A digitális média szerepe az esküvőiparban
Elmentve itt :
| Szerző: | Pataki Dorina |
|---|---|
| További közreműködők: | Szánthó Dr. Zsuzsanna |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Esküvőipar Digitális média Házasságkötés Magyarország |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/7717 |
Hasonló tételek
Kastélyhasznosítás lehetőségeinek és nehézségeinek vizsgálata az esküvőiparban, hazai példákon keresztül
: Szélyes Alexandra
: Szélyes Alexandra
Digitális kommunikáció social média menedzserek és ügyfeleik között
: Dani Dorina
: Dani Dorina
Digitális média és performance marketing szerepe ecommerce vállalkozás életében
: Borkesz Máté
: Borkesz Máté
A koronavírus okozta digitális átalakulás és a közösségi média megváltozásának szerepe
: Kassányi Kitti
: Kassányi Kitti
A digitális bennszülöttek közösségi média használata
: Machalik Krisztina
: Machalik Krisztina
A különböző generációk vizsgálata, különös tekintettel a Z generáció digitális polarizáltságára
: Pataki Luca
: Pataki Luca
A digitális média hatása a reklámfilmekre a Vodafone marketingkommunikációjában
: Pál Ágota
: Pál Ágota
A digitális média platformok hatása a hagyományos rádiós kommunikációra
: Rafael Szabolcs
: Rafael Szabolcs
A digitális média használata az Y és a Z generáció körében
: Bartus Fatime
: Bartus Fatime
Digitális kommunikáció szerepe a márkaépítésben
: Pintér Viktória
: Pintér Viktória
Közösségi média szerepe az értékesítésben
: Gebauer Orsolya Kíra
: Gebauer Orsolya Kíra
Közösségi média szerepe az értékesítésben
: Jacob Jázmin Zoé
: Jacob Jázmin Zoé
Az agilis módszertan szerepe a digitális projektekben
: Barna Rebeka Anita
: Barna Rebeka Anita
A közösségi média szerepe
: Puskás Enikő
: Puskás Enikő
A közösségi média szerepe az ingtalanértékesítésben
: Dobó-Kocsis Mónika Éva
: Dobó-Kocsis Mónika Éva
Toborzás-kiválasztás szerepe a digitális világban
: Varga Réka
: Varga Réka
A vizuális megjelenés szerepe a digitális marketingben
: Fucskó Bence
: Fucskó Bence
A digitális platformok szerepe a hálózati gazdaságban
: Basa-Őri Szandra
: Basa-Őri Szandra
A közösségi média szerepe az étteremválasztási döntéseinkben
: Gutyán Emese Gréta
: Gutyán Emese Gréta
A közösségi média hatása, szerepe az önértékelésre
: Nagy Cintia Klaudia
: Nagy Cintia Klaudia
A közösségi média szerepe az iskolaszövetkezetek életében
: Szabó Balázs
: Szabó Balázs
A közösségi média marketing szerepe az értékesítésben
: Sövér Bettina Judit
: Sövér Bettina Judit
A pénzügyi technológiák szerepe korunk digitális forradalmában
: Major Márton Ferenc
: Major Márton Ferenc
A digitális közeg fejlődésének szerepe az E-Sport kialakulásában
: Laza Ányos
: Laza Ányos
Közösségi média hirdetések vizsgálata az Instagramon keresztül
: Greksa Dorina
: Greksa Dorina
AZ ONLINE MARKETING SZEREPE A GAZDASÁGBAN KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓRA
: Pataki Imre
: Pataki Imre
Harc a tehetségekért - az Employer branding szerepe és létjogosultsága Magyarországon
: Pataki Kinga
: Pataki Kinga
A történetmesélés szerepe és digitális eszközei a marketingben
: Dránovits Anna
: Dránovits Anna
A digitális marketing szerepe a nemzetközi események életében
: Rácz Tamás
: Rácz Tamás
A telemedicina szerepe a magyar egészségügy digitális transzformációjában
: Papp Kristóf
: Papp Kristóf
A közösségi média szerepe az étkezési zavarok kialakulásában
: Kirizs Nóra
: Kirizs Nóra
A közösségi média szerepe az utazási döntés folyamatában
: Radnai Kitti
: Radnai Kitti
A digitális eszközök és a marketing szerepe az egészségügyi szektorban
: Egri Bernadett
: Egri Bernadett
Racionális és emocionális döntések szerepe az újautó vásárlási döntési folyamatokban
: Pataki Zoltán
: Pataki Zoltán
Digitális aláírások szerepe és funkciója a 21. században
: Halupka Balázs
: Halupka Balázs
Digitális rendszerek szerepe a szállítmányozási folyamatok hatékonyságának növelésében
: Kristóf Daniela
: Kristóf Daniela
Digitális marketing szerepe a borászatok fejlődésében A Sosna-Sárdi Borászat páldáján keresztül
: Stofa Alexandra
: Stofa Alexandra
Social media szerepe az egészségtudatos táplálkozás alakulásában Magyarországon
: Fibi Szabina
: Fibi Szabina
A közösségi média, mint digitális marketingeszköz a zeneiparban és ennek hatása a fogyasztói szokásokra
: Szücs Rebeka
: Szücs Rebeka
Digitális pénzhasználat - A digitális jegybankpénz megjelenése
: Gócs Annabella
: Gócs Annabella
Hasonló tételek
-
Kastélyhasznosítás lehetőségeinek és nehézségeinek vizsgálata az esküvőiparban, hazai példákon keresztül
: Szélyes Alexandra -
Digitális kommunikáció social média menedzserek és ügyfeleik között
: Dani Dorina -
Digitális média és performance marketing szerepe ecommerce vállalkozás életében
: Borkesz Máté -
A koronavírus okozta digitális átalakulás és a közösségi média megváltozásának szerepe
: Kassányi Kitti -
A digitális bennszülöttek közösségi média használata
: Machalik Krisztina