A Netflix hatása a magyar piacra és a fogyasztókra
Elmentve itt :
Szerző: | Keszei Dorottya |
---|---|
További közreműködők: | Eszes Dr István |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Netflix Szolgáltatás Fogyasztó Piaci lehetőség |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/7794 |
Hasonló tételek
A Netflix Magyarországon
: Villányi Gábor
: Villányi Gábor
A Netflix marketingstratégiája
: Tüske Gergő Dániel
: Tüske Gergő Dániel
A Netflix kríziskommunikációja
: Göblyös-Lukács Henrietta
: Göblyös-Lukács Henrietta
Gyógyszermarketing hatása a magyar fogyasztókra
: Kováts Patrícia
: Kováts Patrícia
A Netflix sikerhez vezető lépései
: Borics Kinga
: Borics Kinga
A Netflix üzleti környezetének elemzése
: Bujdosó Ádám
: Bujdosó Ádám
Hazai fesztivál-nagyhatalmak hatása a magyar fogyasztókra
: Hatvani Brigitta
: Hatvani Brigitta
Az influencer marketing hatása a magyar fogyasztókra
: Hidi Laura
: Hidi Laura
IKEA hatása a fogyasztókra
: Csajbók Orsolya
: Csajbók Orsolya
A gyógyszerreklámok hatása a fogyasztókra
: Dorgai Gréta
Megjelent: (2013)
: Dorgai Gréta
Megjelent: (2013)
A polckép hatása a fogyasztókra
: Montvai Máté
: Montvai Máté
Reklámok hatása a női fogyasztókra
: Gombos Réka Eszter
: Gombos Réka Eszter
A Netflix marketinstratégiája, fogyasztói magatartás és elégedettség Magyarországon
: Drizner Petra Bernadett
: Drizner Petra Bernadett
K-Drama Fever on Netflix Exploring the Marketing Techniques Used to Promote South Korean Dramas to International Viewers
: Egedi Boglárka
: Egedi Boglárka
A Netflix és HBO GO, mint streaming szolgáltatók hatása a filmnézési szokásokra
: Balaskóová Cyntia
: Balaskóová Cyntia
A logók komplexitásának hatása a fogyasztókra
: Kutai Adél
: Kutai Adél
A Z generáció médiafogyasztása és a Netflix marketingstratégiájának kölcsönhatása
: Erényi Vanessza
: Erényi Vanessza
Femvertising – A feminista marketing stratégia hatása a magyar női fogyasztókra
: Farkas Brigitta
: Farkas Brigitta
A Wolt brandjének hatása az éttermekre és fogyasztókra a magyar piacon
: Varga Kristóf
: Varga Kristóf
A Netflix vállalati stratégiája, szervezeti kultúrája, valamint üzleti modellje
: Villám Ágnes
: Villám Ágnes
Médiatartalom fogyasztási szokások, Netflix és egyéb streaming szolgáltatások térhódítása
: Tokai Kristóf
: Tokai Kristóf
A Netflix kommunikációs csatornáinak elemzése és a fiatalok tartalomfogyasztási szokásai
: Dörgő Dávid István
: Dörgő Dávid István
A kozmetikai reklámok pszichológiai hatása a fogyasztókra
: Gómez-Carmona Lára
: Gómez-Carmona Lára
A pozicionálás folyamata, annak hatása a fogyasztókra
: Nagy Dominik Ármin
: Nagy Dominik Ármin
A divatmarketing hatása a fogyasztókra Esettanulmány az Esprit és Nanushka divatcégek alapján
: Birta Barbara
: Birta Barbara
Okosétel bevezetése a magyar piacra
: Varga Eszter Anna
: Varga Eszter Anna
Az influencerek hitelessége és ennek hatása a fogyasztókra
: Lakatos Lúcia
: Lakatos Lúcia
Digitális marketing eszközök és a fogyasztókra gyakorolt hatása
: Buzsáki Richárd
: Buzsáki Richárd
A streaming szolgáltatások hatása a hagyományos tévénézésre és a Netflix vezető szerepe a SVOD piacon
: Sallói Dorina
: Sallói Dorina
A politikai és gazdasági válságok hatása a magyar utazási piacra
: Kovács Melinda
: Kovács Melinda
A társadalmi célú reklámok pszichológiai hatása a fogyasztókra
: Pados Marietta
: Pados Marietta
A szponzoráció fogyasztókra mért hatása a labdarúgás területén
: Csörgei Emese
: Csörgei Emese
A magyar lakosság borfogyasztási szokásainak elemzése, a bioborok megjelenése és hatása a fogyasztókra
: Kalmár Eszter
: Kalmár Eszter
Az országeredet-hatás aspektusai és fogyasztókra gyakorolt hatása magyar ruházati márkák esetében
: Fekete Krisztina Réka
: Fekete Krisztina Réka
A Netflix Magyarországon. A televíziónézési szokások vizsgálata a streamingszolgáltató népszerűségének tükrében.
: Gaál Vivien
: Gaál Vivien
Az etikus biztosítási koncepció és annak hatása a magyar piacra
: Ribényi Gergő
: Ribényi Gergő
Az USA jelzálogválságának elemzése és hatása a magyar jelzáloghitel piacra
: MUNKÁCSI DÁVID
: MUNKÁCSI DÁVID
A Philip Morris temrékek kommunikációjának fogyasztókra gyakorolt hatása
: Kiss Renáta
: Kiss Renáta
A vitaminok marketingkommunikációja és a reklámok fogyasztókra gyakorolt hatása
: Szabó Lilla
: Szabó Lilla
A Fővárosi Nagycirkusz és marketingtevékenységének befolyásoló hatása a fogyasztókra
: Hetesi Zsanett
: Hetesi Zsanett
Hasonló tételek
-
A Netflix Magyarországon
: Villányi Gábor -
A Netflix marketingstratégiája
: Tüske Gergő Dániel -
A Netflix kríziskommunikációja
: Göblyös-Lukács Henrietta -
Gyógyszermarketing hatása a magyar fogyasztókra
: Kováts Patrícia -
A Netflix sikerhez vezető lépései
: Borics Kinga