A business mix változása a budapesti szállodapiacon az online foglalási rendszerek tükrében
Elmentve itt :
Szerző: | Galambos Gergely |
---|---|
További közreműködők: | Kopcsay László |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Szállodaipar B2C-kereskedelem Lojalitás Stratégiai menedzsment Értékesítési politika Online értékesítés Fogyasztói döntés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/8072 |
Hasonló tételek
Az OTA-k befolyása a budapesti szállodapiacon
: Deák Lilla Anna
: Deák Lilla Anna
Az online foglalási rendszerek jelentősége napjainkban
: Nagy Nikolett
: Nagy Nikolett
Utazási, foglalási és tájékozódási szokások változása a turizmusban
: Orosz Gergely
: Orosz Gergely
Foglalási rendszerek a szállodaiparban Működés és problémák
: Boda Bíbor Fanni
: Boda Bíbor Fanni
Számítógépes programok és foglalási rendszerek
: Bogda Edina
: Bogda Edina
Foglalási szokások változása a Vaya Travel Utazási Iroda példáján keresztül
: Marlok Anikó
: Marlok Anikó
Az „okos szálloda” típusának megjelenése Budapesten és fogadtatása a szállodapiacon
: Orbán Lilla
: Orbán Lilla
Az online marketing hatása a belföldi wellness szállodák foglalási szokásaira
: Pap Karolina
: Pap Karolina
Utazás foglalási változások az egyes generációk vonatkozásában
: Pop Kitti
: Pop Kitti
Online marketing mix - A megtérülés és a hatékonyság szerepe
: Boronkai Boglárka
: Boronkai Boglárka
Az egyéni online foglalási rendszer helye a Rubin Wellness & Conference Hotel sales tevékenységében
: Pásztor Kinga
: Pásztor Kinga
Szálláshely foglalási szokások korosztály és nemzetiség szerint
: Mezei Andrea Imola
: Mezei Andrea Imola
A Hotel City Inn vendégvéleményeinek elemzése a netnográfia segítségével az online foglalási rendszer alapján
: Hovanecz Kitti
: Hovanecz Kitti
Bp Creamy marketing - mix elemzés
: Cserti Viola Erika
: Cserti Viola Erika
Burger king Marketing Mix elemei
: Vrbovszki Tamás
: Vrbovszki Tamás
Az "okos" turista megjelenése és foglalási szokásainak elemzése a turizmusban
: Schmutzer Vivien Brigitta
: Schmutzer Vivien Brigitta
A Burger King marketing mix elemei
: Vrbovszki Tamás
: Vrbovszki Tamás
The New Media's Effects on Hospitality Marketing Mix
: Rétszilasi Melinda
: Rétszilasi Melinda
Az IKEA tevékenysége, fókuszban a marketing-mix elemeivel
: Szabó Levente
: Szabó Levente
Törzsvendég-kultúra változása a budapesti kávéházakban
: Szabó Botond
: Szabó Botond
Az OTA-s foglalások összehasonlítása az Up Hotel Budapest saját weblapos foglalási szokásaival
: Dankó Richárd
: Dankó Richárd
A marketing mix vizsgálata a street food világában.
: Németh Csaba Bendegúz
: Németh Csaba Bendegúz
Az Aranybánya Üdülőpark Front Office rendszerének bemutatása és árainak alakulása a foglalási oldalakon
: Demjén Csenge
: Demjén Csenge
Herendi Porcelánmanufaktúra Zrt. kereskedelme és marketing mix elemzése
: László Flóra Éva
: László Flóra Éva
A marketing-mix integrációja a METRO Kereskedelmi Kft. vonatkozásában
: Somogyi Vanessza Petra
: Somogyi Vanessza Petra
A 7P marketing mix alkalmazásának bemutatása a szállodaiparban
: Kerék Kata
: Kerék Kata
Marketing mix szerepe és vizsgálata a Serpentize márka esetében
: Kürti Péter
: Kürti Péter
A Spa létjogosultsága a budapesti ötcsillagos business szállodákban
: Erdei Anna Boglárka
: Erdei Anna Boglárka
Business development strategy for Artificer Hungary Ltd.
: Galambos Máté
: Galambos Máté
A marketing mix és -stratégia érvényesülése az à table! kereskedelmi egységeknél
: Szabó Fanni
: Szabó Fanni
Játék a gabonával az Alföldön - avagy a Spiel-Mix Kft. bemutatása
: Zilinszki Luca
: Zilinszki Luca
Az ingatlanpiac változása az ingatlantámogatások tükrében Magyarországon
: Szamosvári Dominik
: Szamosvári Dominik
A marketing mix alkalmazása a Studex Hungary Kereskedelmi Kft. gyakorlatában.
: Jacob Jázmin Zoé
: Jacob Jázmin Zoé
Marketing mix alkalmazása a Budapest Banknál a tanulói célcsoport vonatkozásában
: Adamik Ottília
: Adamik Ottília
A direkt foglalási mód népszerűsítésének lehetőségei a Thon Hotels szállodalánc brüsszeli egységein keresztül bemutatva
: Mészáros Lili Vera
: Mészáros Lili Vera
Marketing mix elemeinek vizsgálata a Gyöngyösi Tourinform Iroda tevékenységén keresztül
: Lovász Hajnalka
: Lovász Hajnalka
Hasonló tételek
-
Az OTA-k befolyása a budapesti szállodapiacon
: Deák Lilla Anna -
Az online foglalási rendszerek jelentősége napjainkban
: Nagy Nikolett -
Utazási, foglalási és tájékozódási szokások változása a turizmusban
: Orosz Gergely -
Foglalási rendszerek a szállodaiparban Működés és problémák
: Boda Bíbor Fanni -
Számítógépes programok és foglalási rendszerek
: Bogda Edina