A szállodai recepció és a vendégelégedettség elemzése
Elmentve itt :
Szerző: | Gasparik Gergő |
---|---|
További közreműködők: | Bártfai Endre |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Vendégelégedettség front office recepció élmény Minőség a szállodai gyakorlatban Elégedett vendég |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/8259 |
Hasonló tételek
A recepció szerepe a szállodai értékesítésben
: Otoltics Judit Katinka
: Otoltics Judit Katinka
A szállodai dolgozók interkulturális kompetenciájának és képzésének jelentősége a vendégelégedettség növelésében
: Kovács Anna Roxána
: Kovács Anna Roxána
A recepció tevékenysége a szállodában
: Farkas Levente
: Farkas Levente
Recepciós gyakornokként a Hotel Moments-ben
: Fitt Máté
: Fitt Máté
Recepció hatása a vendégélményre, valamint annak javítása
: Pribelszki Dorka Adrienn
: Pribelszki Dorka Adrienn
Vendégelégedettség és visszatérő vendégek
: Tomis Eszter
: Tomis Eszter
A wellness és gyógyászati recepció működése és felépítése
: Koller Alexa
: Koller Alexa
Vendégelégedettség fontossága a szállodamarketingben
: Nagy Bernadett Éva
: Nagy Bernadett Éva
A szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség mérése
: Karakasné Morvay Klára, et al.
Megjelent: (2007)
: Karakasné Morvay Klára, et al.
Megjelent: (2007)
Mosoly a Front Office pult mögött, avagy egy recepciós mindennapjai
: Takács Stefánia Mária
: Takács Stefánia Mária
A recepció technológiai fejlődése, középpontban a Mercure Budapest City Center open reception
: Hoffmann Laura Gabriella
: Hoffmann Laura Gabriella
Az emberi tényező fontossága a szállodaiparban, a vendégelégedettség és a szállodai gazdasági eredmény kapcsolata a Thon Hotels szállodalánc brüsszeli egységeinek példáján
: Engelbrecht Zsaklin
: Engelbrecht Zsaklin
A kommunikáció, attitűd és a recepciós tevékenység a Thermal Hotel Visegrád**** Superior szállodában
: Kapitány Kármen
: Kapitány Kármen
Minőségmenedzsment és a vendégelégedettség összefüggéseinek vizsgálata a hazai szállodákban
: Selényi Katalin
: Selényi Katalin
Szolgáltatásminőség és vendégelégedettség mérése a Hotel Ritz-Carlton-on keresztül
: Fekete Roland Máté
: Fekete Roland Máté
Vendégelégedettség mérése és minőségfejlesztés a New York Residence-ben
: Pintér Vivien
: Pintér Vivien
A részlegek közötti kommunikáció és annak fejlesztése vendégelégedettség szempontjából
: Gaál Beatrix
: Gaál Beatrix
Recepciós pozíció elemzése a Marriott Hotel Budapest Fitness & Health Club részlegén és a szervezett kirándulások bevezetésének ötlete
: Török Hanna
: Török Hanna
Vendégelégedettség a Sofitel Budapest Chain Bridge példáján keresztül bemutatva
: Loch Robin
: Loch Robin
Az MGallery Budapest online vendégértékeléseinek elemzése A kritikus pontok és a vendégelégedettség kapcsolata
: Gulyás Gábor
: Gulyás Gábor
A recepciós munkakör helye a humánerőforrás-menedzsmentben és a forradalmi technológiai fejlesztések térhódítása a szálllodaiparban
: Budavári Brigitta Antónia
: Budavári Brigitta Antónia
A vendégelégedettség növelési lehetőségei a Hotel Zenit Budapest Palace**** példáján
: Rudolf Katalin
: Rudolf Katalin
A vendégelégedettség fontosságának bemutatása a Radisson Blu Béke Hotelen keresztül
: Börzsei Bernadett
: Börzsei Bernadett
A vendégelégedettség - mérésben való részvételi hajlandóság vizsgálata egy gyorsétterem esetében
: Erdélyi Boglárka Anna
: Erdélyi Boglárka Anna
Mesterséges intelligencia használata a vendégelégedettség mérésében és a panaszkezelésben a szállodaiparban
: Markóczi Dóra
: Markóczi Dóra
A vendégelégedettség és vendéghűség kapcsolata a Hilton Hotel Budapest példáján keresztül
: Mikó Anna Laura
: Mikó Anna Laura
A bankett tevékenység folyamatának bemutatása és a vendégelégedettség elemzése a Danubius Hotel Flamenco példáján keresztül
: Völgyesi Nóra
: Völgyesi Nóra
A vendégelégedettség és a teljesítménymutatók közötti kapcsolat vizsgálata egy szálloda példáján keresztül
: Sipos Péter
: Sipos Péter
A minőségmenedzsment és a vendégelégedettség kapcsolata, fontossága három és ötcsillagos szálloda példáján, Budapesten.
: Nagy Aletta
: Nagy Aletta
A FRONT OFFICE RÉSZLEG FELELŐSSÉGE A SZÁLLODA VENDÉGEINEK MEGTARTÁSÁBAN ÉS A VENDÉGELÉGEDETTSÉG ELŐMOZDÍTÁSÁBAN
: Mikóczi Attila
: Mikóczi Attila
Az InterContinental Hotel Budapest Food and Beverage részleg hatékonyságának elemzése minőség-vendégelégedettség-vezetői döntések kapcsolatában
: Tézli Cintia
: Tézli Cintia
A szállodai Housekeeping részleg komplex elemzése
: Sátor Szonja
: Sátor Szonja
Minőségmenedzsment, szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség fontosságának bemutatása a Crowne Plaza Budapest szálloda példáján keresztül
: Tormássy Laura
: Tormássy Laura
A vendégelégedettség és az emlékezetes vendégélmény vizsgálata a Marriott Autograph Collection márka példáján keresztül
: Cseh Panna
: Cseh Panna
Az internet és a szállodaipar, avagy a szállodai online értékesítés
: Ulmer Gergő
: Ulmer Gergő
Szállodai fejlesztési koncepciók összehasonlító elemzése Magyarországon
: Balázs Mária
: Balázs Mária
A szállodai piac hosszú távú trendjeinek elemzése
: Busai Dorottya
: Busai Dorottya
A szállodai housekeeping részleg munkaszervezésének bemutatása és elemzése
: Fejes Felícia
: Fejes Felícia
A szállodai emeleti felszolgálás hatása a vendégélményre és a szálloda teljesítményére egy átfogó elemzés
: Schettrer Gergő
: Schettrer Gergő
A dolgozói elégedettség, a szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség kapcsolatának vizsgálata a Donautica Étterem és Hotel példáján keresztül
: Wolf Andrea
: Wolf Andrea
Hasonló tételek
-
A recepció szerepe a szállodai értékesítésben
: Otoltics Judit Katinka -
A szállodai dolgozók interkulturális kompetenciájának és képzésének jelentősége a vendégelégedettség növelésében
: Kovács Anna Roxána -
A recepció tevékenysége a szállodában
: Farkas Levente -
Recepciós gyakornokként a Hotel Moments-ben
: Fitt Máté -
Recepció hatása a vendégélményre, valamint annak javítása
: Pribelszki Dorka Adrienn