A kereskedelmi televíziók kommunikációjának ezer arca
Saved in:
Main Author: | Vass Viktória |
---|---|
Other Authors: | Harsányi Dr. Dávid |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Kereskedelmi televízió Média Marketingkommunikáció Nézettségmérés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/7798 |
Similar Items
A csomagolás ezer arca - a Manuli Stretch Kft. költségoptimalizálási módszerei a termék- és környezetvédelem tükrében
: Vittkay Éva
: Vittkay Éva
Termékmegjelenítés a kereskedelmi televíziók kínálatában
: Tóth Renáta
: Tóth Renáta
A kereskedelmi televíziók gazdasági reklámtevékenysége
: Antal-Kis Barbara
: Antal-Kis Barbara
A beton arca
: Schenk Andrea
: Schenk Andrea
A kereskedelmi televíziók szerepe a gazdaságban
: Gáti Zsanett
: Gáti Zsanett
A magyarországi kereskedelmi televíziók ön-promóciójának összehasonlítása
: Kocsenda Miklós
: Kocsenda Miklós
Budapest lehetőségei az ezer fő feletti rendezvények befogadására
: Szó Bálint
: Szó Bálint
Egy kép többet mond ezer szónál, vizualitás a reklámokban
: Srágli Marietta
: Srágli Marietta
A magyarországi kereskedelmi televíziók marketingkommunikációs eszközei és azok innovatív fejlesztési lehetőségei
: Száraz András István
: Száraz András István
Hollandia turizmusa és fővárosának arca az overtourism jelenségével
: Mazur Fanni Dóra
: Mazur Fanni Dóra
A Samsung televíziók marketingkommunikációs tevékenységének vizsgálata
: Szolyák Szilvia
: Szolyák Szilvia
Terítéken a bankgarancia, avagy a bankgarancia sokszínű arca a gyakorlatban
: Budai Bernadett
: Budai Bernadett
A Samsung marketing tevékenység elemzése a televíziók piacán
: Ughy Ármin
: Ughy Ármin
Televíziók műsorstruktúrái, avagy mit jelent a nézettség a 21. században
: Jung Ágnes
: Jung Ágnes
Hogyan befolyásolja a kereskedelmi televíziók nézettségét a bennük megjelenő tartalom? – Út a TV2 Csoport piacvezetővé válásához
: Vincze Zoltán Kristóf
: Vincze Zoltán Kristóf
Televíziók szerepe a technológiai konvergenciában és a fogyasztókat körülvevő digitális környezetben
: Taczman Máté
Published: (2014)
: Taczman Máté
Published: (2014)
Nemzedékek (h)arca, avagy az Y és a Zgeneráció munkaerőpiaci attitűdjének vizsgálata az IT szektorban
: Simonek Henriett
: Simonek Henriett
Termékvisszahívások kommunikációjának jellemzői
: Bencsics Zsuzsanna
: Bencsics Zsuzsanna
Fogyatékossággal élők kommunikációjának akadálymentesítése
: Mózes Kitti
Published: (2007)
: Mózes Kitti
Published: (2007)
A Bershka Magyarország Kft., mint kereskedelmi cég írott és szóbeli kommunikációjának jelentősége
: Pál Krisztina
: Pál Krisztina
A Buszesz Zrt. kommunikációjának felépítése
: Surin Ivett
: Surin Ivett
A TMC belső kommunikációjának vizsgálata
: Mikli Dorina
: Mikli Dorina
Választott cég belső kommunikációjának fejlesztése
: Ábrahám Zsanett
: Ábrahám Zsanett
A KÉSZ Csoport belső kommunikációjának vizsgálata
: Gila Dóra
: Gila Dóra
A Kormány szankciós kommunikációjának lakossági megítélése
: Farkas Csaba Máté
: Farkas Csaba Máté
Két politikus online kommunikációjának összehasonlító elemzése
: Czinege Gabriella Dóra
: Czinege Gabriella Dóra
Két politikus online kommunikációjának összehasonlító elemzése
: Czinege Gabriella Dóra
: Czinege Gabriella Dóra
A Richter Egészségváros Program és kommunikációjának vizsgálata
: Remecz Alexandra Brigitta
: Remecz Alexandra Brigitta
A holokauszt-emlékezet digitális kommunikációjának jelenkori lehetőségei
: Rajnik Bence
: Rajnik Bence
A Robert Bosch Kft. belső kommunikációjának elemzése
: Jaros Janka Nikolett
: Jaros Janka Nikolett
A Garamvári Szőlőbirtok digitális marketing kommunikációjának elemzése
: Kiss Bálint
: Kiss Bálint
A Tesco fenntarthatósággal kapcsolatos belső kommunikációjának elemzése
: Engel Michaela
: Engel Michaela
Egészségügyi intézmények front office kommunikációjának fejlesztési terve
: Baji Anikó Katalin
: Baji Anikó Katalin
Budapest Prága Bécs marketing-kommunikációjának összehasonlító elemzése
: Párzsi Helén
: Párzsi Helén
Futizo Kft. külső és belső kommunikációjának elemzése
: Budai Dr. Eszter Katalin
: Budai Dr. Eszter Katalin
Az Országos Vízügyi Főigazgatóság digitális kommunikációjának elemzése
: Molnár Melani
: Molnár Melani
Magyarországi 30 ezer lakos feletti városok helyi személyszállítási közszolgáltatásának összehasonlító pénzügyi elemzése néhány jellemző szolgáltató példáján, a 2018-2021 közötti időszakban, a COVID-19 járvány tükrében
: Jónás Zoltán
: Jónás Zoltán
Nonprofit szervezetek kommunikációja - A Láthatatlan Egyetem kommunikációjának vizsgálata
: Falcsik Andrea Krisztina
: Falcsik Andrea Krisztina
A Philip Morris temrékek kommunikációjának fogyasztókra gyakorolt hatása
: Kiss Renáta
: Kiss Renáta
Az Organiqa webáruház online kommunikációjának és megjelenéseinek vizsgálata
: Oláh Tímea Kinga
: Oláh Tímea Kinga
Similar Items
-
A csomagolás ezer arca - a Manuli Stretch Kft. költségoptimalizálási módszerei a termék- és környezetvédelem tükrében
: Vittkay Éva -
Termékmegjelenítés a kereskedelmi televíziók kínálatában
: Tóth Renáta -
A kereskedelmi televíziók gazdasági reklámtevékenysége
: Antal-Kis Barbara -
A beton arca
: Schenk Andrea -
A kereskedelmi televíziók szerepe a gazdaságban
: Gáti Zsanett