Bp Creamy marketing - mix elemzés
Saved in:
Main Author: | Cserti Viola Erika |
---|---|
Other Authors: | Brávácz Ibolya |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Marketing-mix Marketingkommunikáció Szolgáltatásmarketing Promóció Termék |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/796 |
Similar Items
Felelős marketing szerepe a BP image-nek építésében
: Lambert Dóra
: Lambert Dóra
Burger king Marketing Mix elemei
: Vrbovszki Tamás
: Vrbovszki Tamás
Társadalmi felelősségvállalás a BP multinacionális nagyvállalatnál
: Papp Melinda
: Papp Melinda
A Burger King marketing mix elemei
: Vrbovszki Tamás
: Vrbovszki Tamás
The New Media's Effects on Hospitality Marketing Mix
: Rétszilasi Melinda
: Rétszilasi Melinda
Az IKEA tevékenysége, fókuszban a marketing-mix elemeivel
: Szabó Levente
: Szabó Levente
Herendi Porcelánmanufaktúra Zrt. kereskedelme és marketing mix elemzése
: László Flóra Éva
: László Flóra Éva
A marketing mix vizsgálata a street food világában.
: Németh Csaba Bendegúz
: Németh Csaba Bendegúz
Repülőtéri üzemanyagkiszolgálás logisztikájának bemutatása az Air bp cégen keresztül
: Feigl Áron
: Feigl Áron
Online marketing mix - A megtérülés és a hatékonyság szerepe
: Boronkai Boglárka
: Boronkai Boglárka
Marketing mix szerepe és vizsgálata a Serpentize márka esetében
: Kürti Péter
: Kürti Péter
A marketing-mix integrációja a METRO Kereskedelmi Kft. vonatkozásában
: Somogyi Vanessza Petra
: Somogyi Vanessza Petra
A 7P marketing mix alkalmazásának bemutatása a szállodaiparban
: Kerék Kata
: Kerék Kata
A bp hosszú távú stratégiájának elemzése az energiaszektor átalakulásának tükrében
: Pajor Csilla
: Pajor Csilla
Marketing mix elemeinek vizsgálata a Gyöngyösi Tourinform Iroda tevékenységén keresztül
: Lovász Hajnalka
: Lovász Hajnalka
A marketing mix alkalmazása a Studex Hungary Kereskedelmi Kft. gyakorlatában.
: Jacob Jázmin Zoé
: Jacob Jázmin Zoé
Marketing mix alkalmazása a Budapest Banknál a tanulói célcsoport vonatkozásában
: Adamik Ottília
: Adamik Ottília
A munkavállalói élmény és mentális jóllét stratégia kialakulása a bp Magyarországnál
: Paksi Gabriella
: Paksi Gabriella
A bp p.l.c. társadalmi felelősségvállalása fenntarthatósági és környezetvédelmi szempontból
: Dankházi Adrienne Flóra
: Dankházi Adrienne Flóra
A 7 tényezős marketing-mix bemutatása a Chevrolet márka példáján keresztül
: Iváncsevits Gábor
: Iváncsevits Gábor
A VenToura Travel Kft. Utazási Irodának tevékenységében alkalmazott marketing-mix
: Kocsy Dóra
: Kocsy Dóra
A marketing mix és -stratégia érvényesülése az à table! kereskedelmi egységeknél
: Szabó Fanni
: Szabó Fanni
The impact of major events on BP in the past decade - Focusing on the COVID-19 pandemic and the Russian-Ukrainian war
: Frey Anna Ágnes
: Frey Anna Ágnes
Makrokörnyezet szerepe a marketing mix kialakításában, egy árutermelő, értékesítő és szolgáltató kisvállalkozás vonatkozásában
: Tóth Gábor Bálint
: Tóth Gábor Bálint
Emberi erőforrás gazdálkodás és létszámtervezés, - elemzés megvalósítása szervezet átalakítás során
: Viola Tímea
: Viola Tímea
A TEVA Gyógyszergyár Zrt. marketing mix tevékenységének értékelő elemzése a Vibovit gumivitamin példáján keresztül
: László Dóra
: László Dóra
Hilton Budapest marketing- és versenyhelyzet elemzés
: Endrényi István
: Endrényi István
Influencer marketing elemzés a generációs különbségek tükrében
: László Réka
: László Réka
Versenytárs-elemzés
: Dömők Réka
: Dömők Réka
50 éves kor feletti vezetők karrierváltás támogatása business coachinggal. Összehasonlító elemzés.
: Ameyné Viola Beatrix
: Ameyné Viola Beatrix
A mixed-method investigation of customers' motivation to purchase virtual items the case of microtransactions in multiplayer video games
: Mikes Melinda
: Mikes Melinda
Játék a gabonával az Alföldön - avagy a Spiel-Mix Kft. bemutatása
: Zilinszki Luca
: Zilinszki Luca
Lakásvásárlás kontra bérlés Összehasonlító elemzés magyar viszonylatok között
: Nemes Erika
: Nemes Erika
Egy autóelektronika-javító kiskereskedelmi vállalkozás lehetőségeinek bemutatása a hazai és nemzetközi piacon, a marketing mix elemein keresztül
: Rövid Beatrix Alexandra
: Rövid Beatrix Alexandra
A business mix változása a budapesti szállodapiacon az online foglalási rendszerek tükrében
: Galambos Gergely
: Galambos Gergely
Front Office elemzés
: Jónás Eszter
: Jónás Eszter
Az e-learning szolgáltatások piaca és az Innotica Groupnál alkalmazott marketing-mix változásai B2C piacra lépés esetén
: Kónya Dávid
: Kónya Dávid
Lakossági hitelkockázat elemzés módszerei
: Mázik Gergely
: Mázik Gergely
Web elemzés - weboldalak teljesítménymutatói
: Tarr Károly
: Tarr Károly
Működési Kockázatok Szcenárió-elemzés
: Barzsó Béla
: Barzsó Béla
Similar Items
-
Felelős marketing szerepe a BP image-nek építésében
: Lambert Dóra -
Burger king Marketing Mix elemei
: Vrbovszki Tamás -
Társadalmi felelősségvállalás a BP multinacionális nagyvállalatnál
: Papp Melinda -
A Burger King marketing mix elemei
: Vrbovszki Tamás -
The New Media's Effects on Hospitality Marketing Mix
: Rétszilasi Melinda