A munkáltatói márkaépítés szerepe az Eaton első globális üzleti szolgáltatóközpontjában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szabó Zsuzsanna Hajnalka
További közreműködők: Totth Dr. Gedeon
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Munkáltatói márka
munkáltatói márkaépítés
Employer branding
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/8125
Leíró adatok
Kivonat:Diplomadolgozatom célja, hogy az Eaton Magyarországi Business Service Center-ének employer branding tevékenységét vizsgáljam. Napjainkban a vállalatok közötti verseny több színtéren zajlik, többek között Porter is ezt elemzi öttényezős modelljében. Így tehát a vállalatok célja az, hogy lehetőség szerint minden ilyen területen felvegyék a harcot versenytársaikkal. Az egyik ilyen terület nem más, mint a munkaerőpiac. Az elmúlt években megváltozott munkaerő-piaci viszonyok között a vállalatok is felismerték, hogy a versenyerőt jelent számukra a lehető legjobban képzett, az adott munkára leginkább alkalmas valamint innovatív munkaerő megtalálása, így tudják a fogyasztóik számára a legnagyobb értéket nyújtani.