Development of Customer Experience in the Recent Years at General Electric
Elmentve itt :
Szerző: | Mozsár Orsolya |
---|---|
További közreműködők: | Németh Patrícia |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | General Electric customer experience GE's Aviation GE's inside insales |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/8049 |
Hasonló tételek
General Electric – Értékesítés támogatás
: Teimel Ákos
: Teimel Ákos
How did inventory management and supply chain change in Hungarian Nike stores in recent years?
: Béres Benedek
: Béres Benedek
The main characteristics of General Electrics and Budapest Bank
: Molnár Brigitta Szonja
: Molnár Brigitta Szonja
Investigation of European companies surviving the recently emerging gas and electricity rationing
: Ludányi Flóra
: Ludányi Flóra
A General Electric – Alstom Power akvizició elemző bemutatása
: Pulay Márton
: Pulay Márton
Kanban folyamatok működése a General Electric vállalaton belül
: Zsóka Zsanett
: Zsóka Zsanett
A General Electric veresegyházi Power egységének vállalatgazdasági elemzése
: Balázs Bence
: Balázs Bence
L'analyse du service clientele chez General Electric
: Marcsók Réka
: Marcsók Réka
The role of digitalization in retail with a focus on customer experience
: Hepke Viola
: Hepke Viola
Exploring Recent Developments in the Promotion of Wine Tourism in the Villány Region
: Szalai Hanna
: Szalai Hanna
General Electric magyarországi tevékenysége és a fő üzletága a repülőgépgyártás /
: Sinkovicz István
: Sinkovicz István
A tetoválás marketingeszközei, brandépítés és customer experience
: Ódor Benjámin
: Ódor Benjámin
A General Electric benchmarking elemzése a Siemens-en keresztül
: Novák Attila
: Novák Attila
Vezetés és motiváció a General Electric budapesti szolgáltató központjában
: Györke Tímea Lina
: Györke Tímea Lina
VEVŐKAPCSOLAT-MENEDZSMENT ALKALMAZÁSA A GENERAL ELECTRIC DIGITAL SOLUTIONS ÜGYFÉLSZOLGÁLATÁN
: Szekeres Petra
: Szekeres Petra
General Electric és a céges telekommunikáció folyamatai, hatékonyságuk növelése
: Samu Dániel Bálint
: Samu Dániel Bálint
Vezetési stílusok a General Electric új pénzügyi szolgáltató központjában
: Demeter Tímea
: Demeter Tímea
Minőségirányítás és beszállító értékelés a General Electric Zrt.-nél
: Kovács Hajnalka
Megjelent: (2007)
: Kovács Hajnalka
Megjelent: (2007)
Teljesítményértékelés és vezetőképzés a General Electric Hungary Zrt.-nél
: Márkus Anita
Megjelent: (2007)
: Márkus Anita
Megjelent: (2007)
A Corporate Social Responsibility megvalósulása a General Electric gyakorlatában
: Sárkövi Stefánia
: Sárkövi Stefánia
A General Electric vállalati teljesítmény értékelése alternatív mutatók segítségével
: Ungvári László
: Ungvári László
Operatív lean eszközök gyakorlati alkalmazása a General Electric-nél
: Lik Hanna
: Lik Hanna
Attitudes towards digital advertisements- customer experience in social media
: Gur Réka
: Gur Réka
Projektmenedzsment eljárás a General Electric budapesti Global Operations központ kiépítésében
: Schuckert Renáta
: Schuckert Renáta
A beszerzési folyamatok bemutatása a General Electric Hungary Kft. életében
: Bakos Máté
: Bakos Máté
Female Objectification and Sexualisation In Advertising and Its Development in The Last 20 years
: Amanzholova Dana
: Amanzholova Dana
Tourism development of the city of Békéscsaba and its surroundings in the last ten years
: Szabó Fanni
: Szabó Fanni
How recent developments in social media can impact people’s choices in tourism
: Tompos Gréta
: Tompos Gréta
The impact of COVID-19 on digital customer experience in fashion and apparel industries
: Temir Balzhan
: Temir Balzhan
A pénzügyi shared service modell folyamatelemzése a General Electric bemutatásán keresztül
: Huszti Henriett
: Huszti Henriett
Az anyagnyilvántartás és gazdálkodás számítógépes rendszere a General Electric fóti telephelyén
: Nagy Balázs
: Nagy Balázs
A vállalati migrációs projektek pénzügyi elemzése - A General Electric Global Operations Center példája alapján
: Hajsz Orsolya Alexandra
: Hajsz Orsolya Alexandra
The role of customer experience in enhancing the competitiveness of the Moroccan tourism industry ‘Case of Essaouira & Marrakech’
: Belkaid Othmane
: Belkaid Othmane
Könyvelési feladatok automatizálása – A General Electric Cash accounting automatizálás példáján keresztül bemutatva
: Tóth Gábor
: Tóth Gábor
A General Electric pénzügyi elemzése és a profitabilitásában szerepet játszó outsourcing tevékenység
: Veres Gergely
: Veres Gergely
How to change existing invoice processing system of General Electric businesses to decrease unallocated transportation cost?
: Dallos Bence
: Dallos Bence
The role of customer experience in enhancing the competitiveness of the Moroccan tourism industry - Casa of Marrakech and Essaouira
: Belkaid Othmane
: Belkaid Othmane
Hofstede kulturális dimenizó elméletének megjelenése a General Electric gyakorlatában a beszerzési tevékenységek szemléletében
: Schaffler Fanni Mercédesz
: Schaffler Fanni Mercédesz
Enhancing tourism development in Northeast China through European successful experiences
: Hong Xianyin
: Hong Xianyin
Adattárházak gyakorlati alkalmazása - Integrált Customer Experience Management rendszer egy nemzetközi távközlési szolgáltatónál
: Csaba Tamás
: Csaba Tamás
Hasonló tételek
-
General Electric – Értékesítés támogatás
: Teimel Ákos -
How did inventory management and supply chain change in Hungarian Nike stores in recent years?
: Béres Benedek -
The main characteristics of General Electrics and Budapest Bank
: Molnár Brigitta Szonja -
Investigation of European companies surviving the recently emerging gas and electricity rationing
: Ludányi Flóra -
A General Electric – Alstom Power akvizició elemző bemutatása
: Pulay Márton