ági Vanda
: Füleky Ági Vanda
Egy leendő esküvőszervező cég marketingterve
: Barancsi Janka
: Barancsi Janka
Speciális szolgáltatás részére kialakítandó marketingterv
: Csillag Patrik
: Csillag Patrik
A wellness, mint trend átalakulása Az Abacus Business&Wellness Hotel **** superior szolgáltatásai alapján
: Rádi Fruzsina Ramóna
: Rádi Fruzsina Ramóna
Az Abacus Business & Wellness Hotel****Superior szálloda bemutatása, tevékenységének, működésének elemzése, fejlesztési javaslatok
: Szalóki Zoltán
: Szalóki Zoltán
Die Rolle der Veranstaltungsorganisation im Falle von Spirit Hotel Thermal Spa ***** superior in Sárvár
: Horváth Barbara Fanni
: Horváth Barbara Fanni
A www.sportmindig.hu weboldal marketingterve
: Hénap Zsolt András
: Hénap Zsolt András
Hogyan lehet sikeres egy iskola marketingterve?
: Lakatos Mária
: Lakatos Mária
Egy induló kisvállalkozás marketingterve - Napsugár Virágbolt
: Ország Ida Eszter
: Ország Ida Eszter
A csíkos cukkini piacra vezetési és marketingterve
: Szabó Gabriella
: Szabó Gabriella
A Covid-19 hatásának bemutatása a szállodaiparra a The Three Corners Hotel Anna*** Superior szállodán keresztül
: Dorogi Laura Hédi
: Dorogi Laura Hédi
A zöld szállodák környezettudatos tevékenységének bemutatása a Silvanus Hotel Visegrád **** és a Royal Club Hotel Visegrád **** superior szállodák példája alapján
: Ember Andrea
: Ember Andrea
A klaszteresedés, mint gazdaságfejlesztő erő, a PANNON TERMÁL KLASZTER Zala megye gazdasági fejlődésére gyakorolt hatásain bemutatva
: Weisz Ágnes
Published: (2007)
: Weisz Ágnes
Published: (2007)
A vidéki szállodákban rejlő lehetőségek és a kommunikáció,etikett fontossága a Nádas Tó Park Hotel***superior bemutatásában
: Szenyán Claudia
: Szenyán Claudia
Similar Items
-
Harmónia folyamatban A fenntarthatóság és a környezeti ellenálló képesség feltárása
: Szécsi Enikő -
Szálláshelyek bevételgazdálkodása - T62 Hotel *** Superior
: Dénes Eszter -
Az Atom Hotel Budapest Marketingterve
: Fleischer Áron -
Demjéni Termál Völgy turisztikai imázsának vizsgálata
: Sándor Fanni -
A Harmónia Day Spa fenntarthatósága Budapest XI.kerületében
: Virág Violetta