Sales Through intermediaries - Terms and Conditions of a Distributorship agreement-indirect sales at Konica Minolta Business Solutions Hungary Ltd.
Saved in:
Main Author: | Horváth Viktória |
---|---|
Other Authors: | Gulyásné Csekő Katalin |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | International trade Channel of sales Intermediaries Distributorship agreement |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/8119 |
Similar Items
Szervezeti kultúra- illetve szervezetfejlesztés Konica Minolta Magyarország Kft
: Lénárt Fanni
: Lénárt Fanni
Integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése a Konica Minolta Magyarország Kft-nél
: Horváth Gábor
: Horváth Gábor
Analysis of the financial condition of the banking sector of Kazakhstan in terms of its liquidity
: Baitore Aigerim
: Baitore Aigerim
Demand Chain Efficiency at UPC Hungary Ltd. - The Integration of SOHO Segment Sales and Marketing
: Jakimov Nikolett
: Jakimov Nikolett
A controlling rendszer kialakítása és hatékony működtetése a Konica Minolta Magyarország Kft-nél
: Nap Sándor
: Nap Sándor
How to increase the sales of Addinol Hungaria Ltd’s lubricant products in the Hungarian price elastic market?
: Kasza Kristóf Gábor
: Kasza Kristóf Gábor
Assessment on the after-sales services at Toyota Thai Nguyen Co., LTD from 2019 to 2022
: Dang Anh Khoa
: Dang Anh Khoa
The role of social networking in sales
: Kurpé Rebeka
: Kurpé Rebeka
Sales karrier támogatása coaching eszközökkel
: Király Lajos
: Király Lajos
Szállodai rezerváció és sales tevékenységek
: Tóth Gréta Brigitta
: Tóth Gréta Brigitta
A Konica Minolta Magyarország Üzleti Megoldások Kft. vagyoni-, pénzügyi- és jövedelmezőségi helyzetének értékelése több év beszámolói alapján
: Fleischacker Vivien
: Fleischacker Vivien
A Konica Minolta Magyarország Üzleti Megoldások Kft. vagyoni-, pénzügyi- és jövedelmezőségi helyzetének értékelése több év beszámolói alapján
: Debreczeni Alexandra
: Debreczeni Alexandra
A sales fókuszú mentorálás és a business coaching összevetése
: Varga Róbert
: Varga Róbert
Challenges and optimization suggestions for the sales organization of an SME
: Arany András
: Arany András
A sales és a márkahűség kapcsolata
: Sebestyén Virág
: Sebestyén Virág
Achieving sales success in the Hungarian dental market
: Németh Adrienn
: Németh Adrienn
Ügyfélkapcsolatok és az Árklub Sales Kft.
: Kebelei Gergő
: Kebelei Gergő
EFFICIENCY OF SALES ACTIVITIES BY HUNGARIAN FASHION BRANDS Difference between medium and high priced Hungarian fashion brands sales behaviour
: Zelei Barbara
: Zelei Barbara
The business and network development process at Ford Central and Eastern European Sales LLC
: Lőrik Nikoletta
Published: (2009)
: Lőrik Nikoletta
Published: (2009)
Integrating Tourism and Digital Solutions for Cultural Heritage Promotion Empowering Azerbaijani Traditional Art Sales in Europe and North America
: Malikova Elvina
: Malikova Elvina
Analysis of Zwembad BVBA to increase the sales in the Belgian market
: Sólyom Nikoletta Adrienn
: Sólyom Nikoletta Adrienn
What are the main factors that influence Vascular Venture’s sales?
: Lampé Lilla
: Lampé Lilla
Sales Plans and Performance Analysis of V-smart Earphones
: Huang Yu-Chun
: Huang Yu-Chun
A Sofitel Budapest Chain Bridge Sales Stratégiája
: Lechner Vanessa Mária
: Lechner Vanessa Mária
Sales growth among industrial distributors The case of Fabory Export in the German and Italian market
: Gyorbiro David Mark
: Gyorbiro David Mark
A mérleg valódiságának és a pénzügyi helyzet ellenőrzésének módszerei, könyvvizsgálati kötelezettséggel való kapcsolata a Konica Minolta Magyarország Üzleti Megoldások Kft.-nél
: Gonda Krisztina
: Gonda Krisztina
Sales Funnel Effectiveness in the MedTech industry A Strategic Analysis and Case Study
: László Péter Dávid
: László Péter Dávid
Transportation processes and solutions at Jüllich Glas Holding Ltd.
: Nagy Johanna
: Nagy Johanna
The importance of strategic thinking in the folk art business through the example of Dóm-Folklór Ltd.
: Kiss Barbara
: Kiss Barbara
A sales promotion mint az integrált kommunikáció eleme
: Kepenyes Nikoletta
: Kepenyes Nikoletta
The analysis of the economic impacts of the indirect taxes
: Huseynov Mammad
: Huseynov Mammad
A general sales and service agency szerepe a szállítmányozási láncban
: Toldy Vivien
: Toldy Vivien
A SalesForce vállalatirányítási rendszer használata az ABB-nél
: Szabó Júlia Erika
: Szabó Júlia Erika
Online Communication techniques and strategies for increasing sales from the Social Media
: Al-Hajjar Ahmed Farah
: Al-Hajjar Ahmed Farah
Az ONO Poké Bowl Bár sales és marketing tevékenysége
: Fodor Éva Klaudia
: Fodor Éva Klaudia
HELL Energy KFT. Sales és Trade promotion tevékenységének elemzése
: Tóth Benedek Aurél
: Tóth Benedek Aurél
The evolution and roles of websites and UX tools in relation to marketing and sales generation
: Magyar Zsófia Anna
: Magyar Zsófia Anna
The importance of quality department in terms of guest satisfaction in the hotel industry Through the example of DreamPlace Hotels&Resorts
: Tamási Evelin
: Tamási Evelin
Boutique hotel sales strategies, with particular reference to Opera Garden Hotel & Apartments
: Helik Nóra
: Helik Nóra
Sales és szobafoglalási szokások az Aquaworld Resort Budapest példája alapján
: Mihályi Petra Anna
: Mihályi Petra Anna
Similar Items
-
Szervezeti kultúra- illetve szervezetfejlesztés Konica Minolta Magyarország Kft
: Lénárt Fanni -
Integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése a Konica Minolta Magyarország Kft-nél
: Horváth Gábor -
Analysis of the financial condition of the banking sector of Kazakhstan in terms of its liquidity
: Baitore Aigerim -
Demand Chain Efficiency at UPC Hungary Ltd. - The Integration of SOHO Segment Sales and Marketing
: Jakimov Nikolett -
A controlling rendszer kialakítása és hatékony működtetése a Konica Minolta Magyarország Kft-nél
: Nap Sándor