Mélyülés vagy dezintegráció? Az európai identitás mint az integráció jövőjét meghatározó egyik fontos tényező
Saved in:
Main Author: | Bakosné Farkas Fruzsina |
---|---|
Other Authors: | Hegedűs Dr. Gyula |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Identitás Globalizáció Nacionalizmus Föderalizmus Multikulturalizmus |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/834 |
Similar Items
Az autóipar jövőjét meghatározó trendek elemzése
: Somogyi Lőrinc Tamás
: Somogyi Lőrinc Tamás
Frissáru várható forgalmának kalkulációja a kiskereskedelem egyik meghatározó tagjánál
: Bártfay Enikő
: Bártfay Enikő
A jövőbeli piaci helyzet vizsgálata Magyarország egyik meghatározó telekommunikációs vállalatánál.
: Percze Kristóf
: Percze Kristóf
Az épületautomatika mint gazdasági tényező
: Klinga Fanni
: Klinga Fanni
A márkanév, mint árképző tényező
: Kálmán Karina
: Kálmán Karina
A futball, mint biztonságpolitikai tényező
: Varga Kíra
: Varga Kíra
Magnézium, avagy az oly fontos ásványi anyag
: Kovács Stella Andrea
: Kovács Stella Andrea
A telemedicina mint nemzetgazdasági tényező elemzése
: Alekszi Norbert
: Alekszi Norbert
A teljesítményértékelés gyakorlata és jelentősége egy nagyvállalat működésében - a General Electric Hungary Zrt. részéről kiemelkedően fontos HR funkciók egyike
: Nemes Brigitta
Published: (2007)
: Nemes Brigitta
Published: (2007)
Minden feladat fontos, de "a legkisebb is számít"!
: Gyöngyösi Réka
: Gyöngyösi Réka
A gluténérzékenység, mint szálláshelyválasztást befolyásoló tényező Magyarországon
: Grósz Anett
: Grósz Anett
Táplálékallergia, mint a vendégélményre negatívan ható tényező
: Szabó Karolina
: Szabó Karolina
A területi tőke identitás faktorának erősítése a sportolói identitás által
: Faragó Beatrix, et al.
Published: (2020)
: Faragó Beatrix, et al.
Published: (2020)
Az emberi tényező a minőségügyi rendszerekben
: Horváth Ágnes
Published: (2007)
: Horváth Ágnes
Published: (2007)
Az online mémkultúra dawkinsi értelmezése és fontos szerepe életünkben
: Nagy Richárd
: Nagy Richárd
Reklámadó, mint diverzáns tényező az RTL csoport kommunikációs stratégiájában
: Kádár Krisztina Réka
: Kádár Krisztina Réka
Válság, mint az integráció motorja
: Temesi Domonkos
: Temesi Domonkos
Zene, mint csoportképző tényező a Z generáció körében
: Szécsi Barbara
: Szécsi Barbara
Pénzügyi kultúránk fejlesztése mint a tudásalapú gazdaság megteremtésének egy fontos építőköve
: Balázsné Lendvai Marietta
Published: (2006)
: Balázsné Lendvai Marietta
Published: (2006)
A kriptovaluták mögött szerveződő közösségek viselkedését és a pénzügyi digitalizáció jövőjét befolyásoló társadalmi tényezők vizsgálata
: Nagy Dömötör
: Nagy Dömötör
A turizmus, mint növekedési tényező egy ország gazdaságában - Szlovénia
: Karkó Zoltán
: Karkó Zoltán
A márkanév mint befolyásoló tényező a szálloda marketing tevékenységében
: Glózer Gergő
: Glózer Gergő
Nemzeti identitás a föderalista Belgiumban
: Budai Dávid
Published: (2014)
: Budai Dávid
Published: (2014)
Az emberi tényező szerepe a szállodaiparban Interkulturális találkozások a szállodában /
: Bogdán Gabriella Enikő
: Bogdán Gabriella Enikő
ADÓZÁS, MINT NYERESÉG-BEFOLYÁSOLÓ TÉNYEZŐ Az egyéni vállalkozók adózási lehetőségeinek összehasonlítása
: Ujlaki Eszter
: Ujlaki Eszter
A közlekedési eszközök biztonsági kérdései, mint turisztikai keresletet befolyásoló tényező
: Markos Anita
: Markos Anita
Az IT audit, mint a könyvvizsgálat egyik eleme
: Fehér Miklós
: Fehér Miklós
A Magyar identitás megtartása az Egyesült Államokban
: Szalóczy Ádám
: Szalóczy Ádám
Az online társkeresők, mint médiumok kommunikációjának vizsgálata - Az online identitás torzítása
: Szeleczki Borbála
: Szeleczki Borbála
A közlekedési szektor, mint környezeti tényező és alternatív energiafelhasználás a közlekedésben
: Nagy Gergely
: Nagy Gergely
Svájc integrációs törekvései
: Csipke-Havasi Andrea
: Csipke-Havasi Andrea
Thaiföld integrációs törekvései
: Balogh Ágnes
: Balogh Ágnes
AZ ÉRTÉKESÍTÉS, MELY EGY VÁLLALKOZÁS FORGALMÁT BEFOLYÁSOLÓ LEGFONTOSABB TÉNYEZŐ
: Berta Gergő
: Berta Gergő
Demand Planner, mint az ellátási lánc egyik szereplője
: Cséri Jenni Bianka
: Cséri Jenni Bianka
A fogadótér mint az intézményi identitás közvetítője – az Országos Vízügyi Főigazgatóság példája
: Bárd Edit
: Bárd Edit
Az európai és a nemzeti identitás formálódó szerepe
: Molnár Alíz
Published: (2018)
: Molnár Alíz
Published: (2018)
Az EU integráció hatása a magyarországi kis- és középvállalkozásokra
: Farkas Melinda
: Farkas Melinda
Alkoholpiaci árakat meghatározó trendek
: Hancz Alexandra
: Hancz Alexandra
Sportdiplomácia, mint a soft power egyik eszköze
: D'ess Sabina Alexandra
: D'ess Sabina Alexandra
Magyarországi muszlimok - iszlám identitás hazánk nyugatias világában
: Merczel Rita Diána
: Merczel Rita Diána
Similar Items
-
Az autóipar jövőjét meghatározó trendek elemzése
: Somogyi Lőrinc Tamás -
Frissáru várható forgalmának kalkulációja a kiskereskedelem egyik meghatározó tagjánál
: Bártfay Enikő -
A jövőbeli piaci helyzet vizsgálata Magyarország egyik meghatározó telekommunikációs vállalatánál.
: Percze Kristóf -
Az épületautomatika mint gazdasági tényező
: Klinga Fanni -
A márkanév, mint árképző tényező
: Kálmán Karina