A múzeum, mint újragondolt kulturális turisztikai termék, fókuszban a fiatalok
Saved in:
Main Author: | Tihanyi Petra |
---|---|
Other Authors: | Schultz Éva |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Múzeum Kulturális turizmus Múzeumok újragondolt szerepe Múzeumlátogatási motivációk Fiatalok |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/8112 |
Similar Items
Vagyonvédelmi folyamatok kidolgozása nagyvállalati környezetben újragondolt projektszemlélettel
: Nagy Dorottya
: Nagy Dorottya
A múzeum, mint turisztikai attrakció szerepe és lehetőségei Magyarországon
: Mejlinger Dominika Dóra
: Mejlinger Dominika Dóra
A tánc, mint kulturális turisztikai termék. Budapest táncszínházainak vonzereje
: Nagy Fruzsina
: Nagy Fruzsina
Housekeeping mint turisztikai termék
: Csizmadia Angéla
: Csizmadia Angéla
A cirkuszművészet, mint turisztikai termék népszerűsítése
: Demeter Anna Kinga
: Demeter Anna Kinga
A Petőfi Irodalmi Múzeum, mint költségvetési szerv pénzügyi elemzése
: Miklián Marietta
: Miklián Marietta
A székesfehérvári Királyi Napok Nemzetközi Néptáncfesztivál, mint kulturális termék
: Nagy Lívia
: Nagy Lívia
A Szépművészeti Múzeum marketing elemzése
: Andrássy Zsigó Anna
: Andrássy Zsigó Anna
A Szépművészeti Múzeum marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Fülöp Krisztina
: Fülöp Krisztina
Budapest, mint gasztro-turisztikai célpont a fiatalok szemével
: Balogh Réka
: Balogh Réka
Az élmény, mint turisztikai termék megjelenése a social médiában
: Domahidi Noreen
: Domahidi Noreen
Magyar Nemzeti Múzeum Magyar Menyasszonyok kiállítást megelőző marketing tevékenység és annak hatása a fogyasztói magatartásra
: Neumann Kata Míra
: Neumann Kata Míra
A Formula 1-es Magyar Nagydíj, mint turisztikai termék bemutatása
: Jónás Enikő
: Jónás Enikő
Adott cég tevékenységének elemzése, fókuszban a termék-, és árpolitika
: Várkonyi Csongor Soma
: Várkonyi Csongor Soma
Budapest Museum Central elemzése, fókuszban termék és árpolitikájának vizsgálata
: Matisz Tibor
: Matisz Tibor
A fitnesz turizmusra gyakorolt hatása, avagy a fitnesz, mint turisztikai termék
: Pusztaiová Jennifer
: Pusztaiová Jennifer
Római örökségek, mint kulturális turisztikai termékek piacra vitele
: Balogh Bori
: Balogh Bori
Római örökségek, mint kulturális turisztikai termékek piacra vitele
: Pósfalvi Fanni
: Pósfalvi Fanni
Mozgássérültek turizmusa Magyarországon, mint turisztikai termék, és ennek jelentősége az egészségturizmusban
: Linczmayer Eszter
: Linczmayer Eszter
A fesztivál, mint turisztikai termék, avagy a nyári fesztiválok szerepe Debrecen turizmusában
: Kiripolszky Sára
: Kiripolszky Sára
A Merida Kft. tevékenységének elemzése, fókuszban a termék- és árpolitikájának vizsgálata
: Gaszt Máté
: Gaszt Máté
Egy vállalat fejlesztési lehetőségei egy termék folyamatának segítségével - Fókuszban a raktár
: Karácsony Tünde
: Karácsony Tünde
A szénszál, mint szenzitív termék
: Pósa Ildikó
: Pósa Ildikó
Az EOS integrált ügyviteli rendszer bevezetése egy múzeum gazdálkodásába
: Almádi Róbert
: Almádi Róbert
Kulturális turizmus vonzereje Budapesten a beutazó fiatalok szemében
: Kovács Eszter
: Kovács Eszter
Alkohol, mint jövedéki termék disztribúciója
: Bánkuti Csaba
: Bánkuti Csaba
Az etnoturizmus, mint turisztikai termék megjelenése a piacon és a nemzetközi trendek között
: Pete Zsófia
: Pete Zsófia
Múzeumi marketing a 21. században - Központban a Magyar Nemzeti Múzeum
: Varga Dorina Erzsébet
: Varga Dorina Erzsébet
"Múltba gyökerezik..." Szenna turizmusfejlesztése a Szabadtéri Néprajzi Múzeum interpretációján keresztül
: Berecz Andrea
: Berecz Andrea
Múzeumi logisztika – Kiállítás-szervezési folyamatok bemutatása a Ludwig Múzeum példáján
: Mészáros Zsófia
: Mészáros Zsófia
A fiatalok kulturális érdeklődésük – Ebes és Debrecen közelebbi megvizsgálásával
: Bárczi Martina
: Bárczi Martina
Keresleti és kínálati trendek vizsgálata a kulturális turizmusban, fókuszban Budapest
: Csontos Krisztina
: Csontos Krisztina
Formális és non-formális tanulási lehetőségek az Iparművészeti Múzeum példáján keresztül
: Kovács Mónika
: Kovács Mónika
Turisztikai termék- és szolgáltatásfejlesztés lehetőségei hazai vízparti üdülőterületeken
: Kaiser Vilmos
: Kaiser Vilmos
A via ferrata, mint turisztikai termék vizsgálata Magyarországon - A Magyar Kaland-Sport Egyesület esetén keresztül
: Faragó Péter
: Faragó Péter
Magyarországi fesztiválok kialakulása, története és hatása a fiatalok kulturális szokásaira
: Dankovics Koppány
: Dankovics Koppány
Pálinka, mint hungarikum fogyasztási szokásai a fiatalok körében Fókuszban az Árpád Pálinka és a Városliget Café
: Sóvágó Éva Zsuzsanna
: Sóvágó Éva Zsuzsanna
Habsburg épített örökség, mint turisztikai vonzerő, egy új kulturális tematikus út lehetősége
: Györgyei-Szabó Ildikó
: Györgyei-Szabó Ildikó
A világűr, mint turisztikai desztináció
: Bércesi Petra
: Bércesi Petra
A sült tea, mint különleges termék a vendéglátásban
: Dabis Debóra
: Dabis Debóra
Similar Items
-
Vagyonvédelmi folyamatok kidolgozása nagyvállalati környezetben újragondolt projektszemlélettel
: Nagy Dorottya -
A múzeum, mint turisztikai attrakció szerepe és lehetőségei Magyarországon
: Mejlinger Dominika Dóra -
A tánc, mint kulturális turisztikai termék. Budapest táncszínházainak vonzereje
: Nagy Fruzsina -
Housekeeping mint turisztikai termék
: Csizmadia Angéla -
A cirkuszművészet, mint turisztikai termék népszerűsítése
: Demeter Anna Kinga