A Nike valóban több mint egy márka?
Elmentve itt :
| Szerző: | Takács András |
|---|---|
| További közreműködők: | Eszes Dr. István |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Nike Életérzés Márkaépítés |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/7828 |
Hasonló tételek
Fogyasztói elégedettség és lojalitás a Nike márka vonatkoztatásában
: Németh Andrea
: Németh Andrea
Nike, mellbedobással a marketingbe
: Ferenczi Melinda
: Ferenczi Melinda
Egy valóban felelős vállalat, avagy a magyarországi KPMG társadalmi felelősségvállalása
: Markó Zsolt
: Markó Zsolt
Valóban „zöld”-e a zöldhitelezés, avagy hogyan tovább?
: Szabó László
: Szabó László
A Nike Inc. fundamentális vállalatértékelése
: Birkás Gréta
: Birkás Gréta
A Nike vásárlást ösztönző módszerei
: Juhász Gergő István
: Juhász Gergő István
The examination of consumer behaviour in Nike brand
: Horváth Roland
: Horváth Roland
Nike Air Max Dn feel the unreal reklámkampány
: Rafael Klaudió
: Rafael Klaudió
Vidékfejlesztés és falusi turizmus. Valóban újra éled a vidék?
: Büki Adrienn
: Büki Adrienn
A Nike futballcipők evolúciója Innováció,marketing és piacvezető stratégiák
: Szántó Bence
: Szántó Bence
RFID technológia a Nike Factory Store-nál
: Török Szilvia
: Török Szilvia
Nike’s branding activity and the secondary market of the sneaker industry
: Fejős Dorka Panna
: Fejős Dorka Panna
MAGYARORSZÁG, MINT MÁRKA
: Török Judit
: Török Judit
A nagy nap valóban csak rólunk szól? A fenntartható esküvő szervezésének lehetőségei
: Vas Petra
: Vas Petra
Nike sportcipők vizsgálata, fogyasztói elégedettség és attitűd szempontjából
: Németh Kitti
: Németh Kitti
Michael Jordan mint márka
: Somogyvári Ádám
: Somogyvári Ádám
Valóban „sarlatánság” az egész? A Budapesti Értéktőzsde Prémium kategóriájába tartozó részvények technikai elemzése
: Varga Csaba
: Varga Csaba
Valóban véleményvezér az influencer? - Avagy az influencerek hatása a magyar fogyasztók vásárlási döntéseire
: Bene Róbert
: Bene Róbert
A magyar munkavállalók helyzete régen és ma - Valóban túl van adóztatva az átlagember?
: Kopányi Bálint
: Kopányi Bálint
„Régen minden jobb volt” – valóban vissza kellene fordítani a jelenséget vagy szükségszerű a változás?
: Farkas-Kazy Réka Ildikó
: Farkas-Kazy Réka Ildikó
A kajak-kenu sportág, mint márka
: Varga Máté
: Varga Máté
Magyarország, mint márka; hazánk országimázs vizsgálata
: Léczfalvi Szabolcs Péter
: Léczfalvi Szabolcs Péter
Az online kommunikációs tevékenység bemutatása és elemzése a Nike Inc. példáján keresztül
: Kelemen Ádám
: Kelemen Ádám
A Johnnie Walker, mint márka marketingaktivitásainak elemzése
: Gellért Nóra Gabriella
: Gellért Nóra Gabriella
A Lindt, mint márka marketing szemléletű elemzése
: Bakos Evelin
: Bakos Evelin
Zara, mint a legnépszerűbb fast fashion márka
: Toldi Petra
: Toldi Petra
How did inventory management and supply chain change in Hungarian Nike stores in recent years?
: Béres Benedek
: Béres Benedek
Üzleti sikerek elérése a közösségi média alkalmazásával - A Nike marketingstratégiájának és versenyképességének elemzése
: Csík Patrícia Nelli
: Csík Patrícia Nelli
A Balaton mint márka fejlesztési lehetőségei és korlátai
: Imre Ádám
: Imre Ádám
A Zara, mint fast fashion márka sikerességének kutatása
: Kőrösi Mercedes Rita
: Kőrösi Mercedes Rita
Egy tradicionális márka megújulása
: Mata Zoltán
: Mata Zoltán
A Nike CSR tevékenységének bemutatása és a fogyasztói döntésekre illetve megítélésére gyakorolt hatásának elemzése
: Tóth Gergő Levente
: Tóth Gergő Levente
A Nike vállalat sikerének kulcsa, marketingstratégiájának elemzése és az Adidas-szal szemben elért eredményei
: Kőrösi Beatrix
: Kőrösi Beatrix
A H&M, mint kiskereskedelmi márka piaci pozíciójának elemzése
: Gombos Levente Balázs
: Gombos Levente Balázs
Michelin, több mint abroncs
: Surman Adrienn
: Surman Adrienn
Egy globális márka magyarországi stratégiájának bemutatása a Dove márka példáján keresztül
: Hegyes Réka
: Hegyes Réka
Marketingkommunikáció és a különböző marketingkommunikációs eszközök fogyasztói megítélése a Nike példáján keresztül a Z generáció körében.
: Rádler Anasztázia
: Rádler Anasztázia
A DIGA, mint a Panasonic márka egyik új termékcsoportjának bevezetése
: Polyik Pál
: Polyik Pál
A Dove, mint kozmetikai márka bemutatása és marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Hujber Mónika
: Hujber Mónika
Shein, mint ultra fast fashion márka és a fenntartható divat
: Bognár Bianka
: Bognár Bianka
Hasonló tételek
-
Fogyasztói elégedettség és lojalitás a Nike márka vonatkoztatásában
: Németh Andrea -
Nike, mellbedobással a marketingbe
: Ferenczi Melinda -
Egy valóban felelős vállalat, avagy a magyarországi KPMG társadalmi felelősségvállalása
: Markó Zsolt -
Valóban „zöld”-e a zöldhitelezés, avagy hogyan tovább?
: Szabó László -
A Nike Inc. fundamentális vállalatértékelése
: Birkás Gréta