A neuromarketing kutatások eredményeinek alkalmazása a médiatervezésben
Elmentve itt :
Szerző: | Dolhai Izabella |
---|---|
További közreműködők: | Harsányi Dr. Dávid |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Megjelent: |
2016-11-24
|
Kulcsszavak: | Neuromarketing Médiatervezés Neuropszichológia Primer kutatás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/7759 |
Hasonló tételek
Neuromarketing a fogyasztói magatartásban
: Mészáros Anikó Ildikó
Megjelent: (2013)
: Mészáros Anikó Ildikó
Megjelent: (2013)
NEUROMARKETING - The influencing power of visual effects in advertisements
: Nagy Eszter Lili
: Nagy Eszter Lili
A reklámiparban alkalmazott pszichológiai kutatások
: Hegedüs Bianka Júlia
: Hegedüs Bianka Júlia
Fogyasztói kutatások projektje a Tata Consultancy Servicesnél
: Szőcs Zoltán
: Szőcs Zoltán
A közvélemény-kutatások hitelessége és manipulatív szerepe
: Hajdu Mária
: Hajdu Mária
Könyvvizsgáló csalással összefüggő felelőssége, csalással kapcsolatos kutatások
: Hofferek Cintia
: Hofferek Cintia
Teljesítményértékelési rendszer eredményeinek hasznosítása a gyakorlatban
: Pócsné Márton Szilvia
: Pócsné Márton Szilvia
A GEM Projekt NES adatfelvételén alapuló kutatások tapasztalatai
: Csákné Filep Judit, et al.
Megjelent: (2021)
: Csákné Filep Judit, et al.
Megjelent: (2021)
A portugál válságkezelés módszereinek és eredményeinek elemzése
: Bazsó Ivett Barbara
: Bazsó Ivett Barbara
Online szolgáltatások, kutatások kivitele a román piacra Esettanulmány: compari.ro árösszehasonlító oldal
: Leczfalvi Arianna-Renata
: Leczfalvi Arianna-Renata
A pénzügyi kultúra szerepe és a megértését megalapozó kutatások
: Tóth Arnold, et al.
Megjelent: (2023)
: Tóth Arnold, et al.
Megjelent: (2023)
Különböző mérőműszerek mérési eredményeinek feldolgozása egy új módszerrel
: Gubán Dorottya, et al.
Megjelent: (2007)
: Gubán Dorottya, et al.
Megjelent: (2007)
Teljesítményértékelés a közigazgatásban, a Szociális és Gyermekvédelmi Főigazgatóságon végzett kutatások alapján
: Pozsonyi Katalin Ágnes
: Pozsonyi Katalin Ágnes
Munkahelyi stressz és a munkahelyi stresszel kapcsolatos kutatások elemzése nemzetközi szinten és Magyarországon
: Farkas Zsuzsanna
: Farkas Zsuzsanna
Az innováció, fejlesztés jelentősége, eredményeinek hatásvizsgálata a Tatár Pékség KFT. tevékenységében
: Kiss Levente
: Kiss Levente
Közvélemény és politikai befolyásolás különös tekintettel a 2002-es országgyűlési választásra a közvélemény-kutatások vonatkozásában
: Eschwig Hajts Erzsébet
: Eschwig Hajts Erzsébet
A teljesítményértékelés szerepe, folyamata és eredményeinek felhasználási lehetőségei egy konkrét vállalat példáján keresztül
: Kóbor Eszter
: Kóbor Eszter
Új vállalkozás indításának vizsgálata Porter öt versenyerő modelljének és primer kutatás eredményeinek elemzésével
: Gellért Brigitta Kinga
: Gellért Brigitta Kinga
„A Hazai Startup Ökoszisztéma Vizsgálata Különös Tekintettel az INPUT Program Szerepének és Eredményeinek Értékelése”
: Manajló Gregor András
: Manajló Gregor András
Az online direkt marketing működésének és eredményeinek értékelése az MnT kft. egyik projektjén keresztül
: Révész Christian
: Révész Christian
A környezet és energia operatív program Magyarország környezeti problémáira adott válaszainak, valamint félidei eredményeinek bemutatása
: Szabó Viktória
: Szabó Viktória
Az UniCredit Bank üzleti környezetének elemzése és eddigi ESG-eredményeinek értékelése a jövő tükrében
: Orsó Abigél
: Orsó Abigél
A Hofstede-modell magyarországi eredményeinek érvényességi vizsgálata, elsősorban Budapesten élő X, Y, és Z generációra vetítve
: Perák Krisztina
: Perák Krisztina
Tihany turizmusának múltja, jelene, jövője (különös tekintettel a rendszerváltás után megvalósult és megvalósítani tervezett turisztikai fejlesztések eredményeinek hatásaira)
: Maszljanko Jekaterina
: Maszljanko Jekaterina
Közfeladatok ellátása Nyírvasvári Község Önkormányzatának intézményi keretei között. Az önkormányzat 2017. évi közfoglalkoztatási lehetőségeinek és azok eredményeinek bemutatása.
: Kacsur Andrea
: Kacsur Andrea
Coaching alkalmazása változásmenedzsmentben
: Erdei Sándor
: Erdei Sándor
Internet üzleti alkalmazása
: Neuhauser Bence
: Neuhauser Bence
A kriptovaluták gyakorlati alkalmazása
: Fekete Kornél
: Fekete Kornél
Kriptográfia alkalmazása a kiskereskedelemben
: Scholtz Tibor
: Scholtz Tibor
Szociometria alkalmazása a szervezetfejlesztésben
: Bostay Lili
: Bostay Lili
Adatvezérelt marketingeszközök alkalmazása márkakampányokban
: Janó Róbert
: Janó Róbert
Blogok marketing alkalmazása Magyarországon
: Erőss Csaba
: Erőss Csaba
Hasonló tételek
-
Neuromarketing a fogyasztói magatartásban
: Mészáros Anikó Ildikó
Megjelent: (2013) -
NEUROMARKETING - The influencing power of visual effects in advertisements
: Nagy Eszter Lili -
A reklámiparban alkalmazott pszichológiai kutatások
: Hegedüs Bianka Júlia -
Fogyasztói kutatások projektje a Tata Consultancy Servicesnél
: Szőcs Zoltán -
A közvélemény-kutatások hitelessége és manipulatív szerepe
: Hajdu Mária