A Pilis Coop kereskedelmi egységek marketingkommunikációs tevékenységeinek elemzése
Elmentve itt :
Szerző: | Vadászi Kitti |
---|---|
További közreműködők: | Brávácz Dr. Ibolya |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | COOP üzletlánc Pilis Coop Marketing Marketingkommunikáció SWOT analízis |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/8393 |
Hasonló tételek
A magyarországi Starbucks kávézók marketingkommunikációs tevékenységeinek elemzése
: Borbás Tünde
: Borbás Tünde
A Tatár Pékség Kft. kereskedelmi tevékenységeinek elemzése
: Balogh Olivér Attila
: Balogh Olivér Attila
A Profession.hu CSR tevékenységeinek marketingkommunikációs lehetőségei
: Ruszkai Nóra
: Ruszkai Nóra
Pilis település közművelődésének és értéktárának a vizsgálata
: Laczkó Levente Bálint
: Laczkó Levente Bálint
Önkormányzatok finanszírozása és Pilis Város Önkormányzatának bemutatása
: Seprák Henrietta
: Seprák Henrietta
Felfedezések lóháton - Pilis Ride lovastúra útvonalainak vizsgálata
: Balog Bettina
: Balog Bettina
Extrém vendéglátó egységek napjainkban
: Takács Dóra
: Takács Dóra
Extrém vendéglátó egységek napjainkban
: Murár Fanni
: Murár Fanni
Extrém vendéglátó egységek napjainkban
: Miklósovics Nikolett
: Miklósovics Nikolett
Az Aquaworlben található vendéglátó egységek kínálatának elemzése
: Buzamanisz Attila
: Buzamanisz Attila
Marketingkommunikációs tevékenység ismertetése, majd alkalmazása a Coop Hungary Zrt -nél
: Gulyás Petra
: Gulyás Petra
Multilexikális egységek az olasz nyelvben
: Fodorné Bene Kata
Megjelent: (2018)
: Fodorné Bene Kata
Megjelent: (2018)
Pilis Város Önkormányzat feladatainak finanszírozása a helyi adók tükrében
: Galbács Nikolett
: Galbács Nikolett
Egységes Pilis-Börzsöny Zöld Régió létrehozása az ökoturizmus fejlesztésével
: Juhász Veronika
: Juhász Veronika
Vendéglátóipari egységek telephelyválasztását meghatározó tényezők vizsgálata
: Kiss Barnabás
: Kiss Barnabás
A Gödöllő Coop Zrt. stratégiai szemléletének elemzése
: Csizmadia Ágnes
: Csizmadia Ágnes
Vendéglátó egységek belsőépítészeti összehasonlítása a mai szemmel
: Grámán Richárd Archibald
: Grámán Richárd Archibald
A "mindenmentes" vendéglátó egységek, mint turisztikai vonzerő
: Kiss Fanni Mária
: Kiss Fanni Mária
A COOP üzletlánc marketingfókuszú bemutatása
: Vass Béla
: Vass Béla
A Coop üzletlánc online értékesítése
: Vidra Eszter
: Vidra Eszter
A Magyar Éremkibocsátó Kft. marketing tevékenységeinek elemzése
: Bártfai Veronika
: Bártfai Veronika
A Gödöllő COOP Zrt. beszámolójának elemzése 2010-2014
: Kis Martin
: Kis Martin
A könyvtárak marketingkommunikációs tevékenységeinek elemzése a Zalaegerszegi Deák Ferenc Megyei és Városi Könyvtár példáján keresztül.
: Horváth Lili
: Horváth Lili
Építőipari projektek fuvarszervezési kihívásai és megoldási lehetőségei a Pilis Logistic Kft-vel.
: Apollónia Norbert
: Apollónia Norbert
A koronavírus hatása a profitorientált gazdálkodó egységek működésére
: Ignéczi Norina
: Ignéczi Norina
A sportolók szabadidős tevékenységeinek vizsgálata
: Pavlovics Zsófia
: Pavlovics Zsófia
A Leonardo Hotel Budapest Front Office tevékenységeinek elemzése
: Baranyi Szimonetta
: Baranyi Szimonetta
A Cargill Magyarország Zrt. tevékenységeinek vizsgálata
: Kovács Lili
: Kovács Lili
A BKM környezetvédelmi tevékenységeinek PR stratégiája
: Kertész Dávid
: Kertész Dávid
A Georgikon Coop Zrt. ellátási láncának bemutatása
: Gombkötő Bálint
: Gombkötő Bálint
A Coop csoport beszerzési tevékenységének elemző bemutatása
: Végh Zoltán
: Végh Zoltán
Magyarországi mobiltelefon-szolgáltatók reklám tevékenységeinek összehasonlítása
: Prutti Claudia Maria
: Prutti Claudia Maria
Dejmark Kft. áruforgalmi tevékenységeinek elemző bemutatása
: Tóth Gabriella
: Tóth Gabriella
Zalaegerszeg városmarketing és vendéglátásmarketing tevékenységeinek vizsgálata
: Boronyák Dóra Emília
: Boronyák Dóra Emília
Az Abaúj Coop Zrt. munkaerő- és létszámgazdálkodása
: Jaskó Tamara
: Jaskó Tamara
A Beach Büfé és a Waffle & Love vendéglátó egységek kínálatának elemzése és összehasonlítása
: Lehőcz Roland
: Lehőcz Roland
A Vincotech Kft. beszerzési tevékenységeinek elemző bemutatása
: Schweininger Ádám
: Schweininger Ádám
Magyar tulajdonban lévő kiskereskedelmi üzletláncok piaci helyzetének és piacbefolyásolásának bemutatása a Coop, valamint a Kapos Coop Zrt. példáján keresztül
: Páli Krisztina
: Páli Krisztina
Raktári folyamat elemzése, értékelés, fejlesztése a Duna Coop Korlátolt Felelősségű Társaságnál
: Horváth Tímea
: Horváth Tímea
Egy uszoda tevékenységeinek/szolgáltatásainak marketing tervének kialakítása
: Reé Evelin Éva
: Reé Evelin Éva
Hasonló tételek
-
A magyarországi Starbucks kávézók marketingkommunikációs tevékenységeinek elemzése
: Borbás Tünde -
A Tatár Pékség Kft. kereskedelmi tevékenységeinek elemzése
: Balogh Olivér Attila -
A Profession.hu CSR tevékenységeinek marketingkommunikációs lehetőségei
: Ruszkai Nóra -
Pilis település közművelődésének és értéktárának a vizsgálata
: Laczkó Levente Bálint -
Önkormányzatok finanszírozása és Pilis Város Önkormányzatának bemutatása
: Seprák Henrietta