How event management changed at InterContinental Budapest after the year 2000
Saved in:
Main Author: | Nádaslaki Lili |
---|---|
Other Authors: | Talabos István |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Event Conference Tourism InterContinental Budapest change Impacts |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/8086 |
Similar Items
Panaszkezelés az InterContinental szállodában
: Horváth Hajnal
: Horváth Hajnal
Versenytárselemzés és értékesítési stratégiák az InterContinental Budapest szállodában
: Lakatos Károly
: Lakatos Károly
Crisis management of a five-star hotel during the coronavirus through the example of InterContinental Budapest
: Törzsök Martin
: Törzsök Martin
Az IHG Rewards Club és InterContinental Ambassador tagok elégedettségének növelése az érkezéstől a távozásig az InterContinental Budapest példáján
: Martos János András
: Martos János András
Az InterContinental Budapest Club Lounge bemutatása és SWOT-elemzése
: Nagy Fruzsina
: Nagy Fruzsina
The functions, activities and importance of the Club Lounge in regards of Guest Relations at InterContinental Budapest
: Varga Alexandra
: Varga Alexandra
Az emberi erőforrás fejlesztés módszertana az InterContinental Budapest példáján keresztül
: Horváth Luca
: Horváth Luca
Teljesítménymenedzsment és munkaerő motiváció kritikai elemzése az InterContinental Budapest szállodában
: Nieszner Zsófia
: Nieszner Zsófia
Az influencer marketing bemutatása gyakorlatban az InterContinental Budapest Hotel esetében
: Gulyás Rita
: Gulyás Rita
A Covid-19 vírus hatásainak elemzése az InterContinental Budapest szállodában
: Fábián Karolina
: Fábián Karolina
Interkulturalitás vizsgálata a budapesti Hotel InterContinental példáján keresztül
: Storga Attila
: Storga Attila
The importance of hotel loyalty programs; presented through the IHG Rewards Club at InterContinental Budapest
: Tóth Ágnes Gabriella
: Tóth Ágnes Gabriella
How did inventory management and supply chain change in Hungarian Nike stores in recent years?
: Béres Benedek
: Béres Benedek
A Front Office működésének összehasonlítása az InterContinental Budapest és a Corinthia Budapest szállodákban
: Lakatos Mária
: Lakatos Mária
Vendégkapcsolati eszközök és vendégvélemény-kezelési módszerek elemzése az InterContinental Budapest példáján keresztül
: Béres Nikolett
: Béres Nikolett
Szállodában előforduló kommunikációs helyzetek és protokoll elvárások az InterContinental Budapest példáján keresztül
: Kiss Katalin
: Kiss Katalin
A dolgozói elégedettség növelése érdekében alkalmazott motivációs eszközök az InterContinental Budapest szállodában
: Kalmár Lilla
: Kalmár Lilla
How can the InterContinental Hotel Group (IHG) improve guest satisfaction and performance in a budget hotel The case study of Holiday Inn Express Slough
: Simon Mária
: Simon Mária
A Delphi Elektronikus Disztribúciós rendszer bevezetésének hatása az InterContinental Budapest szálloda sales tevékenységére
: Dudinszky Mária
: Dudinszky Mária
Wellness részlegek működése és jelentősége az üzleti szállodákban, az InterContinental Budapest***** példáján keresztül
: Kerschner Kamilla
: Kerschner Kamilla
Az InterContinental Hotel Budapest Food and Beverage részleg hatékonyságának elemzése minőség-vendégelégedettség-vezetői döntések kapcsolatában
: Tézli Cintia
: Tézli Cintia
A szállodában előforduló kommunikációs helyzetek, protokoll elvárások és problémakezelés az InterContinental Budapest példáján keresztül
: Neumark Lídia Sarolta
: Neumark Lídia Sarolta
Az InterContinental Budapest rendezvénytevékenysége 2015-2019 között, illetve a COVID19 hatása a 2020-as évre
: Mányoki Fanni
: Mányoki Fanni
Az értékrend és a vállalati felelősségvállalás a szállodaiparban az InterContinental Budapest és a Four Seasons Gresham Palace Budapest összehasonlításán keresztül
: Kovács Zsófia
: Kovács Zsófia
A desszert kínálat bemutatása az InterContinental szállodában, illetve a különböző ételallergiában szenvedők részére készített desszertválaszték elemzése
: Lisoczki Sára
: Lisoczki Sára
Organizational Change Management and Role of Managers in Change
: Al-Hajjar Ahmed Farah
: Al-Hajjar Ahmed Farah
The changes of applied management and leadership styles after Covid-19 and their effects in a food delivery company in Hungary
: Lipcsei Krisztina
: Lipcsei Krisztina
Changes in Employee and Customer Satisfaction in Budapest Mercure Castle Hill after the COVID-19 Pandemic
: Zábrák Kata
: Zábrák Kata
Green Consumption Changes in Türkiye After Covid-19 Outbreak
: Coskun Zeynep Beliz
: Coskun Zeynep Beliz
Implications of food waste management in luxury hotels A case study of InterContinental Budapest
: Várfalvi Yvett
: Várfalvi Yvett
The Changing Economic Landscape of Africa after Independence A Study of Trade Redirection in Former French and British Colonies
: El Azaar Aimane
: El Azaar Aimane
The Sino-German economic relationship and the changes after the Covid-19 pandemic
: Wang Hongjian
: Wang Hongjian
Az utazási irodák és a szállodák közötti értékesítési kapcsolatok során felmerülő problémák kezelésének vizsgálata az InterContinental Budapestben a recepciós munkakör példáján keresztül
: Németh Barbara
: Németh Barbara
How can Ericsson Netherlands increase employee engagement to provide grounds for effective change management?
: Cseri Lilla Fruzsina
: Cseri Lilla Fruzsina
The revolutionary changes, its dimensions, and the challenges in the rights of Saudi women after 2011
: Alshami Huda
: Alshami Huda
The steps and methodology of change management
: Czellér Kinga
: Czellér Kinga
Managing change on corporate level
: Szalontai Péter
Published: (2011)
: Szalontai Péter
Published: (2011)
Der Vergleich von Intercontinental Budapest und David Intercontinental Tel Aviv
: Lővei Tamás
: Lővei Tamás
How internet changes journalism some trends in the ‘West’ and East’
: Bajomi-Lázár Péter
Published: (2014)
: Bajomi-Lázár Péter
Published: (2014)
Event management and organization during the coronavirus outbreak
: Horváth József
: Horváth József
Similar Items
-
Panaszkezelés az InterContinental szállodában
: Horváth Hajnal -
Versenytárselemzés és értékesítési stratégiák az InterContinental Budapest szállodában
: Lakatos Károly -
Crisis management of a five-star hotel during the coronavirus through the example of InterContinental Budapest
: Törzsök Martin -
Az IHG Rewards Club és InterContinental Ambassador tagok elégedettségének növelése az érkezéstől a távozásig az InterContinental Budapest példáján
: Martos János András -
Az InterContinental Budapest Club Lounge bemutatása és SWOT-elemzése
: Nagy Fruzsina