Exit vagy out of business? Mitől sikeres egy startup, hogyan segíti ezt a Magyar Kereskedelem-fejlesztési és Promóciós Kft?
Elmentve itt :
Szerző: | Szollár Zsolt |
---|---|
További közreműködők: | Forgács Dr. Anna |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Startup Magyar Kereskedelem-fejlesztési és Promóciós Kft. Siker Marketing Befektetők |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/8373 |
Hasonló tételek
Az Exit The Room Kft. marketingkommunikációs eszközei
: Kánya Dóra
: Kánya Dóra
Croatia - Out of the crisis?
: Szűcs R. Gábor
Megjelent: (2016)
: Szűcs R. Gábor
Megjelent: (2016)
Croatia – out of the Crisis?
: Szűcs R. Gábor
Megjelent: (2016)
: Szűcs R. Gábor
Megjelent: (2016)
Az y generáció vásárlási döntései és a "fear of missing out" jelenség
: Fekete Anna
: Fekete Anna
Blind bidding and its effects on the sell-out of cholesterol lowering medications in a specific pharmacy
: Varga Dávid
: Varga Dávid
Üzleti egység kiválás (carve out) folyamatának bemutatása - különös tekintettel az emberi erőforrás szerepére
: Kristóf Ibolya
: Kristóf Ibolya
Mitől sikeres a Hapimag?
: Szilágyi Kinga
: Szilágyi Kinga
Pályázzunk vagy mégsem? Avagy mennyire segíti a mezőgazdasági gazdaságok hatékonyságát és jövedelmezőségét a támogatások igénybevétele
: Varga Orsolya Fruzsina
: Varga Orsolya Fruzsina
Mitől igazán jó egy sikeres értékesítő?
: Szabó Dóra
: Szabó Dóra
Startup financing – With a special focus on Business Angels
: Müller Attila Áron
: Müller Attila Áron
Business-to-business marketingkommunikáció egy óriásnál
: Ignácz Olívia
: Ignácz Olívia
Mitől sikeres a housekeeping egy szálloda üzemeltetésben
: Csurgai Viktória
: Csurgai Viktória
Mitől sikeres a dm-drogerie markt?
: Szokob Helga
: Szokob Helga
Mitől lehet sikeres a magyar piacon egy jeges tea márka?
: Bodnár Boglárka
: Bodnár Boglárka
Mozgó kereskedelem a Dunán avagy venni vagy bérelni?
: Búza Bence
: Búza Bence
Startup, vagy saját vállalkozás? Avagy egy vállalkozás beindítása a fenntartható fejlődés jegyében
: Ternyei Gabriella Ivetta
: Ternyei Gabriella Ivetta
Hogyan segíti a felsőoktatás a hallgatók munkaerő-piaci integrációját
: Siska Bettina
: Siska Bettina
Egy amerikai multinacionális cég által kínált foglalkoztatói nyugdíjprogramok rendszerszintű és számviteli összehasonlítása
: Szollár Gergely
: Szollár Gergely
Egyedi alkalmazás fejlesztése, és/vagy dokumentálása és/vagy bevezetése
: Kovács Konrád
: Kovács Konrád
Bank, vagy Takarékszövetkezet?
: Bencsura Barnabás
: Bencsura Barnabás
Bank, vagy Takarékszövetkezet?
: Bencsura Barnabás
: Bencsura Barnabás
Funding alternatives and business planning in family businesses
: Sági Judit, et al.
Megjelent: (2019)
: Sági Judit, et al.
Megjelent: (2019)
Hogyan segíti az üzleti intelligencia a mindennapi élet összefüggéseinek megértését?
: Godó Veronika
: Godó Veronika
A visegrádi négyek együttműködésének jelene, és kilátásai. Elszigetelődés vagy sikeres érdekérvényesítés?
: Soós Bence Marcell
: Soós Bence Marcell
Boom vagy buborék? A magyar hitel-és ingatlanpiaci válság utáni időszak
: Szolyka Dalma
: Szolyka Dalma
Hogyan támogatja a Business Intelligence az operációs kontrollingot?
: Németh Nóra
: Németh Nóra
Hogyan támogatja a Business Intelligence az Operációs Kontrollingot?
: Németh Nóra
: Németh Nóra
Projektsiker értelmezése különböző projekttípusok esetén - A mérhető siker vagy sikertelenség tényezői
: Domsicz Ákos
: Domsicz Ákos
Korunk ételallergiái - Valós betegség vagy csak hóbort? A vendégek változó igényei az Abacus Business & Wellness Hotel**** Superior szolgáltatásainak tükrében
: Jonácsik Renáta
: Jonácsik Renáta
Kényszer és/vagy racionalitás Egy nagyvállalat utóélete, a Barta-Zala Kft. gazdálkodásának elemzése
: Keresztélyné Barta Andrea
Megjelent: (2013)
: Keresztélyné Barta Andrea
Megjelent: (2013)
Te vagy Németország egy social marketing kampány a reklámhatékonyság tükrében
: Gróh Maria
: Gróh Maria
CSR a magyarországi KKV-knál. Hogyan vállal felelősséget egy mikro-, vagy kisvállalkozás?
: Sárköziné Csatlósi Dalma Piroska
: Sárköziné Csatlósi Dalma Piroska
Hasonló tételek
-
Az Exit The Room Kft. marketingkommunikációs eszközei
: Kánya Dóra -
Croatia - Out of the crisis?
: Szűcs R. Gábor
Megjelent: (2016) -
Croatia – out of the Crisis?
: Szűcs R. Gábor
Megjelent: (2016) -
Az y generáció vásárlási döntései és a "fear of missing out" jelenség
: Fekete Anna -
Blind bidding and its effects on the sell-out of cholesterol lowering medications in a specific pharmacy
: Varga Dávid