A kereskedelmi márka és annak megjelenése a vásárlói szokásokban, fókuszban a drogériai termékek
Saved in:
Main Author: | Vizi Orsolya Mercédesz |
---|---|
Other Authors: | Fabula László |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | kereskedelmi márka sajátmárka gyártói márka bolthűség fogyasztói szokások drogéria |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/8025 |
Similar Items
Környezettudatosság, környezetbarát termékek jelentősége, és ezek megjelenése a hazai vásárlói szokásokban
: Sipőcz Mónika
: Sipőcz Mónika
A biotermékek és azok megjelenése a vásárlói szokásokban
: Cser Szandra
: Cser Szandra
Az egészséges táplálkozás sajátosságai, fókuszban az Update termékek vásárlói szokásainak vizsgálata
: Gáll Csilla
: Gáll Csilla
A konzumizmus szerepe társadalmunkban és annak megjelenésének elemzése a fogyasztói szokásokban
: Rózsa Zoltán
: Rózsa Zoltán
A kereskedelmi márka és vásárlói szokások vizsgálata a Metro Kereskedelmi Kft. tevékenységében
: Bártfai Dénes
: Bártfai Dénes
Szezonális különbségek a borfogyasztási szokásokban
: Harsányi Dávid, et al.
Published: (2015)
: Harsányi Dávid, et al.
Published: (2015)
A fogyasztói vásárlás és a kereskedelmi márkás termékek vásárlásának tudatossága
: Szabó Dorottya
: Szabó Dorottya
Estée Lauder kozmetikai termékek vásárlói elégedettsége
: Kucsa Cintia
: Kucsa Cintia
Saját márkás termékek szerepe a kiskereskedelemben
: Udvardi Zsófia
: Udvardi Zsófia
Környezettudatos vásárlás vizsgálata, fókuszban az Ecover termékek
: Joszt Eszter
: Joszt Eszter
Az ízvilág és a design fontossága a mai kávézási szokásokban
: Takács Réka Rebeka
: Takács Réka Rebeka
Környezettudatos fogyasztói magatartás vizsgálata, fókuszban a kozmetikai termékek
: Szentes-Tóth Tímea
: Szentes-Tóth Tímea
A saját márkás termékek vásárlási szokásainak vizsgálata
: Tolnai Viktor István
: Tolnai Viktor István
A Somat márka marketingkommunikációja, a vásárlói szokásainak és márkaismertségének vizsgálata
: Rossi Claudia Maddaléna
: Rossi Claudia Maddaléna
Milyen változásokat okozott az online vásárlási szokásokban a koronavírus járványhelyzet?
: Dali Evelin
: Dali Evelin
A Norbi Update Lowcarb Zrt. tevékenysége, fókuszban a vásárlói szokások elemzése
: Egerszegi Csaba
: Egerszegi Csaba
A fast fashion termékek fogyasztói és vásárlói magatartása a Zara példáján
: Ürményi Linda
: Ürményi Linda
Tejhelyettesítő termékek megjelenése és alkalmazása a vendéglátásban
: Zsuga Sára Emese
: Zsuga Sára Emese
Új márka megjelenése a távközlési szektorban - A Flip szolgáltatás és márka elemzése
: Dudok Dorina
: Dudok Dorina
Márkás termékek hamisítása az európai belső piac példáján
: Szöllősi Zsófia
: Szöllősi Zsófia
A vásárlói magatartás befolyásolása in-store marketing eszközökkel az FMCG termékek piacán
: Szántó Franciska
: Szántó Franciska
A generációk közötti különbségek és a digitális platformok szerepe a magyar utazási szokásokban
: Kiss Júlia
: Kiss Júlia
A márkázottság szerepe a kereskedelemben - A gyártói és kereskedelmi márkás termékek összehasonlítása a jeges tea példáján keresztül
: Schwarczkopf Léna
: Schwarczkopf Léna
A kiskereskedelmi üzletláncok és a saját márkás termékek fogyasztói megítélése
: Horváth Adrienne
: Horváth Adrienne
A Surf márka piacravezetése és annak hatásai Magyarországon
: Gyetvai Bence
: Gyetvai Bence
A dermokozmetikai piac és az Eucerin márka elemzése marketing és vásárlói szokások szempontjából
: Szivák Márk
: Szivák Márk
A vásárlói lojalitás erősítése egy kereskedelmi vállalkozás gyakorlatában
: Bauernfeind Beáta
: Bauernfeind Beáta
A GrandVision Hungary Kft. tevékenységének vizsgálata, és kereskedelmi márkás termékeinek megjelenése a fogyasztók vásárlási szokásaiban
: Kovács Ágota
: Kovács Ágota
A Tezenis márka megjelenése a social mediaban és hatásai
: Lázár Zsófi
: Lázár Zsófi
Az ÖKO-barát termékek szerepe a magyar kereskedelemben, választékuk bemutatása és megjelenése egy kereskedelmi egység értékesítésében
: Schäffer Roberta
: Schäffer Roberta
Kereskedelmi vagy gyártói márka? Egy vegyipari gyártó marketingstratégiája
: Merész Ferenc
: Merész Ferenc
Helyi termékek és alapanyagok megjelenése a Bocuse d'Or rendezvényen
: Simon Kinga
: Simon Kinga
A migráció, és annak megjelenése a médiában
: Matiz Dávid
: Matiz Dávid
A Rodent Hungary KFT. termékpolitikájának elemzése, fókuszban az új Jack termékek bevezetése
: Schmidt Dániel
: Schmidt Dániel
A magyar cukrászipari termékek fogyasztói szokásainak vizsgálata - fókuszban az újhullámos cukrászdák térhódításával
: Molnár Noémi
: Molnár Noémi
Kereskedelmi márkás sörök fogyasztási szokásai Magyarországon
: Losonczi Ádám
: Losonczi Ádám
Piacvezető kereskedelmi bankok marketingkommunikációs tevékenységei, fókuszban a Sberbank
: Szabó Levente
: Szabó Levente
Hipermarketek jelenlegi szerepköre, annak változása, vásárlói szokások és a beszerzés bemutatása alapján
: Kiss Ádám Roland
: Kiss Ádám Roland
A banki lakossági termékek hatékony kommunikációja és viszonya a fogyasztókkal, Fókuszban a személyi kölcsön
: Gyebnár Annamária
: Gyebnár Annamária
A női nem ábrázolása a reklámokban és annak hatása a nők vásárlói attitűdjére
: Barta Pálma Katalin
: Barta Pálma Katalin
Similar Items
-
Környezettudatosság, környezetbarát termékek jelentősége, és ezek megjelenése a hazai vásárlói szokásokban
: Sipőcz Mónika -
A biotermékek és azok megjelenése a vásárlói szokásokban
: Cser Szandra -
Az egészséges táplálkozás sajátosságai, fókuszban az Update termékek vásárlói szokásainak vizsgálata
: Gáll Csilla -
A konzumizmus szerepe társadalmunkban és annak megjelenésének elemzése a fogyasztói szokásokban
: Rózsa Zoltán -
A kereskedelmi márka és vásárlói szokások vizsgálata a Metro Kereskedelmi Kft. tevékenységében
: Bártfai Dénes