A vásárlói magatartás befolyásolása in-store marketing eszközökkel az FMCG termékek piacán

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szántó Franciska
További közreműködők: Brávácz Dr. Ibolya
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:In-store marketing
Eladáshelyi marketing
Vásárlói magatartás
POS
Trade marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/7934
Leíró adatok
Kivonat:Kutatásom alapja a vásárlói magatartás titkainak megismerése, illetve annak feltárása, hogy hogyan lehet ezt a leghatékonyabban befolyásolni az eladás helyén. Olyan kérdésekre kerestem a választ, mint például: milyen eltérések tapasztalhatók a nők és férfiak vásárlási magatartásában; számít –e, ha bevásárlólistát írnak; milyen szempontokat tartanak fontosnak és mennyi időt töltenek el az egyes termékek kiválasztásakor; vagy, hogy egyáltalán észreveszik –e az eladáshelyi reklámeszközöket. Szekunder kutatásom elvégzése után, primer, kvantitatív kérdőíves megkérdezést végeztem. A válaszok alapján, a tényezők közötti összefüggéseket vizsgálva, meg tudtam határozni, hogy milyen faktorokat kell figyelembe venni az általam behatárolt vásárlói típusok esetében, valamint az egyes termékkategóriákban, POS anyagok tervezésekor.