Egy budapesti szálloda piaci bevezetése a Lifestyle Hotel példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Tordai Péter |
---|---|
További közreműködők: | Budea Ildikó |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Lifestyle Piaci bevezetés megvalósítás Hotel Design hotel |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/7990 |
Hasonló tételek
Az online foglalás rendszere a The Three Corners Lifestyle Hotel példáján keresztül
: Czabaday Vivien
: Czabaday Vivien
Koronavírus hatásának bemutatása egy budapesti szálloda példáján keresztül
: Mező Petra
: Mező Petra
The importance of healthy lifestyle
: Kovács Bernadett
: Kovács Bernadett
Egy új szállodai brand bevezetése, szálloda nyitása az IntercityHotel Budapest példáján keresztül
: Czirókai Zsombor
: Czirókai Zsombor
Italok a Lifestyle hotelben
: Persőtzi Balázs Bence
: Persőtzi Balázs Bence
The challenges of a hotel opening based on the example of The Three Corners Lifestyle Hotel Budapest
: Lendvay Réka
: Lendvay Réka
A rendezvényszervezési tevékenység összehasonlítása a Hotel Broadmoor és egy budapesti 5 csillagos szálloda példáján keresztül
: Takács Dávid László
: Takács Dávid László
Egy kis szálloda gazdálkodásának tényezői, a Hotel Palota példáján keresztül
: Kozma Nikolett
: Kozma Nikolett
Backpacking travel as way of a lifestyle The case of Australia
: Fodor Zsófia
: Fodor Zsófia
Szállodai vendégek és dolgozók ösztönzésmenedzsmentje három budapesti luxus szálloda példáján keresztül
: But-Pálfi Brigitta
: But-Pálfi Brigitta
Az élelmiszerpazarlás csökkentése a szállodaiparban – lehetőségek és gyakorlatok bemutatása egy budapesti szálloda példáján keresztül
: Varga Virág
: Varga Virág
Válságkommunikáció, mint a válságkezelés egyik kulcsfontosságú eleme egy budapesti szálloda belső kommunikációjának példáján keresztül
: Kajtor Anita
: Kajtor Anita
Az élelmiszer-pazarlás csökkentésének lehetőségei egy budapesti 5 csillagos szálloda példáján
: Kovács Lilla
: Kovács Lilla
Az élelmiszerpazarlás komplex elemzése a budapesti Hilton Garden Inn szálloda példáján keresztül
: Tomasovszki Klaudia
: Tomasovszki Klaudia
Influencer Marketing in the beauty and Lifestyle Industry on TikTok and Instagram
: Hamikus Renáta
: Hamikus Renáta
Egy szezonális szálloda megvalósíthatósági tanulmánya a Hotel Európán keresztül
: Gál Attila
: Gál Attila
Egy kelet- és nyugat-magyarországi wellness-szálloda összehasonlító elemzése a Hotel Divinus Debrecen és a Spirit Hotel Thermal Spa Sárvár szálloda példáján keresztül
: Petrity Dalma
: Petrity Dalma
Egy új termék piaci bevezetése
: Kertész Péter
: Kertész Péter
Egy új szálloda turizmusra gyakorolt hatásának vizsgálata Szegeden, az Art Hotel Szeged példáján keresztül
: Andula Viktória
: Andula Viktória
Egy budapesti ibis szálloda pandémia utáni működésének elemzése
: Viglási Roland
: Viglási Roland
Ösztönzésmenedzsment a Danubius Hotels szállodavállalatnál a Radisson Blu Béke Szálloda példáján keresztül
: Fodor Ivett
: Fodor Ivett
A szálloda és az utaztatási szektor kapcsolata, a Hotel Moments példáján keresztül
: Molnár Eszter
: Molnár Eszter
Interkulturalitás vizsgálata a budapesti Hotel InterContinental példáján keresztül
: Storga Attila
: Storga Attila
A vendégösszetétel és a "plate waste" összefüggésének vizsgálata egy budapesti szálloda büféreggelijének példáján
: Nemes Petra
: Nemes Petra
A vendégösszetétel és a "plate waste" összefüggésének vizsgálata egy budapesti szálloda büféreggelijének példáján
: Nemes Petra
: Nemes Petra
A vendégelégedettség és a teljesítménymutatók közötti kapcsolat vizsgálata egy szálloda példáján keresztül
: Sipos Péter
: Sipos Péter
Vendégpanaszok kezelése a szállodákban egy konkrét szálloda példáján keresztül
: Bugár-Mészáros Krisztina
: Bugár-Mészáros Krisztina
Health marketing, the relationship between healthy lifestyle and marketing among generation Z
: Talits Petra
: Talits Petra
Egy négycsillagos budapesti szálloda megvalósíthatóságának vizsgálata nemzetközi standardok alapján
: Takács Márton
: Takács Márton
Élelmiszer-pazarlás csökkentésének lehetőségei egy ausztriai szálloda példáján keresztül
: Czeller Balázs
: Czeller Balázs
Az emberi erőforrás menedzsment bemutatása egy szálloda példáján keresztül
: Fügedi Áron
: Fügedi Áron
Az ibis Styles márka bevezetése Magyarországon az ibis Styles Budapest Center szálloda példáján keresztül (a Mercure Budapest Metropol szálloda márkaváltása)
: Jakucska Nikoletta Csilla
: Jakucska Nikoletta Csilla
Márkaépítés egy budapesti skybar példáján keresztül
: Pisser Petra
: Pisser Petra
Castellum Hotel Hollókő **** szálloda marketingkommunikációja
: Vincze Dalma
: Vincze Dalma
Fiktív budapesti, ázsiai témájú szálloda megvalósíthatósági tanulmányterve
: Balogh Barnabás
: Balogh Barnabás
Az újonnan nyíló Imperial Hotel Hungary bevezetése a budapesti szállodapiacra
: Pászti Roland
: Pászti Roland
Naya Lifestyle Clinic életmódklinika piacralépésének megvalósíthatósági tanulmánya és marketinglehetőségei az egészséges életmód fontosságának vizsgálatán keresztül
: Olexa Flóra
: Olexa Flóra
Egy probiotikum bevezetése és marketingje az Enterol példáján keresztül
: Keresztúri Péter
: Keresztúri Péter
Hotel Touring, egy szálloda közvetlen átjárással a berekfürdői gyógyfürdőbe
: Géber Andrea
: Géber Andrea
A Hotel Mercure Budapest City Center szálloda rendezvénytevékenységének bemutatása, kitelepüléssel járó partnerparti példáján keresztül bemutatva
: Kelemen Kinga
: Kelemen Kinga
Hasonló tételek
-
Az online foglalás rendszere a The Three Corners Lifestyle Hotel példáján keresztül
: Czabaday Vivien -
Koronavírus hatásának bemutatása egy budapesti szálloda példáján keresztül
: Mező Petra -
The importance of healthy lifestyle
: Kovács Bernadett -
Egy új szállodai brand bevezetése, szálloda nyitása az IntercityHotel Budapest példáján keresztül
: Czirókai Zsombor -
Italok a Lifestyle hotelben
: Persőtzi Balázs Bence