Marketingkommunikációs eszközök a szállodaiparban az Accent szállodalánc példáján keresztül
Saved in:
Main Author: | Lőrincz Erika |
---|---|
Other Authors: | Csabáné Budea Ildikó |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Accent marketing Offline Online Marketingkommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/8080 |
Similar Items
Online marketing eszközök használata az Accor szállodalánc példáján keresztül
: Nashnoush Nóra
: Nashnoush Nóra
A digitális marketing szerepe a szállodaiparban a Marriott szállodalánc példáján keresztül bemutatva
: Ferencz Melinda
: Ferencz Melinda
Fenntarthatóság a szállodaiparban - az Accor szállodalánc környezetvédelmi programja
: Magony Julianna
: Magony Julianna
Az online marketing eszközök hatékonyságának vizsgálata egy adott szállodalánc példáján
: Gendur Nikolett
: Gendur Nikolett
A marketingkommunikációs eszközök fejlődése a szállodaiparban - Boscolo Hotel
: Szűcs Alexandra Bella
: Szűcs Alexandra Bella
Marketing szerepe az Accent Hotels fejlődésében
: Szabó Petra Anikó
: Szabó Petra Anikó
Az Accor szállodalánc vizsgálata az Ibis brand példáján keresztül
: Mógor Laura
: Mógor Laura
Az értékesítési csatorna változása a szállodaiparban, a Danubius szállodacsoport példáján keresztül
: Lőrincz Anna
: Lőrincz Anna
A szállodai üzletpolitika értékelése az Accent Hotel Managementnél
: Steigervald Ferenc Marcell
: Steigervald Ferenc Marcell
Az Accent Hotels marketing tevékenysége a közösségi médiában
: Tilesch Zsófia
: Tilesch Zsófia
Digitális marketing stratégia alkalmazása a gyakorlatban Az Accent Hotels @ Ambient Hotel and AromaSPA példáján keresztül
: Veres Katalin
: Veres Katalin
Online marketing eszközök jelentősége a szállodaiparban az Aquaworld Resort Budapest példáján keresztül
: Kecskés Anita
: Kecskés Anita
Marketingstratégiai módszerek a szállodaiparban-Marketingkommunikációs eszközök válságidőszakban, a COVID-19 tükrében
: Kormos Panni
: Kormos Panni
Az Accent Hotels márkaismertségének vizsgálata két konkrét reklámkampány hatására
: Papp Bernadett
: Papp Bernadett
A Corporate Governance fejlődése nemzetközi szállodalánc példáján bemutatva
: Ricsóvári Márta
: Ricsóvári Márta
Danubius Hotel szállodalánc működése konkrét példákon keresztül
: Kokavecz Petra
: Kokavecz Petra
Marketingkommunikációs eszközök vizsgálata az 1000 Út Utazási Iroda példáján keresztül
: Gyurgyovits Éva
: Gyurgyovits Éva
Az Accent Hotels rendezvény sztenderdjeinek vizsgálata és javaslattétel a fejlesztésre
: Papp Bernadett
: Papp Bernadett
Az emberi tényező fontossága a szállodaiparban, a vendégelégedettség és a szállodai gazdasági eredmény kapcsolata a Thon Hotels szállodalánc brüsszeli egységeinek példáján
: Engelbrecht Zsaklin
: Engelbrecht Zsaklin
A vállalati identitás belső kommunikációjának jelentősége és vizsgálata egy szállodalánc példáján keresztül
: Stuller Angelika Krisztina
: Stuller Angelika Krisztina
AZ ACCOR SZÁLLODALÁNC TÖRZSVENDÉG PROGRAMJÁNAK BEMUTATÁSA ÉS VIZSGÁLATA A MERCURE BUDAPEST KORONA PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Molnár Vivien Lilla
: Molnár Vivien Lilla
Marketingkommunikációs eszközök jelentősége a telekommunikációs piacon a Telekom gyakorlati példáján keresztül.
: Surányi Attila
: Surányi Attila
Válságkezelés a szállodaiparban (egy esettanulmány példáján keresztül)
: Kéki Gergely Dávid
: Kéki Gergely Dávid
Az online marketingkommunikáció szerepe és hatékonysága a szállodaiparban
: Polyák Nóra
: Polyák Nóra
Nemzetközi szállodalánc nemzetközi implentációja a piacion
: Versegi Viktória
: Versegi Viktória
Közösségi média hirdetések és influencer együttműködések a szállodaiparban Az Accent Hotels bemutatásán keresztül
: Tilesch Zsófia
: Tilesch Zsófia
Online marketingtevékenységek vizsgálata a Marriott szállodalánc néhány budapesti szállodáján keresztül
: Tollár Bernadett Elizabet
: Tollár Bernadett Elizabet
Szállodai vízgazdálkodás és annak vizsgálata az Accent Hotel Management Kft. által üzemeltetett szállodákban
: Szajkó Éva
: Szajkó Éva
A marketingkommunikációs eszközök megjelenése
: Kátai Kinga
: Kátai Kinga
Az Accor szállodalánc értékesítési munkájának bemutatása és elemzése
: Mikó Vivien
: Mikó Vivien
Az AccorHotels szállodalánc Magyarországon előforduló brandjeinek összehasonlítása
: Dudás Málna
: Dudás Málna
Az Accor szállodalánc debreceni központja kommunikációs szempontból vizsgálva
: Tóth Panni
: Tóth Panni
Az influencerek, mint marketingkommunikációs eszközök
: Virág Dóra
: Virág Dóra
Marketingkommunikációs eszközök használatának vizsgálata a hazai faipari vállalkozások körében
: Hajdók Erika
: Hajdók Erika
Munkaerő felvétel- és megtartás - Accor szállodalánc példája
: Dobány Klára
: Dobány Klára
Az animáció szerepe a szállodaiparban a Floresta Hotel példáján keresztül
: Gálffy Boglárka
: Gálffy Boglárka
A Danubius szállodalánc ügyfélélményének elemzése SWOT analízis segítségével.
: Mészáros Máté
: Mészáros Máté
Hagyományos és digitális marketingkommunikációs eszközök, illetve ezek integrációjának bemutatása a Decathlon példáján keresztül vizsgálva
: Andrási Bence
: Andrási Bence
Marketingkommunikációs eszközök a középiskolai beiskolázásban
: Böhm Dániel
: Böhm Dániel
Marketingkommunikációs eszközök a memetika világában
: Karancsi Viktória
: Karancsi Viktória
Similar Items
-
Online marketing eszközök használata az Accor szállodalánc példáján keresztül
: Nashnoush Nóra -
A digitális marketing szerepe a szállodaiparban a Marriott szállodalánc példáján keresztül bemutatva
: Ferencz Melinda -
Fenntarthatóság a szállodaiparban - az Accor szállodalánc környezetvédelmi programja
: Magony Julianna -
Az online marketing eszközök hatékonyságának vizsgálata egy adott szállodalánc példáján
: Gendur Nikolett -
A marketingkommunikációs eszközök fejlődése a szállodaiparban - Boscolo Hotel
: Szűcs Alexandra Bella