Szentgotthárd turisztikai vonzereje, avagy a legnyugatibb deSZtináció Turisztikai marketinGstratégiája
Elmentve itt :
Szerző: | Merkli Bálint |
---|---|
További közreműködők: | Kopcsay Dr. László |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Szentgotthárd Turizmusmarketing Településmarketing Marketingstratégia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/8124 |
Hasonló tételek
Noszvaj turisztikai vonzereje
: Csirmaz Vivien Amina
: Csirmaz Vivien Amina
Budapesti borfesztiválok turisztikai vonzereje
: Körmendy Alexandra
: Körmendy Alexandra
Cegléd város turisztikai vonzereje
: Kis Dominika
: Kis Dominika
Labdarúgó sportesemények turisztikai vonzereje
: Nagy Viktória
: Nagy Viktória
Turisztikai Desztináció Menedzsment a Balaton turisztikai régióban
: Bálint Krisztina Dóra
: Bálint Krisztina Dóra
Mallorca, mint turisztikai desztináció
: Miskei Fruzsina
: Miskei Fruzsina
Central Grand Cafe & Bar turisztikai vonzereje
: Bartha Zsófia
: Bartha Zsófia
A világűr, mint turisztikai desztináció
: Bércesi Petra
: Bércesi Petra
Montenegró, mint turisztikai desztináció elemzése
: Klotz Tamás
: Klotz Tamás
Esztergom vizsgálata, mint turisztikai desztináció
: Szendrő Dorottya
: Szendrő Dorottya
Dél-dunántúli borrégió turisztikai vonzereje és bormarketingje
: Sas Dalma Magdolna
: Sas Dalma Magdolna
Az Egri Borvidék turisztikai vonzereje és bormarketingje
: Révész Vivien Vanda
: Révész Vivien Vanda
Miskolc egy versenyképes turisztikai desztináció útján
: Danyi Zsófia
: Danyi Zsófia
Élmény és kultúra, avagy a Zsámbéki-medence, mint turisztikai desztináció
: Korompay Gréta
: Korompay Gréta
A terek idegenforgalmi vonzereje, megjelenésük Budapest turisztikai kínálatában
: Mandrik Gabriella
: Mandrik Gabriella
A Dél-Dunántúli borrégió turisztikai vonzereje és bormarketingje
: László Adrienn
: László Adrienn
Keszthely város és térségének turisztikai vonzereje és kínálata
: Pitzer Dominika Anna
: Pitzer Dominika Anna
A tánc, mint kulturális turisztikai termék. Budapest táncszínházainak vonzereje
: Nagy Fruzsina
: Nagy Fruzsina
Békés megye, mint komplex turisztikai desztináció együttműködési lehetőségeinek vizsgálata
: Horváth Viktória
: Horváth Viktória
Hova tovább Dunakanyar? – Egy turisztikai desztináció vizsgálata szakértői szemmel
: Major Csaba
: Major Csaba
Szentgotthárd város és az Opel Szentgotthárd Kft. demográfiai jellemzőinek vizsgálata. Fókuszban a munkaerőpiac.
: Bornemissza Adrienn
: Bornemissza Adrienn
A nemzetközi sportrendezvények és a budapesi olimpia turisztikai vonzereje és gazdasági hatásai
: Kövér Csenge
: Kövér Csenge
A kambodzsai turizmus múltja, jelene és Kambodzsa, mint turisztikai desztináció a magyar piacon
: Meszes Vivien
: Meszes Vivien
Turisztikai desztináció menedzsment tevékenység fejlődési lehetőségeinek összehasonlító vizsgálata Mórahalom és Moravske Toplice példáján keresztül
: Balogh-Stampf Mariann
: Balogh-Stampf Mariann
Japán mint turisztikai desztináció a 2010-es években, a nemzetközi és a magyar turisták tükrében
: Kovács Brigitta
: Kovács Brigitta
Turisztikai desztináció menedzsment szervezetek szerepe a mozgáskorlátozottak turizmusba kapcsolásában - különös tekintettel a váci TDM szervezetre
: Dunavölgyi Mátyás
: Dunavölgyi Mátyás
A térségi együttműködés lehetőségei az egységes turisztikai desztináció menedzsment szervezeti keretein belül Székelyföldön, Hargita megyében
: Joó Emőke
: Joó Emőke
A Balatoni turisztikai régió, mint desztináció és kereskedelmi szálláshelyei teljesítményének változásai a Covid-19 pandémia következtében
: Hamvas Viktória
: Hamvas Viktória
Új turisztikai vonzerő, avagy kávéturizmus Budapesten
: Bereznai Stella
: Bereznai Stella
Párizs és Ile-de-France megjelenése a magyar kiutazó turisztikai piacon
: Koller Ivett Tünde
: Koller Ivett Tünde
Az egyedül utazás turisztikai trend bemutatása a női utazókra koncentrálva, valamint Budapest, mint desztináció helyzetének rövid bemutatása
: Guthy Réka
: Guthy Réka
A tárgyi eszköz gazdálkodás vizsgálata az Opel Szentgotthárd Kft. példáján keresztül
: Szatmári Dalma
: Szatmári Dalma
Máréfalva székelykapuinak vonzereje a falusi turizmusban
: Tobiás Annamária
: Tobiás Annamária
A zsidó örökségek vonzereje Budapest turizmusában
: Mede Zsófia Róza
: Mede Zsófia Róza
Marketingkommunikáció a desztináció menedzsmentben
: Semsei Sándor
Megjelent: (2012)
: Semsei Sándor
Megjelent: (2012)
A helyi média esélyei - financiális, strukturális és hatalmi kérdések Szentgotthárd médiavilágának tükrében
: Császár Noémi
Megjelent: (2007)
: Császár Noémi
Megjelent: (2007)
A logisztikai folyamatok hatékonysági vizsgálata - Gyakorlati megközelítés az Opel Szentgotthárd Kft. esetében
: Báger Bertalan
: Báger Bertalan
Casa De Candela márka és termékeinek piaci bevezetése és marketingstratégiája
: Bürge Péter
: Bürge Péter
Vác, mint potenciális kulturális desztináció
: Ménich Alexandra
: Ménich Alexandra
Szentendre turizmusának elemzése desztinációs megközelítésből
: Vass Leona
: Vass Leona
Hasonló tételek
-
Noszvaj turisztikai vonzereje
: Csirmaz Vivien Amina -
Budapesti borfesztiválok turisztikai vonzereje
: Körmendy Alexandra -
Cegléd város turisztikai vonzereje
: Kis Dominika -
Labdarúgó sportesemények turisztikai vonzereje
: Nagy Viktória -
Turisztikai Desztináció Menedzsment a Balaton turisztikai régióban
: Bálint Krisztina Dóra