Shockvertising-The Benetton case Effects of shocking and controversial advertising on brand image, brand awareness, and attitude of the customers /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pap Kinga Kincső
További közreműködők: Hübner Andrea
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Marketing communication
Shocking advertising
Brand image
Attitude
Effects of advertising
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/8008

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg8008
005 20170201123236.0
008 161205suuuu hu om 000 eng d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a eng 
100 1 |a Pap Kinga Kincső 
245 1 0 |a Shockvertising-The Benetton case  |h [elektronikus dokumentum] :  |b Effects of shocking and controversial advertising on brand image, brand awareness, and attitude of the customers /  |c  Pap Kinga Kincső 
246 1 0 |a Shockvertising - The Benetton case: Effects of shocking and controversial advertising on brand image, brand awareness, and attitude of the customers  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Marketing communication 
695 |a Shocking advertising 
695 |a Brand image 
695 |a Attitude 
695 |a Effects of advertising 
700 0 1 |a Hübner Andrea  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/8008/1/Dissertation_PapKinga.pdf  |z Dokumentum-elérés