Global and local features of the Sport Economy A Comparison of the British Arsenal Football Club and the Hungarian Ferencvárosi Torna Club
Elmentve itt :
Szerző: | Faller András |
---|---|
További közreműködők: | Sólyom Csaba |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Sport Economy Sport Marketing Football Handball TAO Global sport Financing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/8019 |
Hasonló tételek
A Ferencvárosi Torna Club marketingtevékenységének bemutatása
: Magyar Norbert
: Magyar Norbert
Gazdasági szervezetek üzleti működésének és eredményességének bemutatása a labdarúgásban a Ferencvárosi Torna Club és a MOL Fehérvár FC összehasonlításával
: Makói András
: Makói András
Examining the Effectiveness of Football Clubs Communication Strategies in Building and Maintaining Fan Loyalty
: Mora Gonzalez Pedro Antonio
: Mora Gonzalez Pedro Antonio
The Impact of Customer-Centric Digital Marketing Strategies On Brand Loyalty In Football Clubs
: Nguyen Quoc Anh
: Nguyen Quoc Anh
The 2008 global financial crisis and its impact on the british economy and on the british-hungarian economic relations
: Mocsári Dávid
Megjelent: (2013)
: Mocsári Dávid
Megjelent: (2013)
A JUVENTUS FOOTBALL CLUB S.P.A. KOMPLEX ELEMZÉSE 2013/2014-2017/2018
: Kliment Pál Péter
: Kliment Pál Péter
Quels sont les indicateurs qui prédisent les performances des clubs de football? Analyse du championnat hongrois.
: Lutzer Bence György
: Lutzer Bence György
A Club Tihany marketingtevékenységének elemzése
: Fekete Kristóf
: Fekete Kristóf
CSR a ClubTihany Resortban
: Csonka Cintia
: Csonka Cintia
Comparison of the attractive and repulsive features of Budapest from the tourism point of view
: Balázsi Veronika
: Balázsi Veronika
Research of the Profitable Operation of an Equestrian Club in Hungary
: Biró Luca
: Biró Luca
A Continental Citygolf Club marketingtevékenységeinek vizsgálata
: Lanczki Petra
: Lanczki Petra
Társadalmi felelősségvállalás a Club Tihany Resortban
: Csonka Cintia
: Csonka Cintia
Versenytárselemzés a Passport Club Utazási Iroda gyakorlatában
: Miskolczi Martina
: Miskolczi Martina
Virtuális közösségek a Bulissimo Club bemutatásán keresztül
: Zeke Andrea
: Zeke Andrea
A Continental Citygolf Club marketing stratégiájának bemutatása
: Sas Dalma Magdolna
: Sas Dalma Magdolna
Effects of the Hungarian football stadium developments on sports tourism
: Gazsó Gergely
: Gazsó Gergely
Le financement des clubs de handball en Hongrie
: Gajnok Liliána
: Gajnok Liliána
A Szaletly Étterem és a Club Tihany itallapjainak összehasonlítása
: Ház Bálint Gergely
: Ház Bálint Gergely
A lovagi torna hatása Sümeg imázsára
: Kiss Luca Kata
: Kiss Luca Kata
Az utazásközvetítő irodák sikeressége a Passport Club utazási iroda példáján
: Kenéz Petra
: Kenéz Petra
A szállodai beruházás megtérülésének vizsgálata a Club Thermál Kastélyon keresztül
: Kizman Enikő
: Kizman Enikő
Az InterContinental Budapest Club Lounge bemutatása és SWOT-elemzése
: Nagy Fruzsina
: Nagy Fruzsina
The role of the local government of Eger in reviving the economy by preserving culture
: Bódi Zsuzsa
: Bódi Zsuzsa
Sports tourism The impact of football events on economy and tourism
: Végh Csenge
: Végh Csenge
British national feelings and European identity, British Europeanness
: Mészáros Barbara Brigitta
: Mészáros Barbara Brigitta
A Royal Club Hotel Visegrád **** fenntarthatóságának bemutatása és elemzése Az ételpazarlás kihívásai és megoldásai.
: Domak Dávid Péter
: Domak Dávid Péter
A szállodai vendéglátás tevékenységének bemutatása a Petneházy Club Hotel példáján keresztül
: Gnandt Tamás István
: Gnandt Tamás István
The functions, activities and importance of the Club Lounge in regards of Guest Relations at InterContinental Budapest
: Varga Alexandra
: Varga Alexandra
Rendezvények szervezése és lebonyolítása a Festal Étterem és Hennessy Club-ban
: Porkoláb Lilla Zsanett
: Porkoláb Lilla Zsanett
Az üzleti klubok működése és jelentősége a Gastro Business Club példáján
: Motyovszki Noémi
: Motyovszki Noémi
A Balatonfüredi Club Hotel Füred alkoholkínálatának és felhasználásának bemutatása a vendéglátásban
: Tran Bálint Son
: Tran Bálint Son
Challenges ahead for the global economy
: Pham Hoang Ha
: Pham Hoang Ha
The comparison of global value chains between Angola and Laos
: Boudsengngam Douangsamone
: Boudsengngam Douangsamone
The importance of hotel loyalty programs; presented through the IHG Rewards Club at InterContinental Budapest
: Tóth Ágnes Gabriella
: Tóth Ágnes Gabriella
Rendezvényszervezés és -lebonyolítás a Petneházy Club Hotelben, egy konkrét rendezvény példáján keresztül
: Üveges Péter Attila
: Üveges Péter Attila
Football Tourism -The Possible Use of a Successful Football Brand in Hungary
: Vitrai Tamás
: Vitrai Tamás
The Reputation of the Hungarian Football
: Bujdos Betti
: Bujdos Betti
A Friends Club Hungary Kft. rendezvényszervező cég bemutatása egy konkrét rendezvény keretein belül
: Lilik Szimonetta
: Lilik Szimonetta
Some features of international organisations in the new world order
: Nyusztay László
Megjelent: (2018)
: Nyusztay László
Megjelent: (2018)
Hasonló tételek
-
A Ferencvárosi Torna Club marketingtevékenységének bemutatása
: Magyar Norbert -
Gazdasági szervezetek üzleti működésének és eredményességének bemutatása a labdarúgásban a Ferencvárosi Torna Club és a MOL Fehérvár FC összehasonlításával
: Makói András -
Examining the Effectiveness of Football Clubs Communication Strategies in Building and Maintaining Fan Loyalty
: Mora Gonzalez Pedro Antonio -
The Impact of Customer-Centric Digital Marketing Strategies On Brand Loyalty In Football Clubs
: Nguyen Quoc Anh -
The 2008 global financial crisis and its impact on the british economy and on the british-hungarian economic relations
: Mocsári Dávid
Megjelent: (2013)