Ügyfél elégedettség növelése IT alkalmazásokkal logisztikai vállalatnál online ügyfélkapcsolati rendszereken keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Raszler Mária Magdolna
További közreműködők: Bozó Mária
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:E-Freight
CIS-H
E-Frachtbrief
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/7721

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg7721
005 20161126091936.0
008 161126suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Raszler Mária Magdolna 
245 1 0 |a Ügyfél elégedettség növelése IT alkalmazásokkal logisztikai vállalatnál online ügyfélkapcsolati rendszereken keresztül  |c Raszler Mária Magdolna  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a E-Freight 
695 |a CIS-H 
695 |a E-Frachtbrief 
700 1 |a Bozó Mária  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/7721/1/Raszler%20M%C3%A1ria%20Magdolna%20titkos%C3%ADt%C3%A1si%20k%C3%A9relem.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/7721/2/Raszler%20M%C3%A1ria%20Magdolna%20-%20ES8RQB%202016.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/7721/12/Raszler%20M%C3%A1ria%20Magdolna%20eredet%20nyilatkozat.pdf  |z Dokumentum-elérés