A Front Office tevékenységének kiemelt szerepe, illetve vendégelégedettségének vizsgálata a Boscolo Budapest Hotelben
Elmentve itt :
Szerző: | Majtényi Stella |
---|---|
További közreműködők: | Krompaszky Gábor |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Front Office Vendégelégedettség Boscolo Budapest Hotel Recepció Ötcsillag |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/8254 |
Hasonló tételek
A Front Office működése a Boscolo Budapest Hotelben
: Bódizs Ágnes
: Bódizs Ágnes
Új Spa Menü tervezet bemutatása a Boscolo Budapest Hotelben
: Angyal Diána
: Angyal Diána
A Front Office tevékenység bemutatása és szerepe a Boscolo Residence-en belül
: Petruska Judit Petra
: Petruska Judit Petra
Az applikációk hatásának vizsgálata a Front Office tevékenységére a Budapest Marriott Hotelben
: Hájos Boglárka
: Hájos Boglárka
Front Office tevékenységek bemutatása a Solaris hotelben
: Gyengési Viktória
: Gyengési Viktória
A marketingkommunikáció szerepe az ötcsillagos szállodákban, a Boscolo Budapest Hotel és a Sofitel Budapest Chain Bridge összehasonlítása alapján
: Majtényi Gréta
: Majtényi Gréta
A Holiday-Inn Budapest-Budaörs szálloda működésének és vendégelégedettségének vizsgálata
: Rostás Nikolett
: Rostás Nikolett
A Front Office részleg működésének összehasonlító elemzése a Boscolo Residence, Danubius Hotel Arena, Novotel Budapest Centrum szállodákban
: Kohut Kinga
: Kohut Kinga
A Front Office működésének komplex elemzése a Kempinski Hotelben
: Bódizs Ágnes
: Bódizs Ágnes
Családbarát szolgáltatások vizsgálata a Kolping Hotelben és a Front Office területén
: Nagy Tamás Levente
: Nagy Tamás Levente
Boscolo Budapest Autograph Collection ***** superior szálloda tevékenységének komplex bemutatása
: Tolnai Judit Anna
: Tolnai Judit Anna
A Gottwald Hotel Kft. ismertségének és vendégelégedettségének vizsgálata
: Nagy Illés
: Nagy Illés
A Novotel Budapest Centrum Hotel Front Office tevékenységének elemzése
: Hozák Réka Viktória
: Hozák Réka Viktória
Art'otel Front Office tevékenységének bemutatása
: Makra Petra
: Makra Petra
A Front Office Tevékenységének Bemutatása és Elemzése
: Örvendi Alexandra
: Örvendi Alexandra
Hotel Parlament bemutatása, front office tevékenységének elemzése
: Gábriel Viktória
: Gábriel Viktória
Covid-19 járvány hatásai az Aquaworld Resort Budapest szállodában, illetve Front Office területen
: Zahorecz Boldizsár
: Zahorecz Boldizsár
Vendégélmények megteremtése a SPA és Front Office területén a New York Palace Hotelben
: Hoang Cat Gigi Meghi
: Hoang Cat Gigi Meghi
A Front Office tevékenységének elemzése az Ibis Styles Budapest Airport szállodán keresztül
: Erczbrucker Viktória
: Erczbrucker Viktória
Front Office tevékenységének elemzése és az Open Reception
: Kiss Klaudia Pálma
: Kiss Klaudia Pálma
Front Office, belső kommunikáció, illetve vendégpanaszkezelés a Mystery Hotel gyakorlatában
: Zalavári Beáta
: Zalavári Beáta
A front office részleg szerepe a vendégelégedettségben, illetve az ehhez kapcsolódó problémák kezelésében
: Szabó Bettina
: Szabó Bettina
A Mercure Budapest City Center Hotel Front Office működésének vizsgálata
: Major Virág
: Major Virág
Rendezvényi vendéglátás sajátosságainak bemutatása a Boscolo Budapest Hotel alapján
: Kormos Laura
: Kormos Laura
Front Office tevékenységének vizsgálata a Gotthard Therme Hotel& Conference 4* szállodában
: Fábián Fanni
: Fábián Fanni
Front Office elemzés
: Jónás Eszter
: Jónás Eszter
A kommunikáció szerepe a Mercure Budapest City Center Front Office részlegén
: Ilyés Fanni
: Ilyés Fanni
A Leonardo Hotel Budapest Front Office tevékenységeinek elemzése
: Baranyi Szimonetta
: Baranyi Szimonetta
A Front Office szerepe a vendégélményben és – elégedettségben, illetve az ehhez kapcsolódó problémák kezelésében
: Szabó Bettina Melinda
: Szabó Bettina Melinda
A Front Office tevékenységének és sajátosságainak bemutatása a Courtyard by Marriott Budapest City Center-ben
: Varga Kristóf
: Varga Kristóf
A Front office tevékenységének vizsgálata a pandemia után egy nemzetközi szállodaláncon keresztül
: Krajczár Ákos
: Krajczár Ákos
Tulajdonosváltás a Boscolo Budapest élén – Brandbevezetés egy magyarországi ötcsillagos szállodában
: Gyaraki Boglárka
: Gyaraki Boglárka
A Front Office tevékenységei
: Tóth Réka
: Tóth Réka
A front office tevékenységei
: Kecskés Regina
: Kecskés Regina
A Front Office tevékenységének bemutatása a Callas House példáján keresztül
: Varró Dóra Eszter
: Varró Dóra Eszter
A Radisson Blu Béke Hotel **** Superior Front Office tevékenységének elemzése
: Balázs Lili
: Balázs Lili
A Front Office tevékenységének elemzése, fókuszban az éjszakai műszak jelentőségével
: Szabó Virág
: Szabó Virág
A Hilton Budapest City Front Office üzemeltetésének átfogó bemutatása
: Kiss-Simon Klaudia
: Kiss-Simon Klaudia
Front Office tevékenységek elemzése a Mystery Hotel Budapest példáján
: Asztalos Anna Eszter
: Asztalos Anna Eszter
A Novotel Budapest Danube Front Office működése, általános elemzése
: Szeremi Alexandra
: Szeremi Alexandra
Hasonló tételek
-
A Front Office működése a Boscolo Budapest Hotelben
: Bódizs Ágnes -
Új Spa Menü tervezet bemutatása a Boscolo Budapest Hotelben
: Angyal Diána -
A Front Office tevékenység bemutatása és szerepe a Boscolo Residence-en belül
: Petruska Judit Petra -
Az applikációk hatásának vizsgálata a Front Office tevékenységére a Budapest Marriott Hotelben
: Hájos Boglárka -
Front Office tevékenységek bemutatása a Solaris hotelben
: Gyengési Viktória