Az in-store marketing megvalósulása a P.O.P. Hungary Zrt. gyakorlatában
Saved in:
Main Author: | Szlicki Anna |
---|---|
Other Authors: | Szántó Dr. Szilvia |
Kulcsszavak: | Marketingkommunikáció In-store marketing Merchandising |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/7725 |
Similar Items
4P/7P marketingmix egy vállalkozásban
: Szkupi Réka
: Szkupi Réka
Marketingstartégiai elemzés - 4P - 7P jelentősége kivitelező kisvállalkozások vonatkozásában
: Tóth Gábor Bálint
: Tóth Gábor Bálint
Investment and financing of project Redel P
: Hajnal Zsófia
: Hajnal Zsófia
„P” BETŰJELŰ IDEIGLENES RENDSZÁM KIADÁSÁNAK KORLÁTOZÁSA
: Zsömböly Zsófia
: Zsömböly Zsófia
The bullwhip effect in P&G's supply chain
: Bokodi Szabolcs
: Bokodi Szabolcs
Leonardo S.p.A. Stratégiai szemléletmód egy védelmi, repülés- és biztonságtechnikai vállalatnál /
: Gubek Nóra
: Gubek Nóra
A 7P marketing mix alkalmazásának bemutatása a szállodaiparban
: Kerék Kata
: Kerék Kata
A Balance Home elemzése a 7P alapján
: Strobl Noémi Bettina
: Strobl Noémi Bettina
A P-floor Kft. áruforgalma a beszerzéstől az értékesítésig
: Bonyai Péter Tibor
: Bonyai Péter Tibor
A Szimpla Kert tevékenységének elemzése a 7P alapján
: Kós Gábor
: Kós Gábor
Építőipari projekt bemutatása a P&T COMFORT Kft.-én keresztül
: Pándi Máté Imre
: Pándi Máté Imre
P. Wash System Kft. működése, fókuszban az ÖKO-barát autómosó
: Halabi Krisztián
: Halabi Krisztián
HtvP logisztikai tervezés bemutatása az elsőminta megrendelés folyamatán keresztül
: Koroknai Emese
: Koroknai Emese
Pop-up Potentialities Effects of Pop-up Stores upon Brand Marketing
: Li Mingzu
: Li Mingzu
Intermodális szállítási megoldások összehasonlítása Robert Bosch TDIT S.P.A esetében
: Jancsekity Vivien
: Jancsekity Vivien
A bp p.l.c. társadalmi felelősségvállalása fenntarthatósági és környezetvédelmi szempontból
: Dankházi Adrienne Flóra
: Dankházi Adrienne Flóra
In-store marketing
: Csontos Boglárka Zsófia
: Csontos Boglárka Zsófia
Pénzforgalmi elszámolás bemutatása az áfa fizetési rendszerben a P & ZS Kft.-n keresztül
: Kenesei Viktor László
: Kenesei Viktor László
A JUVENTUS FOOTBALL CLUB S.P.A. KOMPLEX ELEMZÉSE 2013/2014-2017/2018
: Kliment Pál Péter
: Kliment Pál Péter
Marketingpolitikai eszközök és a 7P vizsgálata elméletben és a Magyar Telekom Nyrt. viszonylatában
: Horváth Aranka Veronika
: Horváth Aranka Veronika
Számvitel és adózás kapcsolata a P&B Lézer és Plasztikai Sebészeti Kft-n keresztül
: Molnár Amanda
: Molnár Amanda
Az önvezető autózással foglalkozó vállalatok részvényeinek értékelése, összehasonlítása egymáshoz és az S&P 500 indexhez viszonyítva
: Borus Attila
: Borus Attila
A Syngenta vállalat elemzése Swot és 4P alapján és a hűségprogramok hatása a fogyasztókra
: Simon Zsigmond
: Simon Zsigmond
EFFICIENCY OF ONLINE AND IN-STORE MARKETING TOOLS - An Analysis of a Marketing Strategy That Has Made the Biggest Toy Store Chain in Hungary Successful
: Balog Melani
: Balog Melani
In-store marketing a bejárattól a kasszáig minden, ami marketing eszköz a dm Kft. üzleteiben
: Mali Adrienn
: Mali Adrienn
A COVID-19 gazdasági hatása a KKV szektorra Magyarországon a „P and K Lakástextil Kft.” működésén keresztül bemutatva
: Pál Dávid
: Pál Dávid
O.Z.O.R.A. FESZTIVÁL SZÓRAKOZTATÁS, KULTÚRAKÖZVETÍTÉS, VAGY ÜZLETI VÁLLALKOZÁS? A pszichedelikus trance kultúra keletkezése, növekedése és átalakulása egy magyarországi rendezvénysorozaton keresztül vizsgálva
: Edőcs János Árpád
: Edőcs János Árpád
Az iTrend Store érzelmi marketing stratégiája
: Kádár Márton
: Kádár Márton
In-store eszközök hatékonysága
: File Flóra
: File Flóra
Pop-up vagy Pop down Szezonális áruházak a magyar piacon
: Farkas Kira Zoé
: Farkas Kira Zoé
A H&M merchandising és in store marketing tevékenysége
: Ébert Szilvia
: Ébert Szilvia
Az in-store marketing bemutatása egy fast fashion vállalaton keresztül
: Hodován Kíra
: Hodován Kíra
A Stern spol s.r.o stratégiai menedzsmentje
: Ari Marcell
: Ari Marcell
Versenyhelyzet elemzése a Convertis, s.r.o. tevékenységében
: Hagya Csilla
: Hagya Csilla
A katedra volt az ő világa - Csernyák László életútja
: Molnár Sándor
Published: (2023)
: Molnár Sándor
Published: (2023)
A vállalati arculat megvalósulása egy kisvállalkozás gyakorlatában
: Csere Mónika
: Csere Mónika
In depth analysis on the relationship between customer satisfaction and mobile application UX design for market-leading grocery stores in Hungary
: Koók Merve Ayse
: Koók Merve Ayse
Az öt érzék szerepe az in-store kommunikációban
: Koczka Zsófia
: Koczka Zsófia
"Hallyu-hatás" – a K-pop térhódítása
: Fikó Alexa
: Fikó Alexa
A vásárlói magatartás befolyásolása in-store marketing eszközökkel az FMCG termékek piacán
: Szántó Franciska
: Szántó Franciska
Similar Items
-
4P/7P marketingmix egy vállalkozásban
: Szkupi Réka -
Marketingstartégiai elemzés - 4P - 7P jelentősége kivitelező kisvállalkozások vonatkozásában
: Tóth Gábor Bálint -
Investment and financing of project Redel P
: Hajnal Zsófia -
„P” BETŰJELŰ IDEIGLENES RENDSZÁM KIADÁSÁNAK KORLÁTOZÁSA
: Zsömböly Zsófia -
The bullwhip effect in P&G's supply chain
: Bokodi Szabolcs