A bűntudat alapú reklámozás pszichológiája Nemi szerepek a bűntudatkeltés eszközeként a reklámokban
Elmentve itt :
Szerző: | Lázár Lilla |
---|---|
További közreműködők: | Harsányi Dr. Dávid |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Reklámpszichológia Bűntudat Nemi szerepek |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/7736 |
Hasonló tételek
Fogyasztás pszichológiája
: Bagi Zoltán
: Bagi Zoltán
Reklámozás vezetékek nélkül Mobil reklámok elterjedtsége a fogyasztók körében
: Csizmadia Kristóf Pál
Megjelent: (2014)
: Csizmadia Kristóf Pál
Megjelent: (2014)
A tartalomgyártás pszichológiája
: Feró Anna
: Feró Anna
Az adatmegjelenítés pszichológiája
: Gócza Gergely
: Gócza Gergely
A (túl)fogyasztás pszichológiája
: Volentics Julianna
: Volentics Julianna
A Facebookon történő reklámozás összehasonlítása 2 korcsoport között
: Tereh Bianka
: Tereh Bianka
A Japán reklámozás különbségek a Japán és Magyar reklámozásban
: Szabó Réka
: Szabó Réka
A fogyasztás pszichológiája a marketing világában
: Balogh Viktória
: Balogh Viktória
A megtévesztő reklámozás és az erőszakos értékesítés hatása a fogyasztókra
: Banga Vivien
: Banga Vivien
A fogyasztás pszichológiája, viselkedési minták a válsághelyzetben
: Lencsés Edina
: Lencsés Edina
A hazugság pszichológiája, valamint megjelenése mindennapi életünkben
: Török Petra
: Török Petra
Nemi alapú diszkrimináció a munkaerőpiacon
: Boór Bettina
: Boór Bettina
A siker kulcsa a reklám? Online reklámozás egy kezdő vállalkozás szemszögéből
: Major Edina
: Major Edina
Vezetővé válás pszichológiája és segítése nagyvállalati környezetben
: Margócs Nikoletta
: Margócs Nikoletta
Az internetes keresés pszichológiája az utazási szektorban
: Koczka Zsófia
: Koczka Zsófia
Az ingatlanmarketing pszichológiája, és az okosotthonok elterjedése
: Somogyvári Odetta
: Somogyvári Odetta
A női, illetve férfi nemi szerepek megjelenése a reklámokban
: Kovács Dóra
: Kovács Dóra
A reklámnő, avagy a női nemi szerepek megjelenése a reklámokban
: Ráskai Dóra
: Ráskai Dóra
Hogyan használják ki a televízió csatornák az internet adta lehetőségeket a reklámozás területén?
: Simon Emese Dóra
Megjelent: (2014)
: Simon Emese Dóra
Megjelent: (2014)
A fogyasztás pszichológiája - Magyarország lakosságának online vásárlási szokásai európai viszonylatban
: Szőke Eleonóra
: Szőke Eleonóra
A fogyasztás pszichológiája az új és second hand termékek kapcsolatában
: Körmöczy Rebeka
: Körmöczy Rebeka
Nemi szerepek a szervezetekben
: Gödöny Anna
: Gödöny Anna
Női szerepek a reklámokban
: Nagy Viktória Dorina
: Nagy Viktória Dorina
Nemi alapú piaci szegmnetációra épülő marketing és társadalmi hatásai
: Tóth Nóra
: Tóth Nóra
Nők a vezetésben és a nemi alapú akadályok a munkahelyen
: Szvoboda Petra
: Szvoboda Petra
A kávé fogyasztásának pszichológiája, valamint népszerűségének vizsgálata és a mindennapokban betöltött szerepe a magyar háztartások életében
: Faddi Rebeka
: Faddi Rebeka
A társadalmi nemi szerepek tükröződése a TV képernyőn
: Hegyi Nóra
: Hegyi Nóra
A nemi szerepek ábrázolása a XXI. századi médiában
: Csillag Fanni
: Csillag Fanni
Webserver megoldás Nginx-el, felhő alapú szolgáltatásban
: Dósa Lilla
: Dósa Lilla
Nemi szerepek és megjelenésük a médiában, a szocializmustól napjainkig
: Hlács Barbara
: Hlács Barbara
A nemi szerepek alakulásának vizsgálata történelmi és plakáttörténeti perspektívából
: Ferencz Mónika
: Ferencz Mónika
Coaching alapú vezetés
: Salamon Jolán
: Salamon Jolán
ITIL alapú IT környezet
: Tóth Enikő Tímea
: Tóth Enikő Tímea
ITIL alapú szolgáltatásmenedzsment
: Remetei Gitta Fatima
: Remetei Gitta Fatima
A luxus és a presztízs jelenléte a közgazdaságtanban, valamint ennek pszichológiája a turizmusban és vendéglátásban, szállodai piacra levetítve Magyarországon
: Varga Tamás Mihály
: Varga Tamás Mihály
Barbie és Ken összecsapása avagy A nemi sztereotípiák a reklámokban
: Gálos Linda
: Gálos Linda
Növényi alapú étrend, veganizmus
: Szarvas Bianka
: Szarvas Bianka
Kultúrák közti különbségek Vallás, individualizmus, kollektivizmus, sztereotípiák és nemi szerepek
: Hagyák Dorisz Patricia
: Hagyák Dorisz Patricia
A sörreklámokban bemutatott társadalmi nemi szerepek és a sörfogyasztás kapcsolata Magyarországon
: Czigány Katinka
: Czigány Katinka
A részesedés alapú tömegfinanszírozás magyarországi helyzetkép /
: Judák Erik
: Judák Erik
Hasonló tételek
-
Fogyasztás pszichológiája
: Bagi Zoltán -
Reklámozás vezetékek nélkül Mobil reklámok elterjedtsége a fogyasztók körében
: Csizmadia Kristóf Pál
Megjelent: (2014) -
A tartalomgyártás pszichológiája
: Feró Anna -
Az adatmegjelenítés pszichológiája
: Gócza Gergely -
A (túl)fogyasztás pszichológiája
: Volentics Julianna