A PQS International marketing stratégiája

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Varga Norbert
További közreműködők: Szánthó Dr. Zsuzsanna
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:marketing
stratégia
Stratégiai tervezés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/7940
Leíró adatok
Kivonat:a szervezeti piac sajátosságait tekintem át a fellelhető szakirodalmakban szereplő információk segítségével. Továbbá ismertetem a szolgáltatás marketing sajátosságait. Ezt követően röviden bemutatásra kerül az általam vizsgált cégcsoport, illetve annak piaci helyzete. A piaci környezet vizsgálatát követően kerül bemutatásra a cég stratégia és marketing aktivitása. A dolgozat összeállítása során arra törekedtem, hogy a szakirodalmakban a témával kapcsolatban fellelhető elméleteket érintsem, majd párhuzamot vonjak aszerint, hogy ezek a módszerek miként kerülnek alkalmazásra a gyakorlatban. A PQS Kft.-t SWOT elemzés segítségével kiértékeltem, megtaláltam a vállalat erősségeit és a stratégia kialakítás során ügyeltem arra, hogy ezek a tényezők legyenek hangsúlyba. Ezen tényezők alapján alkottam meg a társaság marketing stratégiáját.