A PQS International marketing stratégiája

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Varga Norbert
További közreműködők: Szánthó Dr. Zsuzsanna
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:marketing
stratégia
Stratégiai tervezés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/7940

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg7940
005 20220627151825.0
008 161202suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Varga Norbert 
245 1 2 |a A PQS International marketing stratégiája  |c Varga Norbert  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a A PQS International marketing stratégiája 
520 3 |a a szervezeti piac sajátosságait tekintem át a fellelhető szakirodalmakban szereplő információk segítségével. Továbbá ismertetem a szolgáltatás marketing sajátosságait. Ezt követően röviden bemutatásra kerül az általam vizsgált cégcsoport, illetve annak piaci helyzete. A piaci környezet vizsgálatát követően kerül bemutatásra a cég stratégia és marketing aktivitása. A dolgozat összeállítása során arra törekedtem, hogy a szakirodalmakban a témával kapcsolatban fellelhető elméleteket érintsem, majd párhuzamot vonjak aszerint, hogy ezek a módszerek miként kerülnek alkalmazásra a gyakorlatban. A PQS Kft.-t SWOT elemzés segítségével kiértékeltem, megtaláltam a vállalat erősségeit és a stratégia kialakítás során ügyeltem arra, hogy ezek a tényezők legyenek hangsúlyba. Ezen tényezők alapján alkottam meg a társaság marketing stratégiáját. 
695 |a  marketing  
695 |a stratégia 
695 |a Stratégiai tervezés 
700 1 |a Szánthó Dr. Zsuzsanna  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/7940/1/Varga_Norbert_DKB6RZ_Szakdolgozat_2016.pdf  |z Dokumentum-elérés