A budapesti romkocsmák - miért látogatják ezeket a magyar, illetve a külföldi fiatalok?
Saved in:
Main Author: | Pék Fanni |
---|---|
Other Authors: | Szőke dr. Andrea |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | romkocsma Budapest turista látványosság fiatal |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/8317 |
Similar Items
A romkocsmák múltja, jelene, jövője
: Papp Boróka Anna
: Papp Boróka Anna
Magyar fiatalok kapcsolatépítése külföldi közösségben
: Szaniszló Zsófia
: Szaniszló Zsófia
A romkocsmák országimázs formáló szerepe és hatásuk a kulturális fogyasztásra
: Balázs Viktória
: Balázs Viktória
Magas szintű külföldi delegációk magyarországi, illetve magas szintű magyar delegációk külföldi programjának szervezése.
: Szegedi Ádám
: Szegedi Ádám
Külföldi delegációk magyarországi, illetve a belföldi delegációk külföldi programjának szervezése
: Horváth Dóra
: Horváth Dóra
A magyar gasztronómia vonzereje a külföldi fiatalok (18-35 évesek) szerint
: Patai Tímea Margit
: Patai Tímea Margit
Romkocsmák jövője Budapest belvárosában a Legjobbkocs-ma.hu Brand Kft. szemszögén keresztül
: Szanyi Lilla
: Szanyi Lilla
Imázsfilmek szerepe a külföldi fiatalok Magyarországról kialakított képében
: Bejczi Annamária
: Bejczi Annamária
A posztmodern kor fogyasztói, a romkocsmák vendégkörének vizsgálata Budapesten a Szimpla Kert példáján keresztül
: Menyhei Jade Olivia
: Menyhei Jade Olivia
Miért dolgozunk?
: Balogh Bettina
: Balogh Bettina
Fornetti - A felvásárlásához vezető út, illetve a külföldi terjeszkedés sikeressége
: Bartucz Dominik
: Bartucz Dominik
Miért nem értjük egymást?
: Fedor Mariann
: Fedor Mariann
Külföldi tulajdonosok a budapesti vendéglátásban - motiváció vizsgálat és helyzetelemzés
: Tamáska Zsófia
: Tamáska Zsófia
Kapunyitási pánik jelensége a magyar fiatalok körében
: Ivitz Fanni
Published: (2014)
: Ivitz Fanni
Published: (2014)
Vezetőfejlesztés - avagy miért akar a manager leader-ré válni?
: Szolnoki Fanni
: Szolnoki Fanni
Miért dolgozunk? - Munkamotiváció, teljesítmény, coaching
: Bangó Alexandra
: Bangó Alexandra
Miért vár olyan türelmesen Törökország?
: Vértesi Katalin
: Vértesi Katalin
Miért eladhatóbb, ha Odett ajánlja?
: Bernáth Odett
: Bernáth Odett
Miért eladhatóbb, ha Odett ajánlja?
: Bernáth Odett
: Bernáth Odett
Budapest klasszikus városnéző turizmusához kapcsolódó látnivalók népszerűsége az ide látogató külföldi fiatalok körében
: Fekete Eszter Anita
: Fekete Eszter Anita
Miért vagyunk korruptak? A korrupció természete.
: Földi Vivien
: Földi Vivien
Miért vagyunk korruptak? - A korrupció természete
: Naphegyi Ádám Gábor
: Naphegyi Ádám Gábor
Édesítési szokásaink, avagy mivel és miért szükséges helyettesíteni a cukrot?
: Csomor Fanni
: Csomor Fanni
A budapesti szórakozónegyed külföldi vendégkörének vizsgálata turisztikai motivációk és elégedettség alapján
: Plauter Andrea
: Plauter Andrea
Adócsalást befolyásoló tényezők - Kik, miért hogyan?
: Horváth Hanna
: Horváth Hanna
Külföldi munkavállalók helyzete a magyar munkaerőpiacon
: Rátz Júlia
: Rátz Júlia
Miért nem rendelkeznek a hazai szálláshelyek ökocímkével?
: Paget Anna Laura
: Paget Anna Laura
Miért buknak meg statisztikából a jó matekosok?
: Bakos Viktor, et al.
Published: (2009)
: Bakos Viktor, et al.
Published: (2009)
„Budapest Európa Hollywood-ja” - A külföldi filmes stábtagok budapesti tartózkodásának turisztikai vizsgálata
: Vigmann Dorit
: Vigmann Dorit
Stresszkezelés a turisztikai szektorban Magyarországon avagy miért fontos a humánerőforrás mentális állapota
: Sík Fanni
: Sík Fanni
Miért fontos a magyar fiatal KKV-k számára, hogy rendelkezzenek tudatos arculattal
: Bujdosó Péter
: Bujdosó Péter
Miért nem tagja Törökország az EU-nak?
: Hock Vilmos
: Hock Vilmos
Miért nem lép be Norvégia az Európai Unióba?
: Balogh Judit
Published: (2008)
: Balogh Judit
Published: (2008)
A magyar borok exportja és külföldi márkaismertsége
: Varga Bernadett
: Varga Bernadett
Változások és az ezeket befolyásoló tényezők alakulása az építőipari szellemi munkaerő toborzásban és kiválasztásban - Kutatás egy munkaerő-közvetítéssel foglalkozó cég toborzói és jelöltjei között
: Kiss Viktória
: Kiss Viktória
Miért gyakori a fluktuáció az Y generáció körében?
: Kokas Kinga Georgina
: Kokas Kinga Georgina
Külföldi tulajdon a magyar bankrendszerben A privatizáció hatásai a magyarországi kereskedelmi bankok versenyhelyzetére
: Bakonyi Vivien
: Bakonyi Vivien
A funkcionális müzliszeletek fogyasztói megítélése a budapesti 18-30 év közötti fiatalok körében
: Szikszai Edina
: Szikszai Edina
A dolgozói hang és csend Milyen helyzetekben, mikor emeli fel szavát, mikor marad csendben egy dolgozó egy vállalat életében? Hogyan kezelik az ügyvezetők ezeket a helyzeteket?
: Szilasi-Horváth Vivien Nikoletta
: Szilasi-Horváth Vivien Nikoletta
Magyarország fővárosa, Budapest, külföldi és magyar szemmel
: Horváth Bánk István
Published: (2014)
: Horváth Bánk István
Published: (2014)
Similar Items
-
A romkocsmák múltja, jelene, jövője
: Papp Boróka Anna -
Magyar fiatalok kapcsolatépítése külföldi közösségben
: Szaniszló Zsófia -
A romkocsmák országimázs formáló szerepe és hatásuk a kulturális fogyasztásra
: Balázs Viktória -
Magas szintű külföldi delegációk magyarországi, illetve magas szintű magyar delegációk külföldi programjának szervezése.
: Szegedi Ádám -
Külföldi delegációk magyarországi, illetve a belföldi delegációk külföldi programjának szervezése
: Horváth Dóra