A Carte D'Or nemzetközi márka bemutatása, és jövőbeni növekedési lehetőségeinek vizsgálata a magyar piacon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fülöp Zsolt
További közreműködők: Brávácz Dr. Ibolya
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Kereskedelem
Marketing
Unilever
Jégkrém
Carte D'Or
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/7781

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg7781
005 20170131142136.0
008 161130suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Fülöp Zsolt 
245 1 2 |a A Carte D'Or nemzetközi márka bemutatása, és jövőbeni növekedési lehetőségeinek vizsgálata a magyar piacon  |c Fülöp Zsolt  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a A Carte D'Or nemzetközi márka bemutatása, és jövőbeni növekedési lehetőségeinek vizsgálata a magyar piacon 
695 |a  Kereskedelem  
695 |a Marketing 
695 |a Unilever  
695 |a Jégkrém 
695 |a Carte D'Or 
700 1 |a Brávácz Dr. Ibolya  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/7781/1/F%C3%BCl%C3%B6p_Zsolt_Szakdolgozat_2016.pdf  |z Dokumentum-elérés