Nature Force Kft. webáruházának működése, marketing eszközeinek értékelése 2015-ben
Elmentve itt :
Szerző: | Papp Bertalan |
---|---|
További közreműködők: | Kozák Tamás |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Online marketing Online marketing eszközök Webáruház Webshop Internet |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/7966 |
Hasonló tételek
Online bevásárlás napjainkban – Az Auchan webáruházának elemzése
: Zsadányi Bence Zsolt
: Zsadányi Bence Zsolt
Natúr kozmetikumok, natúr szappanok
: Krehlik Adrienn
: Krehlik Adrienn
Az eurózóna helyzete 2015-ben Egyben tartható a monetáris unió?
: Ferkelt Balázs
Megjelent: (2015)
: Ferkelt Balázs
Megjelent: (2015)
Egy hazai mikrovállalkozás webáruházának elemzése – különös tekintettel az online marketingre
: Kovács Tímea
Megjelent: (2019)
: Kovács Tímea
Megjelent: (2019)
The problem of female labor force participation in Turkey
: Popova Anastasiia
: Popova Anastasiia
A direkt marketing eszközeinek értékelése és alkalmazása
: Bodorkós Krisztina
: Bodorkós Krisztina
Migráció Európában - A 2015-ben kezdődött migrációs válság -
: Marosi Marcell
: Marosi Marcell
Az elektronikus kereskedelem nehézségei, problémái, avagy a Retro Jeans webáruházának fellendítése
: Péterfi Csaba
: Péterfi Csaba
A Manna Natúr Kozmetikum Kft. készletgazdálkodásának értékelése és továbbfejlesztési lehetőségei
: Bernát Zsanett
: Bernát Zsanett
Analysis of consumer behavior in the natural cosmetics market in Hungary
: Csecsődi Vanessza Petra
: Csecsődi Vanessza Petra
The current state and mitigation methods of forced labour in supply chains
: Märcz Ferenc Bence
: Märcz Ferenc Bence
The current state and mitigation methods of forced labour in supply chains
: Märcz Ferenc Bence
: Märcz Ferenc Bence
A SalesForce vállalatirányítási rendszer használata az ABB-nél
: Szabó Júlia Erika
: Szabó Júlia Erika
Biogold Natúr Növényolaj Feldolgozó Kft. költség - és eredményalakulásának elemzése, piaci helyzetének értékelése
: Mekler Dóra
: Mekler Dóra
Why did the labor force migration from Hungary and Slovakia happen in the EU market in the past decade?
: Jang Hyesun
: Jang Hyesun
Undiscovered India, power of nature-Ayurveda
: Csenkey Lilla
: Csenkey Lilla
The Impact of Covid-19 on the Movement of Trade and Labor Force in EU 2019-2021
: Belarbi El Mehdi Abdeldjalil
: Belarbi El Mehdi Abdeldjalil
Georgian natural and cultural heritages influence of interpretation over the perception of tourists
: Arsenashvili Gurami
: Arsenashvili Gurami
A SalesForce vállalatirányítási rendszer használata az ABB-nél Ügyfél-elégedettségnövelés CRM rendszerrel /
: Szabó Júlia Erika
: Szabó Júlia Erika
Egy natúr kozmetikai márka újjáélesztése Magyarországon
: Kővári Dalma
: Kővári Dalma
The relaunch of Natur Aqua and its impact on the consumers
: Beke Benjamin
: Beke Benjamin
A lean menedzsment és különböző eszközeinek bevezetése, valamint működése a Kingspan Kereskedelmi Kft. gyakorlatában
: Balassa Dorottya
: Balassa Dorottya
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. online marketing eszközeinek elemzése
: Szabó Olívia
: Szabó Olívia
L'Occitane en Provence, an international natural cosmetics brand's position on the Hungarian market
: Korcsik Anna
: Korcsik Anna
A Hard Rock márkaépítése és marketing eszközeinek elemzése
: Lajtos Laura
: Lajtos Laura
Sustainable use and management of natural resources = A szavahihetőség-hasadás
: Dézsiné Bán Helga
: Dézsiné Bán Helga
The Impact of Natural Gas Exports on the Economy and Strategic Decisions of Russia
: El-Assaf Basem Munir
: El-Assaf Basem Munir
Százhalombatta településmarketing eszközeinek vizsgálata
: József Orsolya
: József Orsolya
Dunakeszi településmarketing eszközeinek elemzése
: Cselle Balázs
: Cselle Balázs
Marketing a Forma-1-ben
: Csépányi Sándor
: Csépányi Sándor
Az Ambrossi szemüveg márka marketing eszközeinek gyakorlatba való átültetése
: Szabadi Ármin
: Szabadi Ármin
Adócsalás és adóelkerülés Magyarországon - az ÁFA csalás vizsgálata és becslése 2012 és 2015-ben adatbányászati módszerekkel
: Fekete József Bálint
: Fekete József Bálint
Az ostorcsapás-effektus hatása a NaturAqua ellátási láncára
: Németh Virág
: Németh Virág
A Lush, a brit natúr kozmetikai márka magyarországi márkaismeretsége
: Szőke Gergő
: Szőke Gergő
Reducing Disaster Risk and Increasing Resilience to Natural hazards and Climate Changes
: Holovko Kristina
: Holovko Kristina
Challenges of International Organizations - Inherent issues, armed conflict and natural sustainability
: Imre Márton Balázs
: Imre Márton Balázs
A kontrolling és az üzleti területek közös folyamatainak hatékonyságnövelése az ABB-nél SalesForce segítségével
: Szabó Júlia Erika
: Szabó Júlia Erika
Eye tracking vs Survey in Measuring Attention Towards Nature-Based Contents Instagram Marketing of Rural Destinations
: Bal Damla
: Bal Damla
Japán média eszközeinek magyarországi elterjedése
: Tasi Alexandra
Megjelent: (2014)
: Tasi Alexandra
Megjelent: (2014)
Az IKEA marketingkommunikációs eszközeinek elemzése
: Farkas Nikola
: Farkas Nikola
Hasonló tételek
-
Online bevásárlás napjainkban – Az Auchan webáruházának elemzése
: Zsadányi Bence Zsolt -
Natúr kozmetikumok, natúr szappanok
: Krehlik Adrienn -
Az eurózóna helyzete 2015-ben Egyben tartható a monetáris unió?
: Ferkelt Balázs
Megjelent: (2015) -
Egy hazai mikrovállalkozás webáruházának elemzése – különös tekintettel az online marketingre
: Kovács Tímea
Megjelent: (2019) -
The problem of female labor force participation in Turkey
: Popova Anastasiia