A Szimpla Háztáji marketingstratégiájának elemzése a fogyasztói lojalitás tükrében
Elmentve itt :
Szerző: | Kármán Zsófia |
---|---|
További közreműködők: | Szántó dr Szilvia |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | marketing marketingstratégia Fogyasztói lojalitás Elemzés Vevő elégedettség |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/8235 |
Hasonló tételek
A Szimpla Kert tevékenységének elemzése a 7P alapján
: Kós Gábor
: Kós Gábor
A posztmodern kor fogyasztói, a romkocsmák vendégkörének vizsgálata Budapesten a Szimpla Kert példáján keresztül
: Menyhei Jade Olivia
: Menyhei Jade Olivia
Fogyasztói elégedettség és lojalitás T-Mobile mobilszolgáltató esetében
: Móricz Ádám Zsolt
: Móricz Ádám Zsolt
A budapesti Szimpla Kert CSR tevékenysége, és annak online kommunikációja
: Szücs Márta
: Szücs Márta
Fogyasztói elégedettség és lojalitás a Nike márka vonatkoztatásában
: Németh Andrea
: Németh Andrea
Fogyasztói elégedettség és lojalitás vizsgálata a kereskedelmi bankok lakossági szektorában
: Lukács Adrienn
: Lukács Adrienn
A fogyasztói elégedettség és a lojalitás vizsgálata (elégedettség definiálása, lojalitás modellezése, mérése, empirikus vizsgálat egy adott cég vagy termék/szolgáltatás kapcsán)
: Klekner Mercédesz Lilla
: Klekner Mercédesz Lilla
Fogyasztói magatartás és lojalitás vizsgálata a Norbi Update Lowcarb termékeken keresztül
: Bessenyei Daniella Alexandra
: Bessenyei Daniella Alexandra
Lustaság, lojalitás, hűség? - Vevőmegtartás a telekommunikációs szektorban
: Mécs-Berta Nóra
: Mécs-Berta Nóra
A vevői lojalitás megteremtése az e-kereskedelemben
: Beniczki Virág Anna
: Beniczki Virág Anna
A dolgozói elégedettség és lojalitás aspektusainak elemzése a Broadmoor Hotelben
: Lakatos Nóra
: Lakatos Nóra
A lojalitás vizsgálata a szállodaiparban a pandémia alatt
: Rabi Enikő
: Rabi Enikő
Lojalitás kialakulása a fogyasztókban hazai zenei fesztiválok esetében
: Pathó Barnabás
: Pathó Barnabás
A vásárlói lojalitás erősítése egy kereskedelmi vállalkozás gyakorlatában
: Bauernfeind Beáta
: Bauernfeind Beáta
Lenovo marketingstratégiájának elemzése
: Bognár Boglárka
: Bognár Boglárka
A vevői lojalitás kialakítása és fenntartása két összekapcsolódó mikrovállalkozásban.
: Fekete-Vadász Réka
: Fekete-Vadász Réka
L'Oréal Paris termékekkel kapcsolatos elégedettség és lojalitás vizgsálata
: Kálló Enikő
: Kálló Enikő
A BDO marketingstratégiájának elemzése
: Hosnyánszki Alexandra
: Hosnyánszki Alexandra
A vevőelégedettség és a lojalitás kapcsolata a nonprofit szervezetek szférájában
: Molnár Nanetta
: Molnár Nanetta
A ROSSMANN MAGYARORSZÁG KFT. MARKETINGSTRATÉGIÁJA KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A LOJALITÁS PROGRAMOKRA
: Legény Evelin
: Legény Evelin
A dolgozói elégedettség és lojalitás növelésének lehetséges módszerei a szállodaiparban
: Béleczky Rita
: Béleczky Rita
A Gucci ház marketingstratégiájának vizsgálata a számok tükrében
: Varga Bálint
: Varga Bálint
Y generáció - A vevői és munkavállalói lojalitás kialakítása és erősítése
: Kertész Fruzsina Petra
: Kertész Fruzsina Petra
Az Academy Golf Budapest marketingstratégiájának elemzése a golf hazai megítélésének tükrében
: Gólya Nikoletta
: Gólya Nikoletta
A Uniq marketingstratégiájának elemzése az Y generáció online vásárlási szokásainak tükrében
: Petrik Alexandra
: Petrik Alexandra
Zamárdi Kalandpark marketingstratégiájának elemzése
: Smolár Fanni
: Smolár Fanni
Székesfehérvár település marketingstratégiájának elemzése
: Kromberger Bence
: Kromberger Bence
A Startapro.hu marketingstratégiájának elemzése
: Kóbor Petra
: Kóbor Petra
A Scitec Nutrition marketingstratégiájának elemzése
: Balázs Gergő Attila
: Balázs Gergő Attila
A MARSO Kft. marketingstratégiájának elemzése
: Sári Ditta
: Sári Ditta
A Gyermelyi vállalatcsoport marketingstratégiájának elemzése
: Zelenák Márk
: Zelenák Márk
A LEGO Csoport marketingstratégiájának elemzése
: Hunyady Máté Gábor
: Hunyady Máté Gábor
A HELL ENERGY marketingstratégiájának elemzése
: Antal Brigitta Krisztina
: Antal Brigitta Krisztina
A kézműves csokoládé fogyasztói szokásainak feltárása és marketingstratégiájának kialakítása
: Gőgh Beáta
: Gőgh Beáta
A Street Kitchen marketingstratégiájának bemutatása a recepthasználat változásainak tükrében
: Maul Dalma
: Maul Dalma
Bécs turizmus marketingstratégiájának hatékonysági elemzése
: Hajdú Anna Hajnalka
: Hajdú Anna Hajnalka
Külföldi felsőoktatási intézmény marketingstratégiájának elemzése
: Punk Dóra
: Punk Dóra
OTP Ingatlanpont Kft. marketingstratégiájának elemzése
: Bátori Edina
: Bátori Edina
A minőségügyben az auditori lojalitás növelésének lehetőségei belső vevői elégedettség mérés alapján
: Rózsa Ildikó
: Rózsa Ildikó
A kállósemjéni Kállay Kúria marketingstratégiájának elemzése
: Tóth György
: Tóth György
Hasonló tételek
-
A Szimpla Kert tevékenységének elemzése a 7P alapján
: Kós Gábor -
A posztmodern kor fogyasztói, a romkocsmák vendégkörének vizsgálata Budapesten a Szimpla Kert példáján keresztül
: Menyhei Jade Olivia -
Fogyasztói elégedettség és lojalitás T-Mobile mobilszolgáltató esetében
: Móricz Ádám Zsolt -
A budapesti Szimpla Kert CSR tevékenysége, és annak online kommunikációja
: Szücs Márta -
Fogyasztói elégedettség és lojalitás a Nike márka vonatkoztatásában
: Németh Andrea