Bankmarketing és ügyfélélmény kialakítása a banki szektroban - Fókuszban a Budapest Bank Zrt.
Elmentve itt :
| Szerző: | Kovács Laura |
|---|---|
| További közreműködők: | Kopcsay László |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Bankmarketing Marketing Marketingkommunikáció |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/8120 |
Hasonló tételek
Bankmarketing bemutatása és elemzése a Budapest Bank példáján keresztül
: Laczik Laura
: Laczik Laura
Bankmarketing, beyond banking és a digitalizáció alkalmazásának vizsgálata
: Seres István
: Seres István
Az ügyfélélmény és az ügyfélkapcsolat szerepe a banki gyakorlatban - előtérben a Budapest Bank
: Szabó Cintia
: Szabó Cintia
Bankmarketing, a digitális térben Mobilbank és a digitális tér tendenciái
: Nagy Enikő
: Nagy Enikő
Az ügyfélélmény szerepe a banki vállalati ügyfélkiszolgálásban
: Májer Bence
: Májer Bence
KKV szegmens ügyfélélmény elvárásai a Raiffeisen Bank Zrt. ügyfelein keresztül vizsgálva
: Gitei Barbara
: Gitei Barbara
A digitális ügyfélélmény szerepe a szolgáltató szektorban, fókuszban a Magyar Telekom Nyrt.
: Szabó Cintia
: Szabó Cintia
Ügyfélélmény a pénügyi szektorban az ügyfélélmény fontossága, növelésének lehetőségei és módszertana a banki szolgáltatásokban
: Herczeg Márton
: Herczeg Márton
Fapados Légitársaságok Ügyfélélmény menedzsmentje
: Kovács Márk
: Kovács Márk
A frontvonal értéke a banki ügyfélkiszolgálásban, fókuszban a CIB Bank gyakorlata
: Molnár Zita
: Molnár Zita
Alapképzésben résztvevő hallgatók pénzügyi tájékozottságának és attitűdjeinek vizsgálata a bankmarketing szolgálatában
: Román Dávid
: Román Dávid
Banki alkalmazások marketingjének hatása a fogyasztókra, fókuszban az Erste Bank George alkalmazása
: Magyarossy Fanni
: Magyarossy Fanni
Ügyfélélmény jelentősége a vállalatok életében
: Nagy Martin
: Nagy Martin
Ügyfélélmény a streaming szolgáltatók piacán
: Tóth Ákos
: Tóth Ákos
LAKOSSÁGI HITELEZÉS A RAIFFEISEN BANK ZRT. GYAKORLATÁBAN - FÓKUSZBAN A LAKÁSHITELEK
: Orosz Judit
: Orosz Judit
Lehet másképp is! Ügyfélélmény a Telekom világában Ügyfélelégedettség mérése és azok következményei
: Kovács Petra
: Kovács Petra
Ügyfélélmény és Ügyfélkapcsolatok az OTP-nél
: szalai bence
: szalai bence
Ügyfélélmény menedzsment a munkatársak szemszögéből vizsgálva a Vodafone Zalaegerszegi Márkaüzletében
: Vajmi Laura
: Vajmi Laura
Az ügyfélélmény szerepe a hazai vásárlásokban
: Török Gergely
: Török Gergely
A KKV szektor ügyfélélmény vizsgálata a Faktoring szolgáltatással kapcsolatban
: Kovács Borbála
: Kovács Borbála
Kisvállalkozások banki hitelezése - Az MKB Bank Zrt. kisvállalati hiteltermékei
: Szabó Zsolt
: Szabó Zsolt
A lakossági banki hitelezés bemutatása a Budapest Bank hitelezési folyamatán keresztül
: Bojsza Fanni
: Bojsza Fanni
Bankmentés újratöltve – Fókuszban az első hazai bankszanálás, az MKB Bank Zrt. esete
: Bagoly Noémi
: Bagoly Noémi
A kis és középvállalkozások banki finanszírozása, különös tekintettel a Budapest Bank gyakorlatában
: Pánger Norbert
: Pánger Norbert
Az ügyfélélmény a Telekom és az ügyfél oldaláról
: Andrejszki Alex Levente
: Andrejszki Alex Levente
Egy banki termék versenymérésének kialakítása SQL utasításokkal
: Nagy-Szalisznyó Henrietta
: Nagy-Szalisznyó Henrietta
Az ügyfélélmény-menedzsment kihívásai egy nemzetközi telekommunikációs vállalatnál
: Demeter Dávid
: Demeter Dávid
Balanced Scorecard teljesítménymérési modell kialakítása a CIB Bank Zrt. nagyvállalati üzletágában
: Hipszki Nóra
: Hipszki Nóra
Ügyfélélmény az autóvásárláskor és az azt megelőző döntési folyamat
: Wáhr Bence Zoltán
: Wáhr Bence Zoltán
Elektronikus banki ügyintézés – előnyök és hátrányok a Budapest Bank megújított Üzleti Terminálja elemzésének tükrében
: Bagyinszky Gábor
: Bagyinszky Gábor
Ügyfélélmény, mint növekvő trend, vagy a lendkerék modell megjelenése
: Mezei Bálint
: Mezei Bálint
A digitalizáció hatása a bankszektorban és az ügyfélélmény felértékelődése Magyarországon
: Lévai Dániel
: Lévai Dániel
A lakosság megtakarítási szokásai és lehetőségei- fókuszban az MKB Bank
: Domokos Fanni
: Domokos Fanni
Budapest Bank Zrt. vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása
: Kiss Gergő
: Kiss Gergő
"Egy Vagon stratégia" kialakítása a Magyar Vagon cégcsoportban, fókuszban a beszállítói minőségbiztosítás
: Selmeci Katalin
: Selmeci Katalin
Budapest Museum Central elemzése, fókuszban termék és árpolitikájának vizsgálata
: Matisz Tibor
: Matisz Tibor
Az ügyfélélmény növelése a luxuskiszolgálás területén, különös tekintettel a luxusvendéglátásra
: Ládi Eszter Kata
: Ládi Eszter Kata
A Senator Apartments Budapest tevékenysége, fókuszban a termékpolitikájának elemzése
: Alföldi Melinda
: Alföldi Melinda
Generációs különbségek a munkahelyen, fókuszban az OTP Bank Nyrt. gyakorlata
: László Renáta
: László Renáta
A Budapest Bank Zrt. Hitelkártya Termékének Bemutatása Marketing Szemmel
: Ménesi Dávid
: Ménesi Dávid
Hasonló tételek
-
Bankmarketing bemutatása és elemzése a Budapest Bank példáján keresztül
: Laczik Laura -
Bankmarketing, beyond banking és a digitalizáció alkalmazásának vizsgálata
: Seres István -
Az ügyfélélmény és az ügyfélkapcsolat szerepe a banki gyakorlatban - előtérben a Budapest Bank
: Szabó Cintia -
Bankmarketing, a digitális térben Mobilbank és a digitális tér tendenciái
: Nagy Enikő -
Az ügyfélélmény szerepe a banki vállalati ügyfélkiszolgálásban
: Májer Bence