A Gyermelyi tészta fogyasztói megítélése, és az eladásösztönző módszerek hatása a vásárlásokra.
Saved in:
Main Author: | Vida Róbert |
---|---|
Other Authors: | Józsa László |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Gyermelyi tészta Száraztészta piac Élelmiszer-fogyasztás Magyarország |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/8109 |
Similar Items
Eladásösztönző technológia és promóciók szerepe a termékek értékesítésében
: Döme Andrea
: Döme Andrea
A COVID-19 hatása az online vásárlásokra és a Wolt Magyarország Retail részlege
: Széki Klaudia
: Széki Klaudia
Marketingstratégia a Gyermelyi Zrt. életében
: Rubner Nikolett Mária
: Rubner Nikolett Mária
A Gyermelyi vállalatcsoport marketingstratégiájának elemzése
: Zelenák Márk
: Zelenák Márk
Marketingstratégia a Gyermelyi Zrt. életében
: Rubner Nikolett Mária
: Rubner Nikolett Mária
A Gyermelyi Zrt. toborzási és kiválasztási stratégiája
: Dubovszky Liána
: Dubovszky Liána
Online eladásösztönző eszközök használatának megtérülése és a bennük rejlő vállalatfejlesztési lehetőségek a Danubius Hotels Group-nál
: Ékes Barbara
: Ékes Barbara
A humán erőforrás gazdálkodás a Gyermelyi Vállalatcsoportnál
: Demeter Dorina
: Demeter Dorina
Márkázottság szerepe a Gyermelyi Tésztagyár bemutatásán keresztül
: Schmidt Berta
: Schmidt Berta
Controllingrendszer kialakítása és üzemeltetése a Gyermelyi Zrt esetében
: Heinzlman Zsuzsanna
: Heinzlman Zsuzsanna
A Gyermelyi Zrt. ERP és CRM rendszereinek elemzése
: Furka Dominik
: Furka Dominik
Marketingstratégia eszközeinek gyakorlati alkalmazása a Gyermelyi vállalatcsoport tükrében
: Zelenák Márk
: Zelenák Márk
Az élelmiszeripari infláció fogyasztói megítélése
: Fekete Szabolcs
: Fekete Szabolcs
A Costa Coffee fogyasztói megítélése.
: Nagy Zalán
: Nagy Zalán
A felelős marketing fogyasztói megítélése
: Brics Rebeka Erzsébet
: Brics Rebeka Erzsébet
A pénzügyi kontrolling kialakítása, helye és szerepe a Gyermelyi vállalatcsoportnál
: Schmidt Olga
: Schmidt Olga
Az IQOS - Heets használata és fogyasztói megítélése
: Szili Rebeka Tímea
: Szili Rebeka Tímea
Az IQOS - Heets használata és fogyasztói megítélése
: Szili Rebeka Tímea
: Szili Rebeka Tímea
Gyógyszeripari marketingkommunikáció és annak fogyasztói megítélése
: Korb Martin Alex
: Korb Martin Alex
Café Frei marketingstratégiája és fogyasztói megítélése
: Nagy Krisztián Tamás
: Nagy Krisztián Tamás
Pöttyös az igazi?! A márka fogyasztói megítélése
: Kálmán Nóra
: Kálmán Nóra
A Coca-Cola kampányának fogyasztói megitélése
: Gyügyei Viktória Mária
: Gyügyei Viktória Mária
Belső anyagáramlási folyamatok fejlesztése és alternatív lehetőségei a Gyermelyi Zrt.-nél
: Ress Máté László
: Ress Máté László
Oracle JD Edwards vállalatirányítási rendszer raktárkezelésének bevezetése a Gyermelyi Zrt.-nél
: Fodor Máté
: Fodor Máté
A Samsung Smart Home innovativitásának fogyasztói megítélése
: Szabó Piroska
: Szabó Piroska
Az Alexandra és a Libri online webáruházak fogyasztói megítélése
: Simon Anna
: Simon Anna
A Happy Home szolgáltatáscsomagok marketingstratégiája és fogyasztói megítélése
: Déri Luca
: Déri Luca
A McCafé fogyasztói megítélése, a márkakiterjesztés tükrében
: Tunkel Dávid László
: Tunkel Dávid László
A "szuperélelmiszerek" fogyasztói megítélése és lehetséges szerepe az egészséges táplálkozásban
: Peti Dorina
: Peti Dorina
Az alkoholmentes és csökkentett alkoholtartalmú borok fogyasztói megítélése és jövőképe
: Szabó Dorottya
: Szabó Dorottya
A környezetkímélő autók hatásainak vizsgálata és fogyasztói megítélése hazánkban
: Szőke Tamás Kornél
: Szőke Tamás Kornél
A státusz szimbóluma - Luxustermékek márkázása és fogyasztói megítélése Magyarországon
: Lesták Adél Diána
: Lesták Adél Diána
Gyermelyi Élelmiszeripari Zrt. hatékonyságának és jövedelmezőségének elemzése a 2018-2022. évi éves beszámoló alapján
: Bedő Gertrúd
: Bedő Gertrúd
A zöld marketing, a CSR és a márkaaktivizmus fogyasztói megítélése
: Gulyás Gitta
: Gulyás Gitta
A kiskereskedelmi üzletláncok és a saját márkás termékek fogyasztói megítélése
: Horváth Adrienne
: Horváth Adrienne
Feszültségoldó módszerek alkalmazása és hatása
: Törös Gábor
: Törös Gábor
A korrupció kialakulásának okai, hatása, megítélése
: Ferencz Patrik
: Ferencz Patrik
A K&H Bank Zrt. digitalizációs tevékenységének megítélése fogyasztói oldalról
: Jakab Cintia
: Jakab Cintia
A rovar alapú élelmiszerek piaci bevezetése hazánkban, és azok fogyasztói megítélése
: Bita László
: Bita László
A rossz reklám is reklám? Avagy a megosztó reklámok fogyasztói és szakmai megítélése
: Kiss Hajnalka Éva
: Kiss Hajnalka Éva
Similar Items
-
Eladásösztönző technológia és promóciók szerepe a termékek értékesítésében
: Döme Andrea -
A COVID-19 hatása az online vásárlásokra és a Wolt Magyarország Retail részlege
: Széki Klaudia -
Marketingstratégia a Gyermelyi Zrt. életében
: Rubner Nikolett Mária -
A Gyermelyi vállalatcsoport marketingstratégiájának elemzése
: Zelenák Márk -
Marketingstratégia a Gyermelyi Zrt. életében
: Rubner Nikolett Mária