Marketing Communication Through Events The significance of events in the marketing strategy of the Antall József Knowledge Centre

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Borsos Barbara
További közreműködők: Hübner Andrea
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:marketing
communication
event
strategy
event marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/7955

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg7955
005 20170201122539.0
008 161205suuuu hu om 000 eng d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a en 
100 1 |a Borsos Barbara 
245 1 0 |a Marketing Communication Through Events  |b The significance of events in the marketing strategy of the Antall József Knowledge Centre  |c Borsos Barbara  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a Marketingkommunikáció eseményeken keresztül: Az események jelentősége az Antall József Tudásközpont marketing stratégiájában 
246 1 1 |a Marketing Communication Through Events: The significance of events in the marketing strategy of the Antall József Knowledge Centre 
695 |a marketing 
695 |a communication 
695 |a event 
695 |a strategy 
695 |a event marketing 
700 1 |a Hübner Andrea  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/7955/1/Borsos%20Barbara%20Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés