Az Uptostyle Online Magazin & Webshop marketingkommunikációja
Elmentve itt :
Szerző: | Pósafalvi Anett |
---|---|
További közreműködők: | Kopcsay Dr. László |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Uptostyle Online Magazin & Webshop Magazinok Marketingkommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/8122 |
Hasonló tételek
Az Uptostyle - online magazin & webshop - Showroom megalakulásának körülményei
: Berczeli Betty
: Berczeli Betty
A Hook magazin Egy online magazin fogyasztói szokásainak elemzése
: Munkácsi Edit
: Munkácsi Edit
Egy magazin újjászületése Magyarországon A Men's Health magazin magyarországi relaunch kampányának elemzése
: Gergely Patrícia
: Gergely Patrícia
A Nők Lapja Cafe online női magazin marketing elemzése
: Szabó Tamás Olivér
: Szabó Tamás Olivér
A HOT! Magazin olvasóinak hirdetésekkel kapcsolatos attitűdjei
: Orosz Flóra
: Orosz Flóra
Webshop indítás lépései egy konkrét webshop példáján keresztül
: Varga Balázs
: Varga Balázs
A hot! magazin jelenléte a Magyar nyomtatott sajtópiacon.
: Bezzeg Krisztina
: Bezzeg Krisztina
Die Errichtung eines Webshops und seine Markteinführung
: Csábi Anett
: Csábi Anett
Az Everengine Kft online marketingkommunikációja
: Kiss RIchárd
: Kiss RIchárd
A Fanny magazin piaci pozíciójának vizsgálata a magyar sajtóban
: Péter Dóra
: Péter Dóra
A bulvársajtó sajátosságainak bemutatása a HOT! Magazin elemzésén keresztül
: Mészáros Vivien
: Mészáros Vivien
Az online kereskedelem alakulása és egy webshop sikertényezőinek a titka
: Vas Izsák
: Vas Izsák
A Rockstar Magazin marketingkommunikációs elemzése és megfejtése avagy hogyan élheti reneszánszát egy nyomtatott magazin a digitális korban csupán marketingkommunikációs eszközei sikeres használatával
: Könnyű Flóra Zsuzsanna
: Könnyű Flóra Zsuzsanna
Webshop fejlesztése idősebb korosztálynak
: Tarjáni Dominik
: Tarjáni Dominik
Az Év Honlapja pályázat online marketingkommunikációja
: Nemes Kata Dominika
: Nemes Kata Dominika
A Hays Hungary online marketingkommunikációja
: Vastag Lilla
: Vastag Lilla
The Coca-Cola Company online marketingkommunikációja
: Csanálosi Attila Dominik
: Csanálosi Attila Dominik
Keresőmarketing, a Zwack webshop tükrében
: Marczer Anna
: Marczer Anna
Modern Webshop fejlesztés MERN stackkel
: Téringer Alex
: Téringer Alex
Pénzügyi tervezés, adótervezés Webshop vállalkozásoknál
: Mészáros Csaba
: Mészáros Csaba
Webshop folyamatok egy kereskedelmi cégnél
: Filipánics András
: Filipánics András
Launching and operating a webshop in Hungary
: Pallai Dániel
: Pallai Dániel
Kiskereskedelmi webshop készítése és online marketing eszközök használata Shopify rendszer segítségével
: Dévényi Anna Ágnes
: Dévényi Anna Ágnes
Webshop piaci bevezetése és a forgalom növekedésére szolgáló online marketing eszközök
: Kovács Barnabás
: Kovács Barnabás
A vásárlási szokások átalakulásának bemutatása, az Utazom.com Utazási iroda & Magazin fejlődésén keresztül
: Dévai Dóra
: Dévai Dóra
Az Ital Magyarország Kft. webshop indítási projektje
: Timbókovics Péter Kristóf
: Timbókovics Péter Kristóf
Béres Gyógyszergyár Zrt. marketingkommunikációja
: Gyökér Dóra Anett
: Gyökér Dóra Anett
Az európai uniós emberi jogi szervezetek online marketingkommunikációja
: Szőcs Gergő
: Szőcs Gergő
Online Festmény Webshop készítése, NoSQL adatbázissal, egy kiegészítő C#-os asztali alkalmazással
: Csordás Barna
: Csordás Barna
Egy induló Webshop marketingkommunikációs lehetőségei 2021-ben
: Dorkó-Pap Lilla Marianna
: Dorkó-Pap Lilla Marianna
Startup webshop bevezetése, a közösségi médiába marketingkommunikációval
: Ferenci Noel
: Ferenci Noel
Élelmiszer-kiskereskedelem online marketingkommunikációja a Spar példáján keresztül
: Dézsi Medárd Levente
: Dézsi Medárd Levente
Egy webshop forgalmának növelése folyamatoptimalizálással Hogyan hat vissza a folyamatoptimalizálás az értékesítés volumenére?
: Szautner Máté Miklós
: Szautner Máté Miklós
Matrackuckó marketingkommunikációja
: Hahn Kristóf
: Hahn Kristóf
Tetováló eszközöket értékesítő webshop létesítése és piacra vezetése
: Boncz Anna Mária
: Boncz Anna Mária
Konverzió- és kosárérték növelés a Praktiker Webshop esetében
: Erdei Miklós
: Erdei Miklós
Az utazási irodák marketingkommunikációja
: Miskolczi Martina
: Miskolczi Martina
Az esküvőszervezők marketingkommunikációja Magyarországon
: Gellér Dorottya Szilvia
: Gellér Dorottya Szilvia
A Praktiker webshop működésének bemutatása. Az internetes marketing eszközök elemzése.
: Zsalakó Zsolt
: Zsalakó Zsolt
Az E-kereskedelem alakulása és a Webshop logisztika Kft. bemutatása
: Bereczki Bence
: Bereczki Bence
Hasonló tételek
-
Az Uptostyle - online magazin & webshop - Showroom megalakulásának körülményei
: Berczeli Betty -
A Hook magazin Egy online magazin fogyasztói szokásainak elemzése
: Munkácsi Edit -
Egy magazin újjászületése Magyarországon A Men's Health magazin magyarországi relaunch kampányának elemzése
: Gergely Patrícia -
A Nők Lapja Cafe online női magazin marketing elemzése
: Szabó Tamás Olivér -
A HOT! Magazin olvasóinak hirdetésekkel kapcsolatos attitűdjei
: Orosz Flóra