Brandváltás hatása az Aquaworld Resort Budapest vendégforgalmi adataira, és hatékonysága a dolgozók márkaismertségével összefüggésben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Ungvári Márk
További közreműködők: Holczerné Szentirmai Ágnes
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Aquaworld Resort Budapest
Brandváltás
Márka
Turisztikai termék
Márkaérték
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/8097

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg8097
005 20170207101424.0
008 161222suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Ungvári Márk 
245 1 0 |a Brandváltás hatása az Aquaworld Resort Budapest vendégforgalmi adataira, és hatékonysága a dolgozók márkaismertségével összefüggésben  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Ungvári Márk 
695 |a Aquaworld Resort Budapest 
695 |a Brandváltás 
695 |a Márka 
695 |a Turisztikai termék 
695 |a Márkaérték 
700 0 2 |a Holczerné Szentirmai Ágnes  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/8097/1/Ungv%C3%A1ri%20M%C3%A1rk%20szakdolgozata%2C%202016.pdf  |z Dokumentum-elérés