Az online reklámok fejlődése, kampánymenedzselése, továbbá a fogyasztókra gyakorolt hatásának viszgálata

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Dobossy Edvin
További közreműködők: Eszes Dr. István
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Online marketing
Online reklám
Kampánymenedzsment
Reklámpszichológia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/7918

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg7918
005 20170407085522.0
008 161201suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Dobossy Edvin 
245 1 3 |a Az online reklámok fejlődése, kampánymenedzselése, továbbá a fogyasztókra gyakorolt hatásának viszgálata  |c Dobossy Edvin  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Online marketing 
695 |a Online reklám 
695 |a Kampánymenedzsment 
695 |a Reklámpszichológia 
700 1 |a Eszes Dr. István  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/7918/1/AZ%20ONLINE%20REKL%C3%81MOK%20FEJL%C5%90D%C3%89SE%2C%20KAMP%C3%81NYMENEDZSEL%C3%89SE%2C%20TOV%C3%81BB%C3%81%20A%20FOGYASZT%C3%93KRA%20GYAKOROLT%20HAT%C3%81S%C3%81NAK%20VIZSG%C3%81LATA_Dobossy%20Edvin.pdf  |z Dokumentum-elérés