Shopper & Customer marketing eszközök vizsgálata napjainkban a napi fogyasztási cikkek szektorban
Saved in:
Main Author: | Halácsy Márton |
---|---|
Other Authors: | Harsányi Dávid |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Marketing eszközök Fogyasztási cikkek Shopper & Customer marketing eszközök |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/8002 |
Similar Items
Napi fogyasztási cikkek e-kereskedelme a koronavírus megjelenése utáni években
: Kormos Kristóf András
: Kormos Kristóf András
Shopper marketing, a legújabb aranyrög
: Juhász Nándor
: Juhász Nándor
A tartós fogyasztási cikkek vásárlási szokásai
: Bencsics Barbara
: Bencsics Barbara
A lakosság fogyasztási szerkezetének vizsgálata különös tekintettel az elektronikai cikkek piacára
: Fülöp Ákos
: Fülöp Ákos
A gyorsan forgó fogyasztási cikkek vásárlási szokásainak vizsgálata az e-kereskedelemben
: Haga Gréta
: Haga Gréta
A hazai szabadidősport-fogyasztási magatartások napjainkban
: Lukács Márton
: Lukács Márton
Trade marketing a műszaki cikkek piacán
: Lukács Gergely Tamás
: Lukács Gergely Tamás
The impact of Domestics Logistics Services Quality on the E-shoppers’ satisfaction and loyalty in Vientiane, Laos
: Khammalavong Namatsa
: Khammalavong Namatsa
Napi beszerzések egy ötcsillagos szállodában
: Lövei Vivien
: Lövei Vivien
Lakásszövetkezeti napi munkát támogató szoftver tervezése
: Dióssy István
: Dióssy István
A mobiltávközlési szektorban alkalmazott marketing eszközök
: Ágoston György
Published: (2008)
: Ágoston György
Published: (2008)
A dohányzási szokások vizsgálata és szerepe a minden napi életben
: Harangozó Vivien Gabriella
: Harangozó Vivien Gabriella
Az elektronikai cikkek szürke piaca
: Szabó Janka
: Szabó Janka
Cikkek olvasottsága online magyar sportoldalakon
: Szepes Viktor András
: Szepes Viktor András
Toborzás napjainkban a vasúti szektorban
: Lengyel Rebeka Helga
: Lengyel Rebeka Helga
A zöld tea felhasználása és fogyasztási szokásai napjainkban
: Bayer Brigitta
: Bayer Brigitta
Egy hamburgerező napi operatív folyamatai és működési struktúrája
: Nagy Attila
: Nagy Attila
Kávéházak kínálata a kezdetektől a mai napi újhullámos kávézókig
: Kreisz Ágnes Andrea
: Kreisz Ágnes Andrea
Promóteri munka jelentősége a műszaki cikkek értékesítésében
: Koródi Ádám
: Koródi Ádám
Online marketing hatásai, működése napjainkban
: Márton Raymond
: Márton Raymond
GE Hungary Kft napi ciklikus leltározási folyamatainak elemzése és auditálása
: Csoma Bianka
: Csoma Bianka
A digitális eszközök és a marketing szerepe az egészségügyi szektorban
: Egri Bernadett
: Egri Bernadett
A koronavírus befolyása a napi- és hetilapok eladására, hatása a tartalomfogyasztókra
: Kollát Jennifer
: Kollát Jennifer
Fenntarthatóság a magyar szépségipari- és kozmetikai cikkek piacán
: Kalmár Dóra
: Kalmár Dóra
A Magyar Képesítési Keretrendszer deskriptorainak alkalmazási lehetőségei a szaktanárok napi gyakorlatában
: Palencsárné Kasza Marianna
: Palencsárné Kasza Marianna
The falling dollar ; Arab közös piac című cikkek fordítása
: Komoróczy Zsuzsa Judit
: Komoróczy Zsuzsa Judit
Margarin fogyasztási szokások vizsgálata
: Szecskó Bernadett Rita
: Szecskó Bernadett Rita
Üdítőital fogyasztási szokások vizsgálata
: Szecskó Bernadett Rita
: Szecskó Bernadett Rita
[Going hybrid] ; [MBA-mítosz a piacon] című cikkek fordítása
: Vörösné Szatura Ágnes
: Vörösné Szatura Ágnes
Kommunikációs eszközök eredményessége a hazai KKV szektorban
: Kovács Ádám Dávid
: Kovács Ádám Dávid
Fogászati marketing online és offline lehetőségei napjainkban
: Jónás Márton
: Jónás Márton
Multi-Motor és Bringa Kft. ügyfélkapcsolati rendszere, kommunikációs stratégiája, napi szintű gyakorlata
: Hegyes Balázs
: Hegyes Balázs
[Open up] ; [Stagflációs félelmek - Egy fölé] című cikkek fordítása
: Váczi Mariann
: Váczi Mariann
Just good business ; Terroristák ne kíméljenek című cikkek fordítása
: Várkonyiné Nagy Emese
: Várkonyiné Nagy Emese
Netalapú média platformok fogyasztási szokásainak vizsgálata a hazai piacon
: Varga Márton Zsigmond
: Varga Márton Zsigmond
The Implementation of online marketing tools to raise customer awareness
: Szabó Richárd
: Szabó Richárd
The improvement of Brunchcafé’s customer journey through online marketing
: Horváth Luca
: Horváth Luca
A fogyasztási szokásokat befolyásoló tényezők marketing szemléletű vizsgálata a gyógyszeriparban
: Novotný Ádám
: Novotný Ádám
A lakosság fogyasztási szerkezetének vizsgálata
: Halász Gábor
: Halász Gábor
A lakosság fogyasztási szerkezetének vizsgálata
: Kormányos Andrea
: Kormányos Andrea
Similar Items
-
Napi fogyasztási cikkek e-kereskedelme a koronavírus megjelenése utáni években
: Kormos Kristóf András -
Shopper marketing, a legújabb aranyrög
: Juhász Nándor -
A tartós fogyasztási cikkek vásárlási szokásai
: Bencsics Barbara -
A lakosság fogyasztási szerkezetének vizsgálata különös tekintettel az elektronikai cikkek piacára
: Fülöp Ákos -
A gyorsan forgó fogyasztási cikkek vásárlási szokásainak vizsgálata az e-kereskedelemben
: Haga Gréta