Introducing sponsorship as a marketing tool trough research and evaluation based on the example of strategic sponsorship activity of Vodafone Hungary towards the Hungarian Water Polo Federation

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fehérvári Krisztina
További közreműködők: Papp Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Marketing
Sponsorship
Vodafone
Water polo
Strategy
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/7983

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg7983
005 20170201151421.0
008 161205suuuu hu om 000 eng d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a eng 
100 1 |a Fehérvári Krisztina 
245 1 0 |a Introducing sponsorship as a marketing tool trough research and evaluation based on the example of strategic sponsorship activity of Vodafone Hungary towards the Hungarian Water Polo Federation  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Fehérvári Krisztina 
246 1 0 |a Introducing sponsorship as a marketing tool trough research and evaluation based on the example of strategic sponsorship activity of Vodafone Hungary towards the Hungarian Water Polo Federation  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Marketing 
695 |a Sponsorship 
695 |a Vodafone 
695 |a Water polo 
695 |a Strategy 
700 0 1 |a Papp Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/7983/1/Feh%C3%A9rv%C3%A1ri%20Krisztina-Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés