Az Algoflex piaci helyzetének és fogyasztói megítélésének vizsgálata és a gyógyszeripar marketingkommunikációs eszközeinek bemutatása
Saved in:
| Main Author: | Fábsics Natália |
|---|---|
| Other Authors: | Jäckel Dr Katalin |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | Gyógyszeripari marketing OTC Marketingkommunikáció Gyógyszerpiac Magyarország |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/7891 |
Similar Items
Az Algoflex Forte reklámhatékonyságának elemzése és fogyasztási szokásainak bemutatása
: Farkas Bence
: Farkas Bence
Marketingkommunikáció a gyógyszeriparban, előtérben a Sanofi-Aventis Zrt. és az Algoflex DUO
: Klarianka-Zelena Vivien
: Klarianka-Zelena Vivien
Gyógyszeripar marketingkommunikációs eszközei és azok alkalmazása
: Nagy Gergely Norbert
: Nagy Gergely Norbert
A Bauder Kft. fogyasztói megítélésének vizsgálata piackutatással
: Dálnoki Barbara
: Dálnoki Barbara
Durex termékek vásárlási szokásai és fogyasztói megítélésének vizsgálata
: Kemény Bianka
: Kemény Bianka
Egy HR szolgáltató marketingkommunikációs eszközeinek vizsgálata
: Gregor Blanka
: Gregor Blanka
A magyar használtruhapiac helyzetének és fogyasztói megítélésének vizsgálata a HÁDA példáján keresztül
: Alföldi Adél Fanni
: Alföldi Adél Fanni
Két hazai gyógyfürdő marketingkommunikációs eszközeinek elemző bemutatása
: Kapitány Adrienn
: Kapitány Adrienn
Az IKEA marketingkommunikációs eszközeinek elemzése
: Farkas Nikola
: Farkas Nikola
A Pizza Forte marketingstratégiája és marketingkommunikációs eszközeinek bemutatása
: Juhász Balázs
: Juhász Balázs
A Pro Video webshop marketingtevékenységének elemzése és fogyasztói megítélésének vizsgálata
: Jakubek Zsanett
: Jakubek Zsanett
A magyar gyógyszeripar reklámhatékonyságának elemzése
: Leiblinger Délia
: Leiblinger Délia
A gyógyszeripar marketing tevékenységének vizsgálata, a Hungaropharma Zrt. tevékenységének és a fogyasztói szokások tükrében
: Karacs Klaudia Kitti
: Karacs Klaudia Kitti
Magyar turisztikai Start up marketingkommunikációs eszközeinek hatásvizsgálata
: Vatamány Vivien
: Vatamány Vivien
Közösségi média, a divatipar marketingkommunikációs eszközeinek vonatkozásában
: Schindl Gabriella Éva
: Schindl Gabriella Éva
A Street Food, mint gasztronómiai irányzat bemutatása, és marketingkommunikációs eszközeinek ismertetése.
: Baráz Patrícia
: Baráz Patrícia
A mikro-, kis-, és középvállalkozások marketingkommunikációs eszközeinek vizsgálata a táplálékkiegészitők iparában
: Hajnal András Bence
: Hajnal András Bence
A mikro-, kis-, és középvállalkozások marketingkommunikációs eszközeinek vizsgálata a táplálékkiegészítők iparában
: Hajnal András Bence
: Hajnal András Bence
Magyarországi gyógyszeripar pénzügyi és vagyoni helyzetének általános elemzése vállalkozási formák szerint
: Buszlai Bánk
: Buszlai Bánk
Az MI influenszerek online fogyasztói megítélésének, és tartalomgyártókra jelentett fenyegetettségének kutatása
: Faludi Nikolasz Zsolt
: Faludi Nikolasz Zsolt
RFID technológia megítélésének vizsgálata a kórházi textillogisztikában
: Urbán Krisztián
: Urbán Krisztián
Az egészséges táplálkozás fogyasztói megítélésének vizsgálata a Knorr 100% természetes termékcsalád esetpéldáján keresztül
: Landfrasz Ádám István
: Landfrasz Ádám István
A gyógyszeripar kockázatainak bemutatása,az iparágban működő két vállalaton keresztül.
: Németh Imola
: Németh Imola
A magyar gyógyszeripar versenyképessége az Európai Unióban
: Jeges Dániel
: Jeges Dániel
A japán telefonipar megítélésének és piaci részesedésének változása a 90-es évektől napjainkig
: Szabó Henrietta
: Szabó Henrietta
A japán telefonipar megítélésének és piaci részesedésének változása a 90-es évektől napjainkig
: Szabó Henrietta
: Szabó Henrietta
Az influencer marketing megítélésének bemutatása a hirdetéseken, a fogyasztói magatartáson és a társadalmi hatásokon keresztül
: Tóth András
: Tóth András
A divat marketingkommunikációs eszközeinek hatékonyságmérése az új fogyasztók körében
: Gagyi Diána
: Gagyi Diána
Az MLM rendszerek marketingkommunikációs eszközeinek összehasonlítása a pénzügyi szektorban
: Kurucz Edit Nikolett
: Kurucz Edit Nikolett
Százhalombatta településmarketing eszközeinek vizsgálata
: József Orsolya
: József Orsolya
Fast fashion és fenntartható divat megítélésének vizsgálata kvantitatív kutatással
: Szaszkó Laura Éva
: Szaszkó Laura Éva
Zero waste üzletek elterjedése, és ismertségének, megítélésének vizsgálata Magyarországon
: Kovács Blanka Laura
: Kovács Blanka Laura
Alkalmazott teljesítményértékelési rendszer megítélésének vizsgálata egy bank működésében
: Káposzta Tamara
: Káposzta Tamara
A magyar gazdaság és a gyógyszeripar külpiaci kapcsolata Kínával
: König Dániel
: König Dániel
A korrupció megítélésének generációs különbségei Magyarországon
: Dávid Márk
: Dávid Márk
A korrupció gazdasági-társadalmi hatásainak, illetve magyarországi megítélésének vizsgálata
: Kámán Olivér
: Kámán Olivér
Gyógyszeripari marketing és kommunikáció - A gyógyszeripar nem szokványos marketing terület
: Feczku Gyula
: Feczku Gyula
A magyar gyógyszeripar komplex pénzügyi elemzése 2018 és 2022 között
: Sándor Réka Sarolta
: Sándor Réka Sarolta
Egy környezetbarát vállalkozás marketingkommunikációs eszközeinek elemzése, a Folprint Nyomda Kft. bemutatásával
: Tari Nóra
Published: (2014)
: Tari Nóra
Published: (2014)
Az indiai gyógyszeripar fejlődése és a Richter Gedeon Nyrt. kapcsolatai Indiával
: Fördős Anna Borbála
Published: (2014)
: Fördős Anna Borbála
Published: (2014)
Similar Items
-
Az Algoflex Forte reklámhatékonyságának elemzése és fogyasztási szokásainak bemutatása
: Farkas Bence -
Marketingkommunikáció a gyógyszeriparban, előtérben a Sanofi-Aventis Zrt. és az Algoflex DUO
: Klarianka-Zelena Vivien -
Gyógyszeripar marketingkommunikációs eszközei és azok alkalmazása
: Nagy Gergely Norbert -
A Bauder Kft. fogyasztói megítélésének vizsgálata piackutatással
: Dálnoki Barbara -
Durex termékek vásárlási szokásai és fogyasztói megítélésének vizsgálata
: Kemény Bianka