Egy natúr kozmetikai márka újjáélesztése Magyarországon
Elmentve itt :
Szerző: | Kővári Dalma |
---|---|
További közreműködők: | Szántó Szilvia |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Piacelemzés Versenytársak SWOT STP Marketingmix |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/7984 |
Hasonló tételek
A Lush, a brit natúr kozmetikai márka magyarországi márkaismeretsége
: Szőke Gergő
: Szőke Gergő
MAC Cosmetics, egy kozmetikai márka online marketingstratégiája
: Móré Lilla
: Móré Lilla
Natúr kozmetikumok, natúr szappanok
: Krehlik Adrienn
: Krehlik Adrienn
Egy kozmetikai márka az etikus, tudatos vásárlás tükrében
: Szántó Katalin
: Szántó Katalin
A Dove, mint kozmetikai márka bemutatása és marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Hujber Mónika
: Hujber Mónika
Piaci versenyelőny elérése a CSR segítségével a kozmetikai iparban különböző piacokon a Manna Natúr Kozmetikum Kft. példáján bemutatva
: Varga Evelyn
: Varga Evelyn
Undiscovered India, power of nature-Ayurveda
: Csenkey Lilla
: Csenkey Lilla
Georgian natural and cultural heritages influence of interpretation over the perception of tourists
: Arsenashvili Gurami
: Arsenashvili Gurami
The relaunch of Natur Aqua and its impact on the consumers
: Beke Benjamin
: Beke Benjamin
A Geek and Gorgeous online marketing tevékenysége és a márka ismertsége a magyar kozmetikai piacon
: Kovács-Fábián Csilla
: Kovács-Fábián Csilla
Analysis of consumer behavior in the natural cosmetics market in Hungary
: Csecsődi Vanessza Petra
: Csecsődi Vanessza Petra
A kozmetikai ipar elemzése
: Sajtos Marianna
: Sajtos Marianna
Ökomarketing a kozmetikai iparban
: Gálik Lilla
: Gálik Lilla
Gyógyszertári kozmetikai márkák marketingkommunikációja
: Biró Boglárka
: Biró Boglárka
Termékélmény vizsgálata a kozmetikai termékek piacán és az erre épülő marketingstratégiák ismertetése a Thalgo márka esetében
: Arany Nóra
: Arany Nóra
Sustainable use and management of natural resources = A szavahihetőség-hasadás
: Dézsiné Bán Helga
: Dézsiné Bán Helga
The Impact of Natural Gas Exports on the Economy and Strategic Decisions of Russia
: El-Assaf Basem Munir
: El-Assaf Basem Munir
Fogyasztói magatartás a kozmetikai szolgáltatásoknál
: Gergely Hanna Katalin
: Gergely Hanna Katalin
Az ostorcsapás-effektus hatása a NaturAqua ellátási láncára
: Németh Virág
: Németh Virág
Reducing Disaster Risk and Increasing Resilience to Natural hazards and Climate Changes
: Holovko Kristina
: Holovko Kristina
Challenges of International Organizations - Inherent issues, armed conflict and natural sustainability
: Imre Márton Balázs
: Imre Márton Balázs
Integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése egy kozmetikai cikkeket gyártó vállalatnál
: Rácz Barnabás
: Rácz Barnabás
Estée Lauder kozmetikai termékek vásárlói elégedettsége
: Kucsa Cintia
: Kucsa Cintia
Vállalati társadalmi felelősségvállalás a kozmetikai iparban
: Püspöki Kitti
: Püspöki Kitti
Az Ilcsi Szépítő Füvek és az Ilcsi márka ismertsége és megítélése Magyarországon
: Gembiczki Dalma
: Gembiczki Dalma
Nature Force Kft. webáruházának működése, marketing eszközeinek értékelése 2015-ben
: Papp Bertalan
: Papp Bertalan
A Manna Natúr Kozmetikum Kft. készletgazdálkodásának értékelése és továbbfejlesztési lehetőségei
: Bernát Zsanett
: Bernát Zsanett
Hungary's Energy Import Exposure, Natural Gas Supply Security, and Possible Solutions for It
: Jánó Tamás
: Jánó Tamás
Új termék bevezetése a magyar kozmetikai piacra
: Cseke Dávid
: Cseke Dávid
Új Termék Bevezetése a Magyar Kozmetikai Iparban
: Gaál Patrik
: Gaál Patrik
A kozmetikai reklámok pszichológiai hatása a fogyasztókra
: Gómez-Carmona Lára
: Gómez-Carmona Lára
L'Occitane en Provence, an international natural cosmetics brand's position on the Hungarian market
: Korcsik Anna
: Korcsik Anna
Ikonikus világmárkák Pride kollekcióik szerepe a marketingben és azok hatásának vizsgálata az egyénekre -Különösen a M.A.C kozmetikai márka tükrében-
: Gúth Zsófia
: Gúth Zsófia
Kereskedelmi márkás sörök fogyasztási szokásai Magyarországon
: Losonczi Ádám
: Losonczi Ádám
Eye tracking vs Survey in Measuring Attention Towards Nature-Based Contents Instagram Marketing of Rural Destinations
: Bal Damla
: Bal Damla
Egy tradicionális márka megújulása
: Mata Zoltán
: Mata Zoltán
Környezettudatos fogyasztói magatartás vizsgálata, fókuszban a kozmetikai termékek
: Szentes-Tóth Tímea
: Szentes-Tóth Tímea
A kozmetikai szolgáltatásnyújtás fejlesztési lehetőségei minőségtechnikai módszerek alkalmazásával
: Papdi Noémi
: Papdi Noémi
Fenntartható szépségipar, avagy a kozmetikai vállalatok társadalmi felelősségvállalása
: Horváth Aliza
: Horváth Aliza
Fenntarthatóság a magyar szépségipari- és kozmetikai cikkek piacán
: Kalmár Dóra
: Kalmár Dóra
Hasonló tételek
-
A Lush, a brit natúr kozmetikai márka magyarországi márkaismeretsége
: Szőke Gergő -
MAC Cosmetics, egy kozmetikai márka online marketingstratégiája
: Móré Lilla -
Natúr kozmetikumok, natúr szappanok
: Krehlik Adrienn -
Egy kozmetikai márka az etikus, tudatos vásárlás tükrében
: Szántó Katalin -
A Dove, mint kozmetikai márka bemutatása és marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Hujber Mónika