A kozmetikai termékek magyarországi követelményrendszere és az emberi tényező kapcsolata
Elmentve itt :
Szerző: | Rácz Róbert |
---|---|
További közreműködők: | Abdalla Rozália |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Kozmetikai termék Emberi tényező Követelményrendszer |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/823 |
Hasonló tételek
Légi árufuvarozás biztonsági követelményrendszere
: Hanyecz Erik
: Hanyecz Erik
Az emberi tényező a minőségügyi rendszerekben
: Horváth Ágnes
Megjelent: (2007)
: Horváth Ágnes
Megjelent: (2007)
Az emberi tényező szerepe a szállodaiparban Interkulturális találkozások a szállodában /
: Bogdán Gabriella Enikő
: Bogdán Gabriella Enikő
Estée Lauder kozmetikai termékek vásárlói elégedettsége
: Kucsa Cintia
: Kucsa Cintia
A gyógyszerlogisztika feltétel- és követelményrendszere a Trans-Sped Kft. gyakorlatában
: Murvai Adrienn
: Murvai Adrienn
Környezettudatos fogyasztói magatartás vizsgálata, fókuszban a kozmetikai termékek
: Szentes-Tóth Tímea
: Szentes-Tóth Tímea
Az épületautomatika mint gazdasági tényező
: Klinga Fanni
: Klinga Fanni
Az emberi tényező fontossága a szállodaiparban, a vendégelégedettség és a szállodai gazdasági eredmény kapcsolata a Thon Hotels szállodalánc brüsszeli egységeinek példáján
: Engelbrecht Zsaklin
: Engelbrecht Zsaklin
A fenntarthatóság és a zöldre mosás megjelenése a kozmetikai termékek piacán
: Fenyősi Fruzsina Éva
: Fenyősi Fruzsina Éva
A márkanév, mint árképző tényező
: Kálmán Karina
: Kálmán Karina
A futball, mint biztonságpolitikai tényező
: Varga Kíra
: Varga Kíra
Teljeskörű minőségmenedzsment a könyvvizsgálati szolgáltatásban multinacionális könyvvizsgáló cégek vonatkozásában, az emberi tényező szerepe az egyes szinteken
: Karnauf Tamás
: Karnauf Tamás
A telemedicina mint nemzetgazdasági tényező elemzése
: Alekszi Norbert
: Alekszi Norbert
Kozmetikai terméket fogyasztók tudatossága, a marketing és a kozmetika kapcsolata
: Gombkötő Regina
: Gombkötő Regina
A Lush, a brit natúr kozmetikai márka magyarországi márkaismeretsége
: Szőke Gergő
: Szőke Gergő
A gluténérzékenység, mint szálláshelyválasztást befolyásoló tényező Magyarországon
: Grósz Anett
: Grósz Anett
Táplálékallergia, mint a vendégélményre negatívan ható tényező
: Szabó Karolina
: Szabó Karolina
Integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése egy kozmetikai cikkeket gyártó vállalatnál
: Rácz Barnabás
: Rácz Barnabás
Termékélmény vizsgálata a kozmetikai termékek piacán és az erre épülő marketingstratégiák ismertetése a Thalgo márka esetében
: Arany Nóra
: Arany Nóra
A kozmetikai ipar elemzése
: Sajtos Marianna
: Sajtos Marianna
Ökomarketing a kozmetikai iparban
: Gálik Lilla
: Gálik Lilla
Zene, mint csoportképző tényező a Z generáció körében
: Szécsi Barbara
: Szécsi Barbara
Reklámadó, mint diverzáns tényező az RTL csoport kommunikációs stratégiájában
: Kádár Krisztina Réka
: Kádár Krisztina Réka
AZ ÉRTÉKESÍTÉS, MELY EGY VÁLLALKOZÁS FORGALMÁT BEFOLYÁSOLÓ LEGFONTOSABB TÉNYEZŐ
: Berta Gergő
: Berta Gergő
Gyógyszertári kozmetikai márkák marketingkommunikációja
: Biró Boglárka
: Biró Boglárka
Néhány a borravaló adását és nagyságát befolyásoló ,,extra" tényező
: Nagy Adrienn
: Nagy Adrienn
A márkanév mint befolyásoló tényező a szálloda marketing tevékenységében
: Glózer Gergő
: Glózer Gergő
A turizmus, mint növekedési tényező egy ország gazdaságában - Szlovénia
: Karkó Zoltán
: Karkó Zoltán
Az emberi erőforrás menedzsment és a pszichológia kapcsolata
: Albeker Krisztina
: Albeker Krisztina
Fogyasztói magatartás a kozmetikai szolgáltatásoknál
: Gergely Hanna Katalin
: Gergely Hanna Katalin
Pénzügyi Termékek Értékesítése
: Tóth Róbert
: Tóth Róbert
ADÓZÁS, MINT NYERESÉG-BEFOLYÁSOLÓ TÉNYEZŐ Az egyéni vállalkozók adózási lehetőségeinek összehasonlítása
: Ujlaki Eszter
: Ujlaki Eszter
A közlekedési eszközök biztonsági kérdései, mint turisztikai keresletet befolyásoló tényező
: Markos Anita
: Markos Anita
A közraktározás helyzete és bemutatása Magyarországi és nemzetközi viszonylatban, Egy kozmetikai cég jövőbeli terveivel
: Somogyi Viktória
: Somogyi Viktória
A közlekedési szektor, mint környezeti tényező és alternatív energiafelhasználás a közlekedésben
: Nagy Gergely
: Nagy Gergely
Vállalati társadalmi felelősségvállalás a kozmetikai iparban
: Püspöki Kitti
: Püspöki Kitti
Egy natúr kozmetikai márka újjáélesztése Magyarországon
: Kővári Dalma
: Kővári Dalma
A 7 tényezős marketing-mix bemutatása a Chevrolet márka példáján keresztül
: Iváncsevits Gábor
: Iváncsevits Gábor
Az influencer marketing vásárlásösztönző hatása a kozmetikai iparban
: Kocsis Kitti
: Kocsis Kitti
A kozmetikai reklámok pszichológiai hatása a fogyasztókra
: Gómez-Carmona Lára
: Gómez-Carmona Lára
Hasonló tételek
-
Légi árufuvarozás biztonsági követelményrendszere
: Hanyecz Erik -
Az emberi tényező a minőségügyi rendszerekben
: Horváth Ágnes
Megjelent: (2007) -
Az emberi tényező szerepe a szállodaiparban Interkulturális találkozások a szállodában /
: Bogdán Gabriella Enikő -
Estée Lauder kozmetikai termékek vásárlói elégedettsége
: Kucsa Cintia -
A gyógyszerlogisztika feltétel- és követelményrendszere a Trans-Sped Kft. gyakorlatában
: Murvai Adrienn