A személyes eladás szerepe a Robert Bosch Kft. elektromos kéziszerszám üzletágának marketingstratégiájában
Elmentve itt :
| Szerző: | Holoda Kornélia |
|---|---|
| További közreműködők: | Kopcsay László |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Személyes eladás Bosch Kéziszerszám |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/7973 |
Hasonló tételek
Innovációmenedzsment a Robert Bosch Kft.-nél, Termékinnováció az Elektromos Kéziszerszám üzletágon
: Molnár Alexandra
: Molnár Alexandra
Szolgáltatásmarketing, személyes eladás hatékonysága napjainkban
: Hayden Kristóf
: Hayden Kristóf
A személyes eladás kulcsfontossága a hallókészülék újravásárlásnál
: Cserkó Rebeka
: Cserkó Rebeka
Személyes eladás, mint a timeshare leghatékonyabb reklámja
: Juhász Noémi
: Juhász Noémi
A személyes eladás, különös tekintettel a mosolyra, szerepe a vendéglátásban
: Fekete Zsuzsanna
: Fekete Zsuzsanna
A szortiment szerepe a Grand Tokaj marketingstratégiájában
: Fogarassy Fruzsina Kitti
: Fogarassy Fruzsina Kitti
Ügyféllojalitás az Essilor Optika Kft. marketingstratégiájában
: Papp Mirtill Beáta
: Papp Mirtill Beáta
A snowboard termékek eladás növelése 20%-al Magyarországon
: Gál Gergely
Megjelent: (2007)
: Gál Gergely
Megjelent: (2007)
A kiállítások és vásárok szerepe a BioTechUSA Kft. marketingstratégiájában
: Jóni-Lukács Eszter
: Jóni-Lukács Eszter
A kiállítások és vásárok szerepe a BioTechUSA Kft. marketingstratégiájában
: Szalai-Lukács Eszter
: Szalai-Lukács Eszter
Online marketingkommunikáció megvalósítása a MÁV-START marketingstratégiájában
: Szarka Péter
: Szarka Péter
A Monsanto Kereskedelmi Kft. vetőmag üzletágának stratégiai versenyhelyzetelemzése
: Deák Teodóra
: Deák Teodóra
A Nestlé csecsemőtáplálás üzletágának marketingtevékenysége hazánkban
: Győri Abigél
: Győri Abigél
Influencer Marketing at Robert Bosch Kft.
: Vass Fanni
: Vass Fanni
A társadalmi felelősségvállalás szerepe a Robert Bosch Kft. működésében
: Marcinkovics Péter
: Marcinkovics Péter
A coaching szerepe a Robert Bosch Elektronika Kft.-nél
: Bódis Csilla
: Bódis Csilla
A digitális marketing megjelenése a hazai kávézók marketingstratégiájában
: Erni Zsófia
: Erni Zsófia
A Szekszárdi borvidék marketingstratégiájának megjelenése Szekszárd város marketingstratégiájában
: Schöck Gyula Csanád
: Schöck Gyula Csanád
A WHC Személyzeti Szolgáltató Kft. humán üzletágának statisztikai eredményei
: Kijátz Evelin
: Kijátz Evelin
A Robert Bosch Kft. belső kommunikációja
: Márfi Ákos Gábor
: Márfi Ákos Gábor
Válságmenedzsment a Robert Bosch Kft-nél
: Csukás Martin
: Csukás Martin
A Robert Bosch Kft. marketingkommunikációs tevékenysége
: Laczik Laura
: Laczik Laura
Szoftvertesztelés a Robert Bosch Kft.-nél
: Koczó Bálint
: Koczó Bálint
A hatvani Robert Bosch Elektronikai Kft. gyári minőségi beszámolójának és továbbfejlesztési lehetőségeinek a bemutatása
: Mészáros Kornélia Anna
: Mészáros Kornélia Anna
Nestlé Hungaria Kft. gabonapehely üzletágának marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Osváth-Szakszon Dorina
: Osváth-Szakszon Dorina
A cafeteria rendszerek szerepe a Robert Bosch Elektronikai Kft-nél
: Sipos Zsófia
: Sipos Zsófia
Az utazási irodák repülőjegy értékesítési üzletágának jövője
: Metzker Dóra
: Metzker Dóra
A vásárlói elégedettség jelentősége a Vodafone Magyarország Zrt. marketingstratégiájában
: Halmai Zsolt
: Halmai Zsolt
Személyes értékesítés szerepe a Calzedoniánál
: Hegyesi Renáta
: Hegyesi Renáta
Az interior design megjelenése és alkalmazása vendéglátóhelyek online marketingstratégiájában
: Imri Szilvia
: Imri Szilvia
Milkrun járattervezés a Robert Bosch Kft.-nél
: Szabó Vivien
: Szabó Vivien
Hatékonyságnövelés a Robert Bosch Elektronika Kft. ládaraktárában
: Nagy Brigitta
: Nagy Brigitta
Hasonló tételek
-
Innovációmenedzsment a Robert Bosch Kft.-nél, Termékinnováció az Elektromos Kéziszerszám üzletágon
: Molnár Alexandra -
Szolgáltatásmarketing, személyes eladás hatékonysága napjainkban
: Hayden Kristóf -
A személyes eladás kulcsfontossága a hallókészülék újravásárlásnál
: Cserkó Rebeka -
Személyes eladás, mint a timeshare leghatékonyabb reklámja
: Juhász Noémi -
A személyes eladás, különös tekintettel a mosolyra, szerepe a vendéglátásban
: Fekete Zsuzsanna